راهنمای خرید مفتول سیاه از بازار تهران در سال 1403

مفتول سیاه - کاما
تورهای مسافرتی لحظه آخر

یکی از محصولات کاربردی در صنایع ساختمان سازی سیم مفتول است که با قطر کم و باریک تولید و عرضه می‌شود. این محصول علاوه بر صنعت ساختمان سازی در صنایع تولیدی دیگر مانند اتومبیل سازی، محصولات خانگی و موارد مشابه کاربرد زیادی دارد و به وفور در بخش‌های مختلف به چشم می‌خورد. در ادامه این گزارش برای آشنایی بیشتر با این محصول و استفاده درست از آن راهنمای خرید مفتول بیان خواهد شد.

به گزارش کاماپرس، مفتول یک سیم باریک با قطر کم است که در سطح مقطع دایره‌ای شکل به ضخامت 0.4 میلی تا 4 میلی متری تولید و به بازار عرضه می‌شود. این سیم به راحتی و با نیروی دست خم می‌شود و به راحتی شکل می‌پذیرد. افرادی که برای فعالیت خود به این محصول احتیاج دارند باید راهنمای خرید مفتول را مطالعه کرده و سپس برای خرید اقدام کنند.

مفتول سیاه

راهنمای خرید انواع سیم مفتول

*راهنمای خرید سیم مفتول سیاه

انواع سیم مفتول در بازار موجود است که هر یک برای صنعت یا حرفه خاصی تولید و روانه بازار شده است. افراد هنگام خرید این محصولات باید ابعاد و اندازه و جنس را در نظر بگیرند. یک نوع از مفتول‌ها تحت کشش و حرارت زیادی قرار می‌گیرند و انعطاف پذیری بالایی دارند با نام مفتول سیاه شناخته می‌شوند که بیشتر در بخش نجاری و کشاورزی کاربرد داشته و ضخامت آن‌ها بین سه تا چهار میلی‌متر است. البته این مفتول برای ساختمان سازی و قالب بندی و همچنین آماتور بندی ساختمان سازی نیز کاربرد دارند.

*راهنمای خرید سیم مفتول سفید

دیگر مفتول پرکاربرد مفتول سفید است که تحت حرارت زیاد گالوانیزه شده و روکش روی دارند. این مفتول دارای خاصیت ضدزنگ و ضدخوردگی بوده و در مقابل گرما و سرما مقاومت دارد. معمولا این مفتول در ابعاد 0.5 میلی تا 1.2 میلیمتری تولید و روانه بازار می‌شود.

راز آسمان پایتخت

راهنمای خرید سیم مفتول نازک

افرادی که برای فعالیت خود به سیم مفتول نازک احتیاج دارند باید ابتدا جنس مفتولی مورد نظر خود را در نظر بگیرند. زیرا انواع سیم مفتول با جنس آلومینیوم، مس، فولاد و … وجود دارد. بعد از آن توجه به قطر و انعطاف پذیری نیز ضروری است. برخی سیم‌های نازک نرم‌تر و منعطف‌تر هستند و گروهی اینگونه نیستند. نکته دیگر که برای خرید سیم مفتول نازک باید در نظر داشت، میزان مقاومت آن در برابر خوردگی و قیمت آن است.

راهنمای خرید سیم مفتول ضخیم

به منظور خرید سیم مفتول ضخیم نیز باید جنس و نوع کاربرد را در نظر گرفت. زیرا انواع سیم مفتول ضخیم از جنس مس، آلومینیوم یا فولاد هستند و هر کدام با ویژگی‌هایی برای مصرف خانگی، صنعتی و برق کشی مورد استفاده قرار می‌گیرند. به منظور خرید سیم مفتول ضخیم باید اندازه گیج را در نظر داشت. هر چه اندازه گیج کمتر باشد، این محصول ضخیم‌تر خواهد بود. ضمنا افراد هنگام تهیه این محصولات باید عایق آن را در نظر داشته باشند. زیرا برخی مشاغل به سیم مفتول ضخیم عایق دار احتیاجی ندارند.

راهنمای خرید به صرفه از کارخانه های تولید کننده مفتول

در صورتی که مایل به خرید سیم مفتول از کارخانه‌های داخلی هستید باید به خوبی درباره مرکز تولیدکننده آن اطلاعات به دست آورید و نظرات مشتریان قبلی را به خوبی مطالعه کنید. سپس باید به مقایسه قیمت‌های مفتول تولیدی مجموعه مورد نظر با دیگر کارخانه‌ها بپردازید. همچنین باید تا حد امکان از کیفیت محصولات تولیدی مجموعه در نظر گرفته شده اطمینان حاصل کنید.

لازم به ذکر است که قبل از هرگونه خریدی باید هزینه‌های حمل و نقل از کارخانه مورد نظر را در نظر گرفت و به شرایط پرداخت و تخفیفات احتمالی آن‌ها توجه کرد.

نکات خرید مفتول شاخه ارزان

پیش از ورود به فرآیند خرید مفتول شاخه ارزان باید قیمت فروشندگان مختلف را در نظر بگیرید. معمولا به منظور خرید این محصولات به جنس ان‌ها توجه چندانی نمی‌شود، در حالی که برای خرید مفتول ارزان باید جنس و کیفیت مواد را مورد توجه قرار داد.

اگر در شغلی فعال هستید که به خرید عمده احتیاج دارید، بهتر است در ابعاد زیاد مفتول شاخه‌ای خریداری کنید که تا حداکثر ممکن قیمت ارزان‌تر تمام شود.

معتبرترین کارخانه تولیدکننده مفتول در ایران (صنایع فولاد توفیقی)

اگر ساکن ایران هستید و برای فعالیت داخلی خود به سیم مفتول باکیفیت احتیاج دارید، بهتر است به درگاه صنایع فولاد توفیقی سر بزنید و اطلاعات بیشتری کسب کنید.

این درگاه انواع مفتول را با کیفیت مناسب و گارانتی به بازار عرضه می‌کند. تمامی مفتول‌های تولیدی این مجموعه با دستگاه‌های صنعتی و بهره گیری از دانش مهندسی و تکنولوژی‌های نوین به بازار عرضه شده‌اند.

افراد به منظور کسب اطلاعات بیشتر و دریافت راهنمای خرید مفتول گالوانیزه ، راهنمای خرید مفتول سیاه یا هر نوع مفتول دیگری کافی است به سایت اصلی این مجموعه به آدرس https://fouladtofighi.com/ مراجعه کرده یا با شماره 02155508761 یا 09125798675 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : صنایع فولاد توفیقی
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز