بهترین هواپز برای خانواده های پر جمعیت + قیمت فروردین 1403

لست سکند

در دنیای امروزی، با روی کارآمدن هواپز، این باور قدیمی را می‌توان منسوخ‌شده دانست که تمام غذاهای خوشمزه، پر روغن و چرب هستند. وجود هواپز در خانواده‌های پرجمعیتی که دوستدار غذاهای رژیمی و سالم هستند، مصرف روغن را تا نود درصد کاهش می‌دهد. در انتخاب این دستگاه برای خانواده‌های پرجمعیت، ظرفیت محصول اهیمیت زیادی دارد؛ در کنار آن، توان مصرفی هواپز بهتر است به گونه‌ای باشد که برق کمتری مصرف کند و در عین حال با برخورداری از موتور قدرتمند، بتوان برای مدت طولانی از آن استفاده کرد.

کاماپرس در این گزارش به معرفی بهترین هواپز برای خانواده‌های پر جمعیت ‌می‌پردازد.

هواپز اینستنت مدل Vortex Plus VersaZone AFB9002BK

این مدل هواپز، هنگام تهیه این گزارش با قیمت حدودی 27 میلیون و 450 هزارتومان عرضه می‌شود. این محصول حدود 7 کیلو وزن دارد و با ظرفیت کلی 8.5 لیتری، دارای دو سبد جداگانه برای تهیه غذاست. این دستگاه با توان موتور 1700 واتی، قابلیت تنظیم زمان پخت در هر دو سبد را دارد و به گونه‌ای تنطیم می‌شود که پخت هر دو ماده غذایی در زمان یکسان به اتمام برسد.

هواپز اینستنت مدل Vortex Plus VersaZone AFB9002BK-کاماپرس

 

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

هواپز فیلیپس مدل HD9867

این مدل هواپز فیلیپس با وزن 8.3 کیلوگرمی حدود 29 میلیون و 220 هزارتومان قیمت دارد. ظرفیت 7 لیتری سبد در این محصول و همین طور توان موتور 1700 واتی، آن را به گزینه ایده‌آلی برای خانواده‌های پرجمعیت تبدیل می‌کند. در صورت نیاز این دستگاه می‌تواند به مدت سی دقیقه مواد غذایی را گرم نگه دارد. این مدل هواپز فیلیپس با فناوریQuick Clean به راحتی تمیز می‌شود و می‌توان از ماشین ظرفشویی برای شستشوی بهتر قطعات آن کمک گرفت.

هواپز فیلیپس مدل HD9867 -کاماپرس

هواپز فیلیپس مدل HD9650

این مدل هواپز فیلیپس با قیمت حدودی 14 میلیون تومان قابل تهیه است. این محصول مخزن 7.3 لیتری دارد و با تنظیم برنامه پخت و پز در 5 حالت، قابلیت سرخ کردن سیب‌زمینی، گوشت، مرغ و مواد غذایی دیگر را دارد. این دستگاه دارای فناوری جریان هوای سریع است و بدین ترتیب در مدت زمان کمتر، به بهترین شکل پخت غذا را تکمیل می‌کند. این مدل سرخ‌کن بدون روغن، با توان 2200 واتی، مصرف برق بهینه‌ای نیز دارد.

هواپز فیلیپس مدل HD9650-کاماپرس

هواپز نینجا مدل AF400UK

این مدل هواپز نینجا با قیمت حدودی 18 میلیون و 100 هزارتومان به رنگ مشکی موجود است. ظرفیت این محصول حدود 9.5 لیتر است و برای خانواده‌های پرجمعیت انتخاب بسیار مناسبی محسوب می‌شود. توان مصرفی 2400 واتی این مدل هواپز نینجا، می‌تواند همراه خوبی برای آشپزی‌های طولانی کاربر باشد. از این دستگاه می‌توان برای سرخ کردن، درست کردن کباب و حتی پختن شیرینی نیز استفاده کرد؛ با این محصول، در صورت نیاز می‌توان به خشک‌کردن میوه‌ و سبزیجات نیز پرداخت.

هواپز نینجا مدل AF400UK-کاماپرس

هواپز کوخ مدل KFD-2110

این مدل هواپز کوخ را می‌توان با قیمت حدودی 16 میلیون و 900 هزارتومان تهیه کرد. این دستگاه با حداکثر توان مصرفی 1700 واتی، حدود 8.5 لیتر ظرفیت دارد. این مدل هواپز دوقلو، یک سبد سایز بزرگ و دو سبد سایز کوچک دارد و می‌توانید از آن برای پخت مرغ کامل استفاده کنید و یا دو ماده غذایی مختلف را در سبدهای کوچک آماده کنید. با انتخاب نوع ماده غذایی از بخش منو پخت اتومات، دستگاه متناسب با نوع ماده غذایی، بهترین برنامه پخت را برای هر یک انتخاب می‌کند.

هواپز کوخ مدل KFD-2110-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : انتخاب سنتردیجی کالاسلام باباشهر لوازم‌ خانگی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز