میلگرد 14 پرفروش‌ترین میلگردها+ قیمت میلگرد سیرجان 18 آبان 1401

تورهای مسافرتی لحظه آخر

میلگرد ۱۴ در اسکلت‌بندی پروژه‌های ساختمانی و تاسیسات صنعتی کاربرد دارد. این نوع میلگرد به دلیل ارتقای مقاومت سازه‌های بتنی، در کارهای عمرانی بیشتر استفاده می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار آهن آلات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بیشترین میزان تولیدات فولاد کشور با توجه به آمار مرکز آهن به میلگرد تعلق داشته و تولید آن در بازار داخلی 22 درصد رشد داشته است. میلگرد 14 که مقطع دایره‌ای شکل آن قطری برابر 14 میلی‌متر دارد به دلیل میزان استفاده بالا در ساخت و ساز یک عامل اصلی در تخمین هزینه‌های ساخت و ساز است.

شیوه‌های تشخیص اندازه میلگرد

اندازه یکی از شاخص‌های دسته‌بندی میلگرد محسوب می‌شود. میلگرد 14 دارای آج‌های پیچیده و مارپیچ است و به عنوان میلگرد نیمه خشک شناخته می‌شود.

روش چشمی ابتدایی‌ترین شیوه تشخیص اندازه میلگرد است. برای تشخیص دقیق اندازه میلگرد می‌توان از شابلون کمک گرفت. میلگرد درون شکاف‌های این وسیله به صورت دقیق اندازه‌گیری می‌شود.

راز آسمان پایتخت

وزن، طول و قطر متناسب با اندازه از مهم‌ترین ویژگی‌های میلگرد باکیفیت به شمار می‌رود. البته شکل ظاهری و آج‌های استاندارد، مقاوم در برابر فشار، تغییرات جوی و استفاده از فولاد مرغوب از دیگر ویژگی‌هاست.

یک نکته قابل توجه اینکه میلگردهای آجدار سه اندازه مختلف دارند. نمره میلگرد، قطر زمینه بدون در نظر گرفتن آج و قطر خارجی که از روی آج اندازه‌گیری می شود.

صادرات میلگرد 14

شرکت ذوب‌آهن و تولید میلگرد سیرجان حدید جنوب با تولید انواع محصولات فولادی علاوه بر تامین نیاز از جمله صادکنندکان میلگرد به کشورهای است.

میلگرد براساس آنالیز A2 و A3 در اندازه‌های۱۰ تا ۳۲ میلی‌متری مطابق با استانداردهای ملی ایران و اروپا در این مجتمع با استفاده از فناوری‌های نوین و بهره‌مندی از متخصصان بومی تولید می‌شود.

خریداران میلگرد می‌توانند در جدول زیر قیمت میلگرد سیرجان حدید جنوب همراه با دیگر آهن‌آلات را مشاهده کنند؛

انتهای پیام

مرتبط با : آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز