با 4 میلیون کیبورد گیمینگ تسکو بخریم یا ردراگون؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

برای خرید کیبورد گیمینگ تسکو یا ردراگون می‌توان با توجه به سلیقه و نیازی که وجود دارد انتخاب کرد. هر دوی این برندها بسیار معروف بوده و کیفیت نسبتا بالایی را در محصولات خود عرضه می‌کنند. کیبوردهای این برندها با نوع مکانیکال طراحی شده و با انواع سیستم‌های مختلف سازگاری دارند. علاوه بر آن، اغلب وزن این محصولات زیاد بوده و بیشتر نوع کابلی آن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کاماپرس در این گزارش 1 مدل پرطرفدار از کیبورد گیمینگ تسکو و ردراگون که با قیمت حدودی 4 میلیون تومان به فروش می‌رسند را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

کیبورد گیمینگ تسکو با مدل GK 8128

این کیبورد گیمینگ با نوع اتصال با سیم طراحی شده و دارای نوع کابل یو اس بی تایپ سی است. این محصول دارای 107 عدد کلید بوده و نوع کیبورد آن مکانیکال در نظر گرفته می‌شود. همچنین این محصول 1.25 کیلوگرم وزن داشته و با سیستم عامل‌های ویندوز، ویستا و ایکس پی سازگاری دارد. این کیبورد با نشانگر ال ای دی ارائه شده و تعداد ضربه پذیری کلیدهای آن 50 میلیون با کلیک است.

این کیبورد گیمینگ تسکو طول کابل 180 سانتی متری داشته و ابعاد استراحتگاه مچ آن 451 در 74 میلی متر عنوان شده و ابعاد کیبورد آن نیز 451 در 149 در 37 میلی متر در نظر گرفته می‌شود.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

مدل SHACO K641 GW Pro کیبورد گیمینگ ردراگون

این محصول با سوئیچ قرمز طراحی شده و امکان اتصال با سیم و بی سیم را فراهم می‌کند. این کیبورد گیمینگ با 68 عدد کلید عرضه شده و تعداد ضربه پذیری کلیدهای آن 50 میلیون بار است. این کیبورد نوع رابط بی سیم دانگل یو اس بی و بلوتوث داشته و با سیم از طریق کابل تایپ سی قابلیت استفاده را دارد.

این کیبورد 1105 گرم وزن داشته و ابعاد آن 36.8 در 166.8 در 317.5 میلی متر است. این محصول دارای کلیدهای ماکرو، قابلیت جداسازی کابل و نگه دارنده تبلت و موبایل بوده و دکمه روشن و خاموش نیز دارد. جنس بدنه این کیبورد آلومینیومی بوده و دارای تکیه گاه مچ دست است. این کیبورد با نشانگر ال ای دی ارائه شده و نورپردازی آن RGB در نظر گرفته می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : 19 کالاتسکوتکنولایفکالاتیک
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز