پرفروش ترین گوشی اینفینیکس کدام است؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

برای خرید گوشی اینفینیکس پرفروش قبل از هر چیز باید توجه داشت که این محصولات اغلب دارای اینترنت 4G بوده و کیفیت دوربین متوسطی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. همچنین این محصولات ظرفیت باتری بالایی داشته و همگی دو سیمکارته هستند. این گوشی‌ها با حافظه‌های داخلی مختلفی ارائه شده‌اند که حجم 128 گیگابایتی آن طرفدار بیشتری دارد. همچنین این گوشی‌ها صفحه نمایشی نسبتا بزرگ را عرضه می‌کنند و از این جهت نیز قابل توجه هستند.

کاماپرس در این گزارش پرفروش ترین گوشی‌های اینفینیکس در بازار را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

گوشی اینفینیکس با مدل Hot 20S

این گوشی با ظرفیت حافظه داخلی 128 گیگابایتی و رم 8 گیگابایتی عرضه شده و دارای سایز صفحه نمایشس 6.78 اینچی است. این محصول با ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی طراحی شده و از شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می‌کند. همچنین شبکه اینترنت به کار رفته در این گوشی 4G بوده و دارای دو سیمکارت است.

این گوشی اینفینیکس 202 گرم وزن داشته و کیفیت دوربین‌های پشت آن 50 و 2 و 2 مگاپیکسل بوده، کیفیت دوربین سلفی آن نیز 8 مگاپیکسل در نظر گرفته می‌شود.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

گوشی اینفینیکس با مدل Hot 20i

این گوشی اینفینیکس با سایز صفحه نمایش 6.6 اینچی ارائه شده و دارای ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است که قابلیت شارژ معکوس نیز دارد. این محصول دارای یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی بوده و کیفیت دوربین‌های اصلی آن 13 مگاپیکسل و QVGA است. این محصول دو سیمکارته با حافظه داخلی 128 گیگابایتی و رم 4 گیگابایتی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

گوشی اینفینیکس با مدل Smart 6 Plus

این گوشی دو سیمکارته دو دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو داشته و از شبکه اینترنت 4G پشتیبانی می‌کند. همچنین این محصول ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی داشته و ظرفیت حافظه داخلی و رم آن به ترتیب 64 و 2 گیگابایت است. این گوشی اینفینیکس با هشت هسته پردازشگر طراحی شده و از سیستم عامل اندروید 12 استفاده می‌کند.

گوشی اینفینیکس با مدل Note 12 G96

این گوشی اینفینیکس با ظرفیت حافظه داخلی 128 گیگابایتی و رم 8 گیگابایتی طراحی شده و سایز صفحه نمایش 6.7 اینچی دارد. همچنین این مدل ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی را در اختیار کاربران قرار داده و امکان استفاده از قابلیت شارژ سریع 33 واتی را فراهم می‌کند. این محصول دارای شبکه اینترنت 4G بوده و دوربین جلوی آن 16 مگاپیکسل است. همچنین دوربین‌های پشت نیز در این محصول 3 عدد بوده و کیفیت 50 مگاپیکسلی دارند.

گوشی اینفینیکس با مدل Hot 20

این گوشی اینفینیکس با حافظه رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی عرضه شده و با ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی عرضه می‌شود که قابلیت شارژ سریع 18 واتی و شارژ معکوس 5 واتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این محصول دو سیمکارته دارای دو دوربین 50 و 2 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 5 تا 8 مگاپیکسلی در جلو بوده و از شبکه اینترنت 4.5G پشتیبانی می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : اینفینیکستکنولایفکالاتیکمقداد آی تی
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز