ماشین لباسشویی 9 کیلویی اسنوا بخریم یا جی پلاس؟

مقایسه ماشین لباسشویی اسنوا و جی پلاس
لست سکند

اسنوا و جی پلاس دو برند شناخته شده لوازم خانگی در بازار ایران هستند و با توجه به قیمت و کیفیت محصولاتشان می‌توان گفت که بازار هدف مشترکی دارند. تنوع محصولات هر دو برند مانند هم است و طیف وسیعی از انواع لوازم خانگی را شامل می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

کاماپرس در این گزارش قصد دارد تا با مقایسه پرفروش‌ترین ماشین لباسشویی اسنوا و جی پلاس به مقایسه این دو برند بپردازد. مدل‌ها با استناد به صفحه مربوط به هر برند در سایت دیجی کالا انتخاب شده.

بیشتر بخوانید:

ماشین لباسشویی 9 کیلویی ایکس ویژن بخریم یا پاکشوما؟

راز آسمان پایتخت

چرا ماشین لباسشویی کنوود پاکشوما پرطرفدار است؟

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-94W61 ظرفیت 9 کیلوگرم

این محصول در زمان تهیه این گزارش به قیمت 000/600/22 تومان به فروش می‌رسد و یکی از مدل‌های پرفروش لباسشویی‌های برند اسنوا است. سرعت چرخش موتور این مدل 1400 دور در دقیقه است و 14 برنامه شست و شوی متنوع دارد که آن را در میان خریداران محبوب کرده است.

یکی از قابلیت‌های این محصول توانایی اضافه کردن لباس به دیگ در حین شست و شو است. برای مثال اگر لباسی داید که فقط نیاز به آبکشی دارد می‌توانید آن را در میانه شست و شو به ماشین اضافه کنید. یکی از قابلیت‌هایی که اسنوا به تعدادی از ماشین‌ لباسشویی‌های تولید جدید خود اضافه کرده قابلیت شست و شوی شرعی است که در این مدل هم دیده می‌شود.

مقایسه ماشین لباسشویی اسنوا و جی پلاس

ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM-L909SW ظرفیت 9 کیلوگرم

قیمت این محصول 000/300/23 تومان است. این مدل که ظرفیت 9 کیلوگرم آن پرفروش‌ترین ماشین لباسشویی برند جی پلاس در سایت دیجی کالا است برای خانواده‌های پرجمعیت گزینه بسیار مناسبی است.

این محصول با گردش موتور 1400 دور در دقیقه، 14 برنامه شست و شو اصلی و 6 برنامه شست و شوی تکمیلی یکی از بهترین محصولات برند جی پلاس است. ضمن این که دارای شش حرکت شست و شوی متنوع است و قابلیت تشخیص وزن لباس را دارد. همچنین این محصول مجهز به سیستم شست و شوی شب است که کمترین لرزش و تولید صدا را دارد.

این محصول تنظیمات خودکار دارد. شما می‌توانید لباس‌ها و شوینده را داخل ماشین ریخته و پس از انتخاب برنامه شست و شوی مد نظرتان زمان شست و شو را هم انتخاب کنید. این قابلیت برای زمانی که می‌خواهید منزل را برای چند ساعت ترک کنید و نمی‌خواهید که لباس‌ها درون دیگ بوی نامطبوع بگیرند بسیار مناسب است.

مقایسه ماشین لباسشویی اسنوا و جی پلاس

انتهای پیام

مرتبط با : اسنواجی پلاس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز