۴ پنجره دوجداره ارزان‌قیمت برای نوسازی ساختمان

پنجره دوجداره ارزان‌قیمت- کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

شلوغی خیابان‌ها و محله‌های شهر در کنار افزایش آلودگی هوا باعث‌شده تا بسیاری از شهروندان ضمن بازسازی خانه، با پنجره‌های آلومینیومی قدیمی خود خداحافظی و پنجره دوجداره نصب کنند. به همین دلیل، بسیاری از مردم دنبال پنجره‌های دوجداره ارزان‌قیمت هستند.

به گزارش کاماپرس، پنجره‌های دوجداره مزایای بی‌شماری مانند عایق حرارتی و صوتی، کاهش مصرف انرژی، کاهش آلودگی صوتی، کاهش هزینه اولیه و نگهداری و کاهش هزینه انرژی دارند؛ اما اگر پنجره‌ای غیراستاندارد نصب شود، هیچ‌کدام از مزایای گفته شده را نخواهد داشت.

به همین دلیل، بهتر است در هنگام خرید پنجره دوجداره به‌غیراز قیمت آن، به کیفیت آن نیز توجه کنید، چراکه اگر در تولید این پنجره‌ها متریال استاندارد استفاده نشده باشد و یا ضخامت ورق پروفیل کمتر از حد معمول باشد، پنجره نصب شده از نظر کارایی فرقی با پنجره قدیمی شما نخواهد داشت.

نکات مهم در زمان خرید پنجره دوجداره

اگر پنجره دارای عرض و ارتفاع کمی باشد می‌توان از پنجره‌های ارزان‌قیمت یا اقتصادی استفاده کرد؛ اما این پنجره‌ها برای طول و عرض‌های بزرگ مناسب نیستند. همچنین در هنگام خرید به سراغ برندهای معتبر و مشهور بازار بروید.

بهتر است به‌جای خرید ارزان‌تر پنجره دوجداره، طرح و نقشه را تغییر دهید؛ برای مثال پنجره تک بازشو کوچک و یا تک‌حالته، ارزان‌تر است، چراکه از پروفیل و شیشه کمتری در ساخت آن استفاده می‌شود. همچنین اگر در محله‌های شلوغ زندگی می‌کنید یا خانه شما در تقاطع خیابان اصلی است، هرگز سراغ مدل‌های اقتصادی نروید.

راز آسمان پایتخت

مزایای پنجره دوجداره کدام است:

  • عدم نیاز به تخریب ساختمان‌
  • عایق حرارتی و صوتی
  • کاهش مصرف انرژی
  • کاهش آلودگی صوتی
  • مقاومت در برابر تغییر دمای محیط
  • کاهش هزینه اولیه و انرژی
  • مقاومت در برابر اشعه ماورای‌بنفش
  • کاهش هزینه تأسیسات

معایب پنجره دوجداره کدام است:

  • گران‌قیمت‌تر از پنجره‌های آلومینیومی
  • نیاز به یراق‌آلات خاص و نوار پلاستیکی مخصوص
  • نیاز به نصب توسط متخصصان
  • نیاز به نگهداری ویژه

 

پنجره دوجداره ارزان‌قیمت- کاماپرس

۵ پنجره دوجداره ارزان‌قیمت در بازار

پنجره دوجداره ثابت از ساده‌ترین و ارزان‌ترین انواع پنجره دوجداره است که در ابعاد ۱۰۰۰ در ۱۰۰۰ میلیمتر ساخته می‌شود. در حال حاضر قیمت هر مترمربع پنجره دوجداره چهارلنگه ثابت بدون بازشو یک میلیون و ۷۵۰ هزار تومان است. بنابراین اگر بخواهید یک پنجره به ابعاد ۱.۸۰ در ۲ متر را نصب کنید، باید با هزینه فریم و بازسازی آن حدوداً ۶ میلیون تومان پرداخت کنید.

پنجره دوجداره لولایی نیز یکی دیگر از انواع پنجره دوجداره ارزان‌قیمت است که در ابعاد پنجره دوجداره ثابت تولید می‌شود. میانگین قیمت این نوع از پنجره هم برای هر مترمربع یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

پنجره دوجداره ثابت‌-‌تک لنگه و پنجره دوجداره با یک بازشوی یک‌طرفه با ابعاد ۱۰۰۰ در ۱۰۰۰ میلیمتر را نیز می‌توان با قیمت اقتصادی خریداری کرد. برای خرید دوجداره ثابت‌-‌تک لنگه، بسته به برند انتخابی برای هر مترمربع باید مبلغی بین یک میلیون و ۳۰۰ تا یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان بپردازد. قیمت پنجره بازشوی یک‌طرفه نیز برای هر مترمربع حدوداً یک میلیون تومان گران‌تر است.

به یاد داشته باشید که این قیمت‌ها به‌صورت تقریبی بوده و می‌توانند با توجه به ابعاد، نوع و برند پنجره تغییر کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : چمنزارخانه چمنسنجاقشیراز چمن
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز