۵ ترازوی دیجیتال آشپزخانه با کیفیت بالا + قیمت

Une famille utilisant une balance de cuisine numérique-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

تنوع موجود در غذاهای امروزی و دستورالعمل پخت آن‌، احساس نیاز به ترازوی دیجیتال در هر آشپزخانه‌ای را افزون کرده است. با رعایت اندازه‌ها، می‌توان با دقت بیشتری آشپزی و طعم و مزه ملایم و استاندارد غذا را حفظ کرد. علاوه بر این، کاربران دارای رژیم غذایی، به کمک این وسیله کار راحت‌تری برای حفظ رژیم دارند.

بهترین نمونه‌های ترازوی دیجیتال از نوع رومیزی است که به راحتی می‌توان از آن در زیر کابینت و فضاهای کوچک نیز نگهداری کرد. جنس بدنه این دستگاه بهتر است از نوع استیل یا شیشه مقاوم باشد تا دوام بیشتری داشته‌ باشد.

کاماپرس در این گزارش ویژگی‌های 5 ترازو دیجیتال آشپزخانه با کیفیت بالا را بررسی می‌کند.

ترازوی دیجیتال آشپزخانه بیورر مدل KS51

این مدل ترازو دیجیتال بیورر به رنگ نقره‌ای، حداکثر تا وزن 5 کیلوگرم را می‌تواند اندازه‌گیری کند. این ترازو در زمان تهیه این گزارش حدودا 6 میلیون تومان قیمت دارد. این محصول 0.3 کیلوگرمی، دقت اندازه‌گیری بالایی داشته و بدون محاسبه وزن ظرف، صرفا وزن خالص ماده غذایی را نمایش می‌دهد. این ترازوی دیجیتال می‌تواند مواد غذایی را بر اساس گرم، اونس و میلی لیر اندازه‌گیری کند. بدنه این محصول از جنس استیل و ضد زنگ طراحی شده و پس از 80 ثانیه عدم استفاده به صورت خودکار خاموش می‌شود؛ به همین دلیل طول عمر باتری آن افزایش پیدا می‌کند.

ترازوی دیجیتال آشپزخانه بیورر مدل KS51-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

ترازوی دیجیتال آشپزخانه زولینگ مدل ENFINIGY کد 10500

این مدل ترازو دیجیتال حدود 5 میلیون تومان قیمت داشته و در دو رنگ سفید و مشکی عرضه می‌شود. وزن خود دستگاه 600 گرم است و می‌تواند مواد غذایی را تا ظرفیت 10 کیلوگرم اندازه‌گیری کند. باتری این محصول دارای پورت USB است و قابلیت شارژ دارد. صفحه نمایش آن از نوع لمسی بوده و در صورت عدم استفاده، خاموش می‌شود.

ترازوی دیجیتال آشپزخانه زولینگ مدل ENFINIGY کد 10500-کاماپرس

ترازوی دیجیتال آشپزخانه برابانتیا مدل TASTY

این مدل ترازو دیجیتال آشپزخانه را می‌توان با قیمت حدودی 3 میلیون و 100 هزارتومان تهیه کرد. وزن خود ترازو 1.2 کیلوگرم است و مواد غذایی را تا وزن حداکثر 5 کیلوگرم می‌تواند اندازه‌گیری کند. این محصول از فناوری وزن اضافی پیروی می‌کند و می‌توان مواد غذایی را با هم روی کاسه آن وزن کرد. جنس بدنه این محصول از نوع شیشه سکوریت نشکن است و مقاومت خوبی دارد.

ترازوی دیجیتال آشپزخانه برابانتیا مدل TASTY-کاماپرس

ترازو دیجیتال آشپزخانه دبلیو ام اف مدل waage

این ترازو دیجیتال آشپزخانه با حدود قیمت 2 میلیون و 400 هزارتومان، 1.3 کیلوگرم وزن دارد و ظرفیت سنجش آن 5 کیلوگرم است. بدنه این محصول از جنس شیشه، در برابر حرارت مقاوم است. برای راه‌اندازی این دستگاه به دو عدد باتری نیاز است و نشانگر موجود بر روی صفحه ترازو، ضعیف شدن باتری را به کاربر هشدار می‌دهد.

ترازو دیجیتال آشپزخانه دبلیو ام اف مدل waage-کاماپرس

ترازوی دیجیتال آشپزخانه کنوود مدل WEP50

این مدل ترازو دیجیتال آشپزخانه با قیمت حدودی 1 میلیون و 390 هزار تومان به رنگ مشکی در بازار موجود است. این ترازوی یک کیلوگرمی قابلیت اندازه‌گیری مواد حداکثر تا وزن 8 کیلوگرم را دارد. در ساخت این محصول از شیشه ای با ضخامت 4 میلی متر استفاده شده که از مقاومت بسیار خوبی در مقابل ضربه برخوردار است. سیستم هشداردهنده این دستگاه، به کاربر وضعیت باتری آن را گزارش می‌دهد.

ترازوی دیجیتال آشپزخانه کنوود مدل WEP50-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : انتخاب سنتردیجی کالاسلام باباشهر لوازم‌ خانگی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز