معرفی 5 دستگاه آب مرکبات‌ گیر ارزان + قیمت

لست سکند

آب مرکبات تازه سرشار از مواد مغذی و انواع ویتامین بوده که به سلامت دستگاه گوارش و پیشگیری از انواع بیماری‌ها کمک می‌کند. دستگاه‌های آب مرکبات‌ گیر معمولا در سایز و ابعاد کوچک و جمع و جور طراحی شده و تمیز کردن آن ها بسیار راحت است. همچنین استفاده از آب مرکبات‌گیر، آماده سازی غذا را آسان و لذت‌بخش کرده و به رژیم غذایی سالم کمک می‌کند.

کاماپرس در این گزارش ارزان‌ترین آب مرکبات‌ گیر موجود در بازار را معرفی می‌کند:

‌1_آب مرکبات‌ گیر تک الکتریک مدل CP1108-30WB

بدنه این دستگاه از جنس پلاستیک است و ابعاد کوچک آن فضای زیادی در آشپزخانه اشغال نمی‌کند. با دو سری کوچک و بزرگ این محصول، به آسانی می‌توان آب مرکبات مختلف را گرفت. از ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به سرعت بالا در آبگیری و تنظیم مقدار پالپ آن اشاره کرد. لوازم جانبی این محصولا در ماشین ظرفشویی قابل شست‌شو  است. چرخش دو طرفه این دستگاه نیز باعث آبگیری بهتر و سریع‌تر می‌شود.

قیمت این محصول در لحظه تهیه این گزارش 880 هزارتومان است.

راز آسمان پایتخت

2_آب مرکبات‌ گیر ولگا مدل VOLGA-95-L

ظرفیت مخزن این دستگاه 1.2 لیتر است. این محصول دو سری در ابعاد مختلف برای آبگیری میوه‌های کوچک و بزرگ دارد. بدنه این دستگاه از پلاستیک بوده و درپوش ضد گرد و غبار آن مانع از ورود آلودگی به داخل مخزن می‌شود. این محصول لامپ LED داشته و با اهرم فشار کار می‌کند.

بیشتر بخوانید:

این محصول 920 هزار تومان قیمت دارد.

3_آب مرکبات‌ گیر فوما مدل FU-1928

گنجایش مخزن این دستگاه 1.2 لیتر است. بدنه این محصول از جنس استیل و پلاستیک بوده و بسیار مقاوم است. از ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به کاور پارچ ضد خش و نشکن و سیستم ضد لک آن اشاره کرد. موتور 250 واتی این محصول بسیار قوی بوده و طول عمر بالایی دارد. این دستگاه دو سری کوچک و بزرگ داشته و آب مرکبات با سایز کوچک را به راحتی می‌گیرد. پایه ضد لغزش این محصول مانع از تکان خوردن آن در حین کار شده و اجزای آن در ماشین ظرفشویی قابل شستشو است.

این محصول با قیمت یک میلیون و 80 هزار تومان به فروش می‌رسد.

4_آب مرکبات‌ گیر نانیوا مدل NJ-22

این دستگاه با ابعاد کوچک خود فضای کمی را در آشپزخانه اشغال می‌کند. با قابلیت چرخش معکوس این محصول در کم‌ترین زمان آب مرکبات کوچک و بزرگ گرفته می‌شود. از ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به صدا و مصرف کم آن اشاره کرد. درپوش مخصوص این محصول مانع از ورود گرد و غبار به داخل مخزن می‌شود. از قابلیت‌های این دستگاه می‌توان به سیستم ضد چکه آن به منظور جلوگیری از لکه دار شدن کنار دستگاه اشاره کرد. لوازم جانبی این محصول قابل شست‌شو در ماشین ظرفشویی است. پایه ضد لغزش این دستگاه نیز از تکان خوردن آن حین کار جلوگیری می‌کند.

قیمت این محصول یک میلیون و 90 هزارتومان است.

5_آب مرکبات‌ گیر پارس‌خزر مدل Limonade

ظرفیت مخزن این دستگاه یک لیتر است. این محصول دو سری مختلف داشته و آب مرکبات کوچک را به آسانی می‌گیرد. از ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به تنظیم مقدار پالپ و قابلیت چرخش دو طرفه موتور برای آبگیری بهتر اشاره کرد. پایه ضدلغزش از تکان خوردن محصول حین کار جلوگیری می‌کند. لوازم جانبی این دستگاه در ماشین ظرفشویی قابل شست‌شو  بوده و توان برقی آن 20 وات است.

این محصول یک میلیون و 91 هزار تومان قیمت دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز