بهترین محله‌ ها برای خرید خانه در کرج

خرید خانه در کرج - کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

خرید خانه در کرج به دلیل موقعیت جغرافیایی و نزدیکی به پایتخت، آب و هوای معتدل و امکانات رفاهی خوب آن، فرصتی مناسب برای سکونت و سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود.

به گزارش کاماپرس، کرج محله‌های بسیاری دارد، اما آنچه که می‌تواند افراد را به خرید خانه یا آپارتمان در آن ترغیب کند، وجود امکانات زندگی شهری در حد و اندازه تهران، اما با قیمت و هزینه به مراتب پایین‌تری است. این ویژگی­ها توجه خریداران مسکن را به سمت خرید خانه در کرج معطوف می‌کند.

این گزارش به بررسی بهترین محله‌ها برای خرید خانه در کرج ‌پرداخته است.

عظیمیه

عظیمیه، یکی از معروف‌ترین و بهترین محله‌ها در کرج بوده که در قسمت شمال شرقی استان البرز واقع شده است. در سال‌های اخیر به علت گسترش مهاجران، جمعیت این منطقه به بالای 165 هزار نفر رسیده است. داشتن فضای سبز، آب و هوای عالی، ساختمان‌های بسیار لوکس، موقعیت جغرافیایی خوب، بافت جدید شهری، مراکز خرید و تفریحی، از مواردی است که همواره باعث استقبال مردم از این منطقه می‌شود، اما در عین حال، تمامی این ویژگی‌ها، آن را به یکی از گران‌ترین محله‌ها در کرج تبدیل کرده است. البته قیمت‌ها با توجه به سال ساخت خانه، متراژ ساختمان، نوع بنا و امکانات آن متغیر است.

بام کرج نیز در این مکان واقع شده و به دلیل آب و هوای عالی دارای چشم انداز بسیار خوبی است. این منطقه، هر سال پذیرای مهاجران زیادی از تهران یا اطراف تهران است که برای خرید خانه در کرج، آن را انتخاب می‌کنند.

راز آسمان پایتخت

خرید آپارتمان در کرج-کاماپرس

مهرشهر

مهرشهر نیز یکی از بهترین و لوکس‌ترین محله‌های کرج است که آرامش بسیار زیادی در کنار آب و هوای عالی دارد. باغ‌های متعددی در اطراف مهرشهر وجود دارد که چشم‌انداز آن را زیباتر کرده است. یکی از مزایای مهرشهر، فاصله‌ ساختمان‌های مسکونی از یکدیگر است؛ به طوریکه حدود دو تا سه متر از هم فاصله دارند و حریم شخصی در این منطقه و در هر ساختمان به خوبی رعایت شده است. یکی از اماکن دیدنی و زیبا در مهرشهر، کاخ مروارید است که قدمت آن به دوره‌ی پهلوی باز می‌گردد و همواره مورد استقبال ساکنین و مهاجران قرار گرفته است. قیمت خانه در منطقه مهرشهر نیز به عواملی مانند سال ساخت، متراژ و موقعیت قرارگیری ملک بستگی دارد.

خرید خانه در کرج-کاماپرس

گوهردشت

این منطقه در شمال کرج واقع شده، اما منطقه هفتم آن به حساب می‌آید. گوهردشت دارای آب و هوای بسیار خوب و مناسبی بوده؛ چراکه نزدیک به کوه است. گوهردشت، یکی از مناطق بسیار شلوغ در کرج محسوب می‌شود و بسیار پر رفت و آمد است. این منطقه دارای سه فاز است. سبک خانه‌های منطقه گوهردشت در گذشته بیشتر ویلایی بوده، اما امروزه به خانه‌های آپارتمانی تغییر کرده است؛ بدین جهت این منطقه برای خرید آپارتمان در کرج جزو بهترین انتخاب­ها است.

جهانشهر

جهانشهر، منطقه هشتم کرج محسوب می­شود و دارای وسعت بسیار زیادی است. این منطقه در گذشته دارای باغ‌های زیبا و فراوانی بوده که با گسترش زندگی شهری، بسیاری از آن‌ها نابود شده است، اما هنوز جزو مناطق خوش آب و هوا به حساب می‌آید. جهانشهر دارای فضاهای سبز متعدد و آرامی است که به همین دلیل انتخاب خیلی از متقاضیان خرید خانه در کرج می­شود.

فردیس

این منطقه‌ مدرن فاصله کمی تا تهران دارد و به عنوان بهترین منطقه برای خرید خانه در کرج، از امکانات متعددی مانند بیمارستان‌های مجهز، مراکز خرید، دانشگاه‌ و مدرسه و امکانات رفاهی مانند باشگاه‌های ورزشی و اماکن تفریحی برخوردار است. فردیس همچنین دارای مناطق سرسبز و زیبا است. یکی دیگر از دلایل اصلی که باعث شده فردیس به عنوان بهترین منطقه برای خرید خانه در کرج شناخته شود، امنیت بالای آن است. در فردیس امکان خرید ملک‌های مسکونی، ویلایی و زمین‌های آماده ساخت و ساز وجود دارد.

خرید خانه در کرج-کاماپرس

سهیلیه

سهیلیه، یکی از مناطق نزدیک به کردان و کرج بوده که دارای آب و هوای مطلوبی است. این منطقه تابستان‌های نیمه خنک و زمستان‌های معتدل دارد و برای افرادی که به گرما یا سرمای زیاد حساس هستند، گزینه مناسبی است. بیشتر مناطق و خیابان‌های این محله با درخت پوشیده شده‌ است. این منطقه با توجه به توسعه شهری مداوم، دارای پتانسیل رشد بسیاری بوده و به همین دلیل گزینه مناسبی برای خرید خانه در کرج است.

انتهای پیام

مرتبط با : دلتا
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز