پلوپز تولیپس بخریم یا گوسونیک ؟

Une dame travaillant avec un cuiseur à riz-کاماپرس
لست سکند

با تغییر سبک زندگی و اهمیت سرعت در آشپزی، پلوپز یکی از ابزار مهم آشپزی به شمار می‌رود. در میان افرادی که مشغله زیادی دارند، این وسیله می‌توان نجات‌دهنده باشد. برند تولیپس و گوسونیک نیز در زمینه عرضه لوازم خانگی به تولید پلوپزهایی با قابلیت‌های چندکاره پرداخته‌اند. کاربر با خرید این دستگاه کوچک، علاوه بر پلوپز به هواپز و سرخ‌کن نیز دسترسی پیدا می‌کند. هر دو برند اهمیت زیادی به نمای ظاهری محصولات خود داده‌اند؛ در کنار ظرف پلوپز، سبد سرخ‌کن نیز در این دستگاه‌ها تعبیه شده و در واقع کاربر دیگر احتیاجی به خرید سرخ‌کن به صورت مجزا ندارد.

کاماپرس در این گزارش به معرفی و بررسی ویژگی 4 مدل پلوپز تولیپس و گوسونیک می‌پردازد.

پلوپز گوسونیک مدل GRC-688

قیمت حدودی این پلوپز، هنگام تهیه این گزارش 4 میلیون و 290 هزارتومان برآورد می‌شود. این مدل پلوپز در کنار ظرف پلوپز، ظرف بخارپز و سبد سرخ‌کن نیز دارد و به کاربر امکان پختن غذاهایی نظیر برنج، خورشت، سوپ و غذاهای بخارپز را می‌دهد. پلوپز گوسونیک از توان 800 واتی برخوردار است، از 16 برنامه پخت پیروی می‌کند و می‌توان زمان پخت را در آن تنظیم کرد. این دستگاه، با ظرفیت 1.8 لیتر، معادل 10 پیمانه گزینه خوبی برای خانواده‌های متوسط و پرجمعیت محسوب می‌شود.

پلوپز گوسونیک مدل GRC-688-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

پلوپز چندکاره تولیپس مدل rc-a 442 f

حدود قیمت این مدل پلوپز 4 میلیون و 670 هزارتومان است. این محصول با قابلیت تنظیم زمان شروع و پایان پخت، گزینه مناسبی برای کارمندان محسوب می‌شود. این محصول با توان مصرفی 900 واتی، 4 کیلوگرم وزن دارد. جنس بدنه داخلی این دستگاه تفلون و نچسب است؛ این مسئله به حفظ کیفیت و ارزش غذایی کمک می‌کند و شستشوی دستگاه را نیز آسان‌تر می‌کند. این مدل پلوپز علاوه بر ظرف پلوپز، سبد سرخ‌کن نیز دارد و کاربر دیگر نیازی به تهیه دستگاه سرخ‌کن به صورت مجزا ندارد.

پلوپز چندکاره تولیپس مدل rc-a 442 f-کاماپرس

پلوپز گوسونیک مدل GRC-686

قیمت حدودی این مدل پلوپز گوسونیک مشکی رنگ با بدنه استیل، 3 میلیون و 400 هزارتومان گزارش شده‌است. این دستگاه با حداکثر توان مصرفی 860 واتی، از مقاوت بالایی برخوردار است و انرژی کمی مصرف می‌کند. این پلوپز 3.9 کیلوگرم وزن دارد و با  ظرفیت 8 لیتری، برای خانواده‌های 6 تا 8 نفره گزینه مناسبی محسوب می‌شود. کاربرانی که اهل غذاهای رژیمی و کم‌روغن هستند، با استفاده از ظرف بخارپز و سبد سرخ‌کن این محصول به راحتی می‌توانند نیاز روزانه خود را برطرف کنند و با کمترین میزان روغن به آشپزی بپردازند.

پلوپز گوسونیک مدل GRC-686-کاماپرس

پلوپز تولیپس مدل RC-441 F

این مدل پلوپز تولیپس را می‌توان با قیمت حدودی 3 میلیون و 560 هزارتومان در دو رنگ سفید و مشکی تهیه کرد. کاربر با استفاده از قابلیت برنامه‌ریزی پخت و پز، به دستگاه این اختیار را می‌دهد با توجه به محتویات داخل دستگاه، برنامه پخت مناسبی تنظیم کند؛ همچنین امکان تهیه ته دیگ این پلوپز را به گزینه محبوبی برای دوستداران ته‌دیگ تبدیل می‌کند. این دستگاه با 5 لیتر ظرفیت کلی، مناسب خانواده‌های 6 نفره است. این محصول از سیستم گرم نگهدارنده نیز پیروی می‌کند و در کنار آن، با تنظیم تایمر دستگاه، می‌توان زمان خاموشی دستگاه را مدیریت کرد.

پلوپز تولیپس مدل RC-441 F-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : انتخاب سنتردیجی کالاسلام باباشهر لوازم‌ خانگی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز