با 200 میلیون تومان کجای تهران خانه رهن کنیم؟

با 200 میلیون تومان کجای تهران خانه رهن کنیم؟-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

بررسی بازار مسکن در سال 1403 نشان می‌دهد که قیمت رهن و اجاره مسکن در تهران نسبت به سال گذشته به طور قابل توجهی افزایش یافته و با توجه به رشد سایر هزینه‌های زندگی، پرداخت اجاره بهای خانه‌ها برای بسیاری از افراد ناممکن شده است. از این رو بسیاری از افراد به فکر رهن کامل خانه با قیمت مناسب هستند.

کاماپرس در این گزارش 5 آپارتمان در شهر تهران با رهن کامل 150 تا 200 میلیون تومان را معرفی می‌کند.

رهن آپارتمان 65 متری در قیام دشت

یک واحد آپارتمان 65 متری یک خواب در قیام داشت با مبلغ 180 میلیون تومان رهن داده می‌شود. این واحد که در سال 1388 ساخته شده است با بازسازی به مشتری تحویل داده می‌شود. ‌واحد ذکر شده در طبقه اول یک ساختمان سه طبقه قرار گرفته و دارای انباری است.

قیمت رهن کامل آپارتمان 65 متری در دروازه شمیران

قیمت رهن کامل یک واحد 65 متری یک خواب در دروازه شمیران 160 میلیون تومان در نظر گرفته شده است. این واحد که در طبقه چهارم یک ساختمان پنج طبقه واقع شده از آسانسور نیز برخوردار است. آپارتمان مذکور ساخت 1388 بوده و نورگیر و دنج است.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

قیمت رهن سوییت در تهرانپارس شرقی

برای رهن کامل یک سوییت 35 متری ساخت 1382 در تهرانپارس شرقی 200 میلیون تومان ودیعه تعیین شده است. این آپارتمان تکواحدی بوده و در طبقه دوم ساختمان قرار دارد. دسترسی خوب و نزدیکی به خط مترو از مزایای این آپارتمان به شمار می‌رود.

رهن آپارتمان 50 متری در قیام دشت

قیمت رهن کامل یک واحد 50 متری یک خواب در قیام دشت 180 میلیون تومان است. این آپارتمان در طبقه اول ساختمان قرار گرفته و در سال 1390 ساخته شده است. این واحد در یک ساختمان سه طبقه و تکواحدی واقع شده و انباری دارد.

قیمت رهن کامل آپارتمان 20 متری در میدان حر

برای رهن کامل یک آپارتمان 20 متری ساخت 1400 در میدان حر پرداخت مبلغ 170 میلیون تومان به عنوان رهن لازم است. این واحد در طبقه همکف ساختمان قرار گرفته و اتاق ندارد. ساختمان مد نظر از دوربین مدار بسته، کولر آبی و پکیج برخوردار است.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوار
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز