پرفروش ترین یخچال فریزر 24 فوتی برای خانواده های کم جمعیت

یحچال-کاماپرس
لست سکند

اغلب محصولاتی که با عنوان یخچال و فریزر 24 فوتی عرضه می‌شوند، در حدود 267 لیتر گنجایش در بخش یخچال و 100 لیتر گنجایش در بخش فریزری دارند. این محصولات که عموما برای خانواده‌های کم جمعیت و متوسط مناسب دانسته شده‌اند در نمونه‌های پرفروش بدون برفک بوده و از نمودار مصرف انرژی A+ پشتیبانی می‌کنند. علاوه بر این امکان استفاده از صفحه نمایشگر، آبسردکن و یخساز اتوماتیک در برخی از مدل‌ها وجود دارد.

کاماپرس در این گزارش 5 یخچال و فریزر پرفروش 24 فوتی، مناسب برای خانواده‌های کم جمعیت و متوسط را با جست‌وجو در سایت دیجی کالا معرفی می‌کند.

یخچال فریزر 24 فوتی اسنوا مدل SN4-2023

این یخچال در زمان تهیه این گزارش با قیمت 17 میلیون و 500 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول دارای نمایشگر دیجیتالی بوده و 4 طبقه در داخل، فریزر و روی درب دارد. نمودار مصرف انرژی در این محصول 85 کیلوگرمی، A+ است و با نوفراست در برابر برفک مقاومت می‌کند. از ویژگی‌های مهم دیگر در این یخچال، می‌توان به لزوم اتصال به شیر آب اشاره کرد.

یخچال فریزر 24 فوتی اسنوا مدل SN4-2023-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

یخچال فریزر 24 فوتی دوو مدل DB-2210TI

این یخچال فریزر 24 فوتی با نمودار مصرف انرژی A+ با قیمت 20 میلیون و 670 هزار تومان به فروش می‌رسد. در این مدل که با نوفراست در برابر برفک مقاومت می‌کند امکان استفاده از 4 طبقه یخچال و 4 طبقه فریزر وجود دارد. تعداد طبقات درب 3 عدد بوده و به طور کلی یخچال 1 عدد کشو برای قرار دادن میوه و سبزی ارائه کرده است.

یخچال فریزر 24 فوتی دوو مدل DB-2210TI-کاماپرس

یخچال فریزر 24 فوتی دوو DB-2210GW

این یخچال با قیمت 18 میلیون و 813 هزار و 240 تومان در بازار موجود است. این مدل با 4 طبقه در یخچال، درب و فریزر ارائه شده و یک عدد کشو دارد. این محصول دارای اخطار باز ماندن در بوده و از سامانه خودکار بسته شدن درها پشتیبانی می‌کند. از ویژگی‌های قابل توجه در این یخچال می‌توان به سامانه گردش هوای چندگانه، سامانه سرمایش سریع در یخچال و سیستم کنترل هوشمند اشاره کرد.

دوو-کاماپرس

یخچال فریزر 24 فوتی بست مدل BRB-241-13

این محصول با قیمت 18 میلیون و 480 هزار تومان عرضه شده است. در این مدل یخچال فریزر  24 فوتی، تعداد طبقات یخچال و درب آن، 3 عدد بوده و 4 طبقه فریزری وجود دارد. این یخچال 90 کیلوگرمی با نمودار مصرف انرژی A+ عرضه شده و با نوفراست در برابر برفک مقاومت می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این یخچال می‌توان به سیستم گردش هوای چندگانه آن اشاره کرد، این مسئله از یکجا ماندن هوا در یخچال جلوگیری می‌کند و مواد غذایی را تازه‌تر نگه می‌دارد.

یخچال فریزر 24 فوتی بست مدل BRB-241-13-کاماپرس

یخچال فریزر 24 فوتی هیمالیا مدل امگاپلاس HRFN60501

این محصول با آبسردکن ارائه شده و 27 میلیون و 609 هزار تومان قیمت دارد. این یخچال به دلیل پهنای بیشتری که دارد نسبت به مدل‌های دیگر گنجایش بیشتری داشته و می‌تواند حجمی 415 لیتری داشته باشد. این مدل دارای نمایشگر بوده و 3 طبقه در بخش یخچالی دارد. تعداد طبقات این محصول بر روی درب 4 عدد و در فریزر 190 لیتری 4 عدد است. این محصول دارای 3 عدد کشو میوه بوده و روی درب فریزر نیز امکان استفاده از 3 طبقه را فراهم می‌کند. علاوه بر این در بخش فریزر امکان به کار بردن قابلیت یخسازی اتوماتیک با آب شهری وجود دارد. نمودار مصرف انرژی در این محصول A بوده و برای خانواده‌های نسبتا متوسط گزینه مناسبی به حساب می‌آید.

یخچال فریزر 24 فوتی هیمالیا مدل امگاپلاس HRFN60501-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : اسنوابستدوودیجی کالاهیمالیا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز