محبوب ترین اجاق گاز رومیزی بوش در بازار + قیمت

محبوب‌ترین اجاق گاز رومیزی بوش در بازار
لست سکند

بوش بدون شک یکی از برندهای پرطرفدار لوازم خانگی در ایران است. تنوع محصولات تولیدی بوش بسیار بالاست و طیف وسیعی از انواع لوازم خانگی را شامل می‌شود. یکی از لوازم خانگی که در مدل‌های متفاوت توسط برند بوش تولید و در بازار عرضه شده گاز رومیزی یا صفحه‌ای است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

کاماپرس در این گزارش 4 مورد از محبوب‌ترین مدل‌های اجاق گاز رومیزی بوش در بازار ایران را معرفی می‌کند.

بیشتر بخوانید: 

این گاز صفحه‌ای بوش مدل پنج شعله است که توسط کابینت ساز و با برش دادن کابینت نصب شود. از قابلیت‌های این مدل فندک اتوماتیک است که با فشار دادن ولوم فعال می‌شود. این گاز به خاطر فندک اتوماتیکی که دارد باید به کابل برق متصل شود. در وسط این گاز یک شعله پلوپز بزرگ تعبیه شده است. این محصول از جنس استیل ساخته شده و روی شعله آن دو تکه است که نظافت گاز را برای شما راحت‌تر می‌کند.

راز آسمان پایتخت

محبوب‌ترین اجاق گاز رومیزی بوش در بازار

  • اجاق گاز صفحه‌ای بوش مدل PIK975N24E

چند تکنولوژی مدرن در طراحی این گاز به کار رفته که امنیت آن را چند برابر کرده است. یکی از قابلیت‌های این دستگاه قفل کودک آن است که خطر آتش سوزی را تا حد زیادی کم می‌کند. یکی دیگر از قابلیت‌های این محصول که آن را متمایز می‌کند استفاده از تایمر برای تمام شعله‌های گاز است.

با توجه به امکانات این دستگاه و فکری که در طراحی آن شده است می‌توان گفت که برای خانواده‌هایی که فرزند کوچک دارند انتخاب مناسبی است.

محبوب‌ترین اجاق گاز رومیزی بوش در بازار

  • اجاق گاز صفحه‌ای بوش مدل PCR9A5B90

یکی دیگر از گازهای صفحه‌ای پرطرفدار برند بوش این گاز پنج شعله است که تمامی شعله‌های آن مجهز به فندک اتوماتیک است. این محصول از جنس استیل ساخته شده که مقاومت آن را در برابر ضربه بالا می‌برد. قدرت بزرگترین شعله این گاز 5 وات و کوچکترین شعله آن یک وات است.

محبوب‌ترین اجاق گاز رومیزی بوش در بازار

  • اجاق گاز صفحه‌ای بوش مدل PPQ9B6090

صفحه این این اجاق گاز از شیشه مشکی ساخته شده که جلوه خاصی به آن می‌دهد. این محصول از نوع پنج شعله است و مصرف انرژی پایینی دارد. از دیگر امکانات این محصول فندک اتوماتیک است و قدرت شعله‌های آن از یک تا 4 وات است و هر شعله قدرت و کاربرد متفاوتی دارد.

محبوب‌ترین اجاق گاز رومیزی بوش در بازار

انتهای پیام

مرتبط با : بوشدیجی کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز