پرفروش ترین یخچال و فریزر ساید بای ساید دوو در بازار

لست سکند

یخچال و فریزر ساید بای ساید از جمله محصولات پرکاربرد و کارآمد است که امکان استفاده بیشتر از فضا را فراهم می‌کند. یخچال و فریزر ساید بای ساید دوو در مدل‌های پرفروش‌تر اغلب 28 تا 32 فوتی بوده و نمودار مصرف انرژی A+ دارد. این محصولات که با نوفراست از برفک جلوگیری می‌کنند اغلب 4 طبقه در بخش عادی یخچال و 3 طبقه در بخش فریزری دارند.

کاماپرس در این گزارش پرفروش ترین یخچال و فریزر ساید بای ساید دوو در بازار را با جست‌وجو در سایت دیجی کالا معرفی می‌کند.

یخچال و فریزر ساید بای ساید دوو پرفروش با مدل DS-3020MW

این مدل 29 فوتی با گنجایش 440 لیتری عرضه شده و 45 میلیون تومان قیمت دارد. این محصول با 4 طبقه اصلی در یخچال و 5 طبقه در درب یخچال تهیه شده و دارای دو کشو است. فریزر این دستگاه با 244 لیتر گنجایش دارای 3 طبقه بوده و درب آن نیز 3 طبقه بوده، همراه با 3 عدد کشو استفاده می‌شود. نمودار مصرف انرژی در این یخچال و فریزر +A بوده و با نوفراست در برابر برفک مقاومت می‌کند.

یخچال و فریزر ساید با ساید دوو-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

یخچال و فریزر ساید بای ساید دوو پرفروش با مدل DS-3020SS

این یخچال و فریزر ساید بای ساید دوو با ارتفاع 28 فوتی عرضه شده و با قیمت 46 میلیون و 500 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول دارای 394 لیتر گنجایش بوده و تعداد طبقات یخچال و درب آن به ترتیب 4 و 5 عدد هستند. علاوه بر این، یخچال دوو امکان استفاده از دو عدد کشو را هم فراهم می‌کند. گنجایش فریزر در این یخچال 197 لیتر بوده و دارای 3 طبقه در بخش اصلی و درب آن است. نمودار مصرف انرژی این محصول A+ بوده و با نوفراست در برابر برفک مقاومت می‌کند.

یخچال و فریزر ساید بای ساید دوو پرفروش با مدل DS-3020SS-کاماپرس

یخچال و فریزر ساید بای ساید دوو پرفروش با مدل DS-3325MW

این محصول با ارتفاع 32 فوتی عرضه شده و با قیمت 52 میلیون و 500 هزار تومان به فروش می‌رسد. این یخچال و فریزر ساید بای ساید دارای گنجایش 440 لیتری بوده و در بخش اصلی و درب آن 5 طبقه دارد. این محصول با 2 عدد کشو در بخش اصلی و 3 عدد کشو در فریزر ارائه شده و بخش فریزر آن نیز دارای 3 طبقه است. فریزر این محصول 244 لیتر گنجایش دارد. نمودار مصرف انرژی در این یخچال و فریزر A+ بوده و با نوفراست در برابر برفک مقاومت می‌کند.

یخچال و فریزر ساید بای ساید دوو پرفروش با مدل DS-3325MW-کاماپرس

یخچال و فریزر ساید بای ساید دوو پرفروش با مدل DS-3020GW

این محصول 28 فوتی دارای گنجایش 394 لیتری در بخش یخچال و گنجایش 194 لیتری در بخش فریزر بوده و با قیمت 45 میلیون تومان در بازار موجود است. تعداد طبقات این یخچال در بخش عادی 4 عدد و در فریزر 3 عدد عنوان شده، در بخش درب یخچال نیز 5 طبقه قرار گرفته است. علاوه بر این امکان استفاده از 3 طبقه بر روی درب فریزر نیز وجود دارد. دو عدد کشو نیز در بخش عادی و فریزر این محصول قرار گرفته‌اند. نمودار مصرف انرژی در این یخچال A+ بوده و با نوفراست در برابر برفک مقاومت می‌کند.

یخچال و فریزر ساید بای ساید دوو پرفروش با مدل DS-3020GW-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : دوو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “پرفروش ترین یخچال و فریزر ساید بای ساید دوو در بازار

  1. حمید گفته:

    بسیار مارک خوبیه و مزایای بسیار بسیار عالی داره نمایندگی موقع خرید به ما گفت یکماه استفاده کنید اگر پسندتون نبود میتونید پس بدید از لحاظ گارانتی هم فوق العادس تا 10 سال موتور گارانتی داره و دوسال گارانتی یخچال و فریزر بدون قید وشرط، نمایندگی هم میاد نصب میکنه و آموزش میده متشکرم از آقایونی که همچین جنس عالی رو در خدمت مردم قرار میدن

  2. قیصر سبزی گفته:

    سلام لطفا یک دستگاه ساید یای ساید دوو موردنیاز میباشد،فقط اطلاعات دقیق برای خرید واقعی میخواستم، با ذکر قیمت مناسب، ممنون

  3. مشتری گفته:

    سلام ممنون ازتون بابت اطلاعات مفیدتون ولی لازم بدونید شرکت دی جی کالا مبنای خوبی برای سنجش نیستش چون اصلا سابقه و عملکرد رضایت بخشی در مقابل مشتریان بعد از فروش کالا ندارد و به هیچ عنوان مشکل وایراد جنس فروخته شده را گردن نمی‌گیرد کاش از یه فروشگاه دیگر استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز