بازسازی آشپزخانه برای سال جدید چقدر هزینه دارد؟

بازسازی آشپزخانه برای سال جدید چقدر هزینه دارد؟ کاماپرس

بازسازی آشپزخانه به‌عنوان یکی از قسمت‌های مهم خانه، چه از نظر تاثیر روی دکوراسیون کلی و چه برای بهتر کردن روحیه و حال و هوای خانه، تصمیمی مهم محسوب می‌شود. گرچه بعضی از آشپزخانه‌های قدیمی صفا و معصومیت مخصوص به‌خودشان را دارند اما گاهی طراحی نامناسب و عدم هماهنگی آن‌ها با سایر بخش‌های خانه، دردسر بزرگی برای نمای خانه به بار می‌آورد.

کاماپرس در این گزارش، درکنار بررسی چند نکته مهم برای بازسازی آشپزخانه، با جست‌وجو در چند سایت ارائه‌دهنده خدمات تعمیر و بازسازی منزل، هزینه این خدمت را در اسفندماه 1402 شرح می‌دهد.

آیا بازسازی آشپزخانه برای خانه ما ضروری است؟

بازسازی آشپزخانه یکی از خدمات پرهزینه ساختمان به‌حساب می‌آید، بنابراین خوب است قبل از قطعی کردن تصمیم خود در این‌باره، تا جایی که می‌توانید انواع جنبه‌ها را درنظر بگیرید. برخی از کارشناسان متخصص در بازسازی خانه پیشنهاد می‌کنند اگر برای بازسازی آشپزخانه تردید دارید با این سوال شروع کنید: آیا این آشپزخانه به‌اندازه کافی برای ما کاربردی است؟

این کاربردی بودن برای هرکسی تعریف ویژه خودش را دارد. برخی آن را در راحتی پخت و پز و داشتن جای مناسب برای گپ و گفت‌های عصرگاهی می‌بینند و برخی دیگر در داشتن فضای بهینه برای رفت‌آمد و قرار دادن چند وسیله موردنظر مثل میز ناهارخوری.

پس در وهله اول، انتظار خود را از یک آشپزخانه که می‌توانید به‌اندازه کافی دوستش داشته باشید، مشخص کنید. اما گاهی صرفا «کاربردی بودن» آشپزخانه کافی نیست و طراحی آن، چیزی نیست که شما را خوشحال کند. در این مورد معمولا دو گزینه پیش روی شما است: بازسازی کامل یا تغییر دکوراسیون.

راز آسمان پایتخت

تغییر دکوراسیون محدوده بزرگی از تعویض لوازم آشپزخانه تا رنگ کردن کابین‌ها را دربر دارد. پس تصور نکنید فقط با یک بازسازی کامل می‌توانید فضای آشپزخانه را تغییر دهید؛ اگر از ظاهر آن خسته شده‌اید، راه‌های کم دردسرتری هم وجود دارد که بتوانید امتحان کنید.

آیا بازسازی آشپزخانه برای خانه ما ضروری است؟ کاماپرس

بیشتر بخوانید:

خودمان می‌توانیم بازسازی آشپزخانه را انجام دهیم؟

واقعیت این است که بازسازی آشپزخانه یک مهارت تخصصی است که نیاز به تجربه بالایی دارد. نهایت یک بازسازی اصولی باید به آشپزخانه‌ای با فضاهای بهینه، طراحی چشم‌نواز و بخش‌بندی بی‌نقص باشد که زمان بازسازی بعدی را لاقل تا 10 سال عقب ببرد.

پس بهترین پیشنهاد این است که این کار را به کارشناسان خبره و حرفه‌ای بسپارید و فقط انتظارات خود را به‌صورت دقیق به آن‌ها توضیح دهید. دقت کنید که هر درخواست‌های شما، از رنگ دیوارها تا نوع دیوار، نورگیری، دیوارهای مورد نیاز برای نصب اکسسوری و … مشخص‌تر باشد، بازسازی بهتر و رضایت‌بخش‌تری خواهید داشت.

برای اینکه ایده بگیرید و فکر خود را شفاف‌تر برای متخصصان توضیح دهید، خوب است سری به سایت‌های مختلف و شبکه‌های اجتماعی بزنید تا آشپزخانه‌های مختلف و نقاط قوت و ضعف هرکدام را از نظر کاربران با هم مقایسه کنید. با این کار از لحاظ ذهنی به مدل ایده‌آل خود، نزدیک‌تر می‌شوید.

خودمان می‌توانیم بازسازی آشپزخانه را انجام دهیم؟ کاماپرس

هزینه بازسازی آشپزخانه چقدر است؟

معمولا در بازسازی قسمت‌های مختلف خانه علاوه‌بر انتظارات کارفرما، میزان بودجه آن نیز درنظر گرفته می‌شود. در بیشتر مراکز ابتدا کارشناسان به‌صورت رایگان، آشپزخانه را بررسی کرده و درخواست‌های شما را می‌شنوند. و بعد با توجه به بودجه توافقی، مصالح را خریداری کرده و کار بازسازی را شروع می‌کنند. این هزینه از 3 میلیون تومان برای یک بخش کوچکی از آشپزخانه شروع می‌شود و بسته به طراحی و مصالح بکار رفته هزینه‌های متفاوتی را در برمی‌گیرد.

هزینه بازسازی آشپزخانه چقدر است؟ کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : آچارهاسپاردهوم سرویز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز