چرا ماشین لباسشویی کنوود پاکشوما پرطرفدار است؟

خرید ماشین لباسشویی-کاماپرس
لست سکند

خرید ماشین لباسشویی در شرایط کنونی به دلیل تعدد مدل‌های آن کار دشواری است، اما بهتر است که از میان محصولات عرضه شده، مدلی از برندهای شناخته شده را با قیمت مناسب و برنامه شست و شوی متنوع خریداری کرد. ماشین لباسشویی کنوود شرکت پاکشوما یکی از گزینه‌های مطلوب است که با قیمت و امکانات مناسب در بازار عرضه شده است.

به گزارش کاماپرس، در صورتی که دنبال خرید ماشین لباسشویی یا تعویض این وسیله هستید، بهتر است مارکی انتخاب کنید که علاوه بر امکانات مناسب شست و شوی انواع لباس و پارچه، گارانتی مناسبی نیز داشته باشد. در حال حاضر بیشتر اهل فن، خرید مارک ایرانی یا وارداتی برندهای معتبر را توصیه می‌کنند، زیرا در صورت بروز مشکل یا خرابی قطعات، به سرعت امکان رفع آن وجود دارد و خریداران با چالش روبه­رو نخواهند شد. ماشین لباسشویی کنوود شرکت پاکشوما از جمله‌ ماشین محصولاتی است که در کشورهای خارجی، تولید شده و سپس با قطعات اصل همراه با گارانتی مناسب، روانه بازار شده است.

در این گزارش با مدل‌های پرفروش ماشین لباسشویی کنوود شرکت پاکشوما آشنا می­شوید.

  • کنوود مدل KW-8260S

ماشین لباسشویی کنوود سری بریت از جمله محصولات جدید در بازار ایران است. این ماشین لباسشویی به موتور پیشرفته براش لس دی سی مجهز شده که باعث کاهش مصرف انرژی تا 30 درصد می‌شود. این ماشین لباسشویی همچنین به تکنولوژی شست و شوی سریع و بی‌صدای Quick Wash مجهز بوده که باعث شست و شوی 15 دقیقه‌ای لباس‌ها می‌شود و با این سیستم، حداقل آب و انرژی در فرآیند شست و شو مصرف خواهد شد. از دیگر مزایای این ماشین لباسشویی می‌توان به سیستم شست و شوی اتوماتیک، قابلیت اضافه یا کم کردن لباس‌ها در حین شست و شو، سیستم هوشمند محافظت از الیاف پارچه و قابلیت تنظیم سرعت دو خشک کن اشاره کرد.

راز آسمان پایتخت

قیمت این ماشین لباسشویی با ظرفیت 8 کیلوگرم در پاییز 1402 برابر با 19 میلیون و 300 هزار تومان است.

  • کنوود مدل WDM11600SL

WDM11600SL از جمله ماشین لباسشویی‌های جدید بازار است که موتور مناسبی دارد. سرعت چرخش موتور این محصول به 1400 دور در دقیقه می‌رسد و در گروه موتورهای کم مصرف قرار می‌گیرد. این مدل ماشین لباسشویی قابلیت خشک کن صد درصدی شش کیلویی دارد که بسیار مورد توجه قرار گرفته است. صفحه کنترل لمسی، قفل کودک، شست و شو با بخار، پایه ضد لغزش و نشانگر روشن بودن، از جمله امکانات این محصول است.

قیمت این ماشین لباسشویی با ظرفیت 11 کیلوگرم، 27 میلیون و 500 هزار تومان است.

  • کنوود مدل WDM11600WHM

لباسشویی WDM11600WHM از جمله مدل‌های با موتور مناسب و قدرت خوب در بازار است. این ماشین لباسشویی بعد از شست و شو، فرآیند خشک کردن لباس‌ها را در کمترین زمان ممکن با هیتر فعال انجام می‌دهد. صدای این ماشین لباسشویی در زمان شست و شو 58 دسیبل و در زمان خشک کردن با 1400 دور، 77 دسیبل است. از جمله امکانات این محصول می­توان به 21 برنامه شست و شو، اعلام هشدار در پایان برنامه، شست و شوی 12 دقیقه‌ای، سیستم کنترل دما، نشانگر زمان باقی مانده برنامه و وای فای کنترل از راه دور اشاره کرد.

قیمت این ماشین لباسشویی با ظرفیت 11 کیلوگرم، 27 میلیون و 500 هزار تومان است.

خرید ماشین لباسشویی-کاماپرس

ماشین لباسشویی‌ کنوود از کجا خریداری کنیم؟

تمامی مدل‌های فوق از کنوود شرکت پاکشوما، در مجموعه «خانه تک» موجود است و با تخفیف ویژه به فروش می­رسد. ماشین لباسشویی­­های کنوود موجود در خانه تک دارای دو سال ضمانت و 12 سال ضمانت موتور از طرف شرکت پاک سرویس است. علاوه بر مدلهای معرفی شده، انواع ماشین لباسشویی از برند بوش، اسنوا، گلدیران نیز در این مجموعه ارائه می‌شود. متقاضیان برای خرید نیازی به مراجعه حضوری به فروشگاه خانه تک ندارند و کافی است با چند کلیک به وبسایت  khanetak.com مراجعه و محصول مورد نظر خود را انتخاب کنند. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر درباره این محصولات نیز می‌توان با کارشناسان مجموعه خانه تک از طریق شماره تلفن 02134615 در ساعات اداری و شماره تلفن همراه 091010003777 در ساعت‌های غیراداری تماس گرفت.

انتهای پیام

مرتبط با : خانه تک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز