پرفروش ترین هواپز بازار تا 5 میلیون

لست سکند

هواپزهای دارای قیمت زیر 5 میلیون، اغلب ظرفیتی 3.5 تا 5 لیتری داشته و وزن آن‌ها بین 3 تا 7 کیلوگرم متغیر است. این محصولات با صفحه نمایش لمسی عرضه شده و امکان استفاده از برنامه‌های پخت متنوع را فراهم می‌سازند. هواپز مناسب اغلب برنامه‌های پخت بیشتری دارد که در این صورت قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود. از دیگر ویژگی‌های این هواپزها می‌توان به داشتن تایمر و انتقال دمای 360 درجه اشاره کرد.

کاماپرس در این گزارش پرفروش‌ترین هواپزهای بازار تا 5 میلیون تومان را با جست‌وجو در سایت دیجی کالا معرفی می‌کند.

هواپز مدل MAF02 شیائومی

این هواپز با دستگاه نمایش لمسی عرضه شده و در زمان تهیه این گزارش 4 میلیون و 600 هزار تومان قیمت دارد. این محصول با ابعاد 37 در 29.5 در 34.5 و وزن 3.9 کیلوگرمی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و ظرفیت 3.5 لیتری آن برای 3 نفر در نظر گرفته شده است. این مدل دارای تایمر و قابلیت بخارپز نیز بوده و از جمله قابلیت‌های آن می‌توان به کنترل دما 40 تا 200 درجه سانتی گراد، پخت مداوم تا 24 ساعت و پختن 100 نوع غذا با برنامه اشاره کرد. این محصول با جنس ظرف دولایه PTFE کامپوزیت هفت لایه با روکش و جنس بدنه استیل، تمام غذاهایی که دوست دارید را آماده خواهد کرد.

هواپز مدل MAF02 شیائومی-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

هواپز مدل ZA004 زوله له

این محصول با ظرفیت 4.5 لیتری عرضه شده و با قیمت 3 میلیون و 199 هزار تومان به فروش می‌رسد. این هواپز امکان استفاده از صفحه نمایش LED را فراهم کرده و محصولی غیر چسبنده است. ابعاد این مدل 35.5 در 32 در 32 بوده 3.7 کیلوگرم وزن دارد. غذایی که در این هواپز قرار بگیرد به سرعت و یکنواخت گرم خواهد شد. این هواپز امکان انتقال دما به صورت 360 درجه و کامل را فراهم کرده و با استفاده از لوله حرارتی منیزیومی و فولاد ضد زنگ با آستانه تحمل دمای بالا، پخت سریع‌تر غذا را ممکن می‌سازد.

هواپز مدل ZA004 زوله له-کاماپرس

هواپز مدل توربو از دسینی

قیمت این محصول با جنس ظرف شیشه‌ای و بدنه استیل و پلاستیک، 1 میلیون و 930 هزار تومان است. این هواپز در ابعاد 30 در 30 ارائه شده و 7 کیلوگرم وزن دارد. امکان استفاده از تایمر 60 دقیقه‌ای در این محصول فراهم شده و از اقلام همراه با آن می‌توان به سینی مخصوص پخت پیتزا اشاره کرد. هواپز توربو با اشعه مادو قرمز و گردش گرما بدون ضرر قابلیت یخ زدایی سریع را داشته و تنها با یک قاشق روغن انواع غذاها را سرخ می‌کند.

هواپز مدل توربو از دسینی-کاماپرس

هواپز مدل MAF06 4.5L میجیا

قیمت این محصول با جنس بدنه پلاستیک، 4 میلیون و 50 هزار تومان است. این هواپز قابلیت استفاده در محدوده دمایی 40 تا 200 درجه سانتی گراد را فراهم کرده و گرما را به شکل 360 درجه به غذا منتقل می‌کند. این محصول دارای 150 دستور غذا با دمای از پیش تعیین شده بوده و امکان کار کردن تا 8 ساعت و به طور مداوم در آن وجود دارد.

هواپز مدل MAF06 4.5L میجیا-کاماپرس

هواپز مدل pro 4L شیائومی

هواپز مدل pro 4L شیائومی با قیمت 5 میلیون و 445 هزار تومان به فروش می‌رسد. امکان استفاده از دمای 40 تا 200 درجه سانتی گراد این محصول وجود داشته و لوله موج نور آن قدرتی 1200 واتی ارائه می‌دهد. این هواپز پنجره شفاف و سه لایه عایق حرارت برای کنترل بهتر پخت و پز دارد و می‌تواند با برنامه‌ریزی هوشمند تا 24 ساعت کار کند.

هواپز مدل pro 4L شیائومی-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : دسینیدیجی کالاشیائومی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز