شرکت قطعه ساز پروزن وارد صنعت ساختمان می‌ شود

قیمت پروفیل ساختمانی - کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

عضو هیات مدیره شرکت تولیدی صنعتی پروزن با تاکید بر اینکه هم اکنون با ایران‌خودرو، سایپا و آذین خودرو در تامین قطعه همکاری دارد، گفت: با این حال از آنجاکه برای تامین مواد اولیه به ارز نیاز داریم، در حال تولید و برنامه‌ریزی برای صادرات تجهیزات صنعت ساختمان هستیم.

امیرحسین خرسندی عضو هیات مدیره شرکت تولیدی صنعتی پروزن در گفت‌وگو با کاماپرس با اشاره به سابقه 20 ساله این شرکت در زمینه تولید قطعات خودرو، اظهار کرد: البته قطعات تولیدی شرکت پروزن در ۵ صنعت دیگر نیز کاربرد دارد. اما در مقطع کنونی با شرکت‌های خودروسازی همکاری دارد.

بیشتر بخوانید: 

وی با تاکید بر اینکه تریم داخلی، کیت صندوق عقب خودرو و… جزو محصولات تولیدی پروزن است، افزود: در حال حاضر تیروان (تامین کننده) ایران‌خودرو و سایپا هستیم. همچنین از تامین کنندگان اصلی هلدینگ بزرگ آذین خودرو محسوب می‌شویم.

راز آسمان پایتخت

خرسندی با تاکید بر اینکه سالها قبل پروزن دانش‌ فنی به کشور ترکیه صادر کرده‌ است، تصریح کرد: اما از آنجاکه در حال حاضر برای تامین منابع ارزی واردات به ارز نیاز داریم، بر روی صادرات متمرکز شده‌‌ایم.

عضو هیات مدیره شرکت تولیدی صنعتی پروزن با بیان اینکه در حال حاضر به دنبال فرصتی مناسب برای صادرات هستیم، اظهار کرد: در حوزه صادرات قطعات خودرو برخی از استانداردهای مورد نظر خودروسازان بین المللی را نداریم و از طرف دیگر کشورهای همسایه نیز خودروساز نیستند. به همین دلیل قصد داریم با ورود به صنعت ساختمان، صادرات را در مقابل واردات مواد اولیه انجام دهیم.

خرسندی در پایان با تاکید بر اینکه در حال حاضر بازار حوزه سی آی اس، حوزه خلیج‌فارس، قفقاز، آفریقا غربی، آمریکا جنوبی، عراق، هند و پاکستان را بررسی می‌کنیم، گفت: مزیت پروزن این است که استانداردهای فرانسه را دارد. از طرف دیگر تنها تولیدکننده ورق لایه سنگین پلیمری هستیم که می‌تواند در جذب صوت و گرما موثر باشد. در شرایط کنونی از محصولات مشابهی استفاده می‌شود که مواد اولیه آنها باکیفیت نیست.

انتهای پیام

مرتبط با : پروزن
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز