پرفروش ترین اجاق گاز در دیجی کالا + قیمت

اجاق گاز-کاماپرس

اجاق گاز همراه با فر و دارای بیش از 4 شعله، جزو پرفروش‌ترین اجاق گازهای موجود در بازار است. اجاق گازهای پرفروش اغلب در محدوده قیمتی 10 تا 20 میلیون تومانی عرضه می‌شوند و متناسب با قیمت، از آپشن‌های متنوع‌تری برخوردارند. در این میان، اجاق گازهای اسنوا و دنپاسر جزو برندهای پرفروش اجاق گاز در بازار ایران محسوب می‌شوند.

کاماپرس در این گزارش 5 اجاق گاز پرفروش در دیجی کالا را معرفی می‌کند.

اجاق گاز مدل SGC5-3111N Adrina Series اسنوا

این اجاق گاز در زمان تهیه این گزارش با قیمت 13 میلیون و 750 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول با جنس استیل دارای درپوش شیشه نشکن بوده و 5 شعله دارد. اجاق گاز مذکور با ابعاد 90 در 57 در 86 ارائه شده و محل قرار گرفتن شعله پلوپز آن در وسط جای دارد. این محصول امکان استفاده از فر با گنجایش 100 – 50 لیتر همراه با جوجه گردان را فراهم می‌کند و همراه با فن و لامپ در داخل فر، قفل کودک نیز دارد. جنس ولوم‌های این گاز نیز با کالیت مقاوم در برابر حرارت ساخته شده است.

اجاق گاز-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

اجاق گاز مدل SGC5-7111 اسنوا

این اجاق گاز استیل با قیمت 20 میلیون و 950 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول دارای ابزار روشنایی بوده و برای کسانی که در طول شب ممکن است نیاز به آشپزی داشته باشند، مناسب است. تعداد شعله‌های این محصول 5 عدد بوده و محل قرار گرفتن شعله پلوپز آن در وسط است. این اجاق گاز با فر ارائه شده و دکمه‌های لمسی برای تنظیمات خود دارد. از تجهیزات قابل توجه در این محصول می‌توان به دو شعله زمان دار، دو جوجه گردان و فن انتقال حرارت سیستم سوخت‌رسانی ساباف ایتالیا اشاره کرد.

اجاق گاز-کاماپرس

اجاق گاز مدل DEN3K دنپاسر

این محصول با قیمت 5 میلیون و 500 هزار تومان در بازار موجود است. این اجاق گاز با جنس آهن و رنگ‌های مشکی، سفید و نقره‌ای عرضه شده و ابعاد 90 در 60 در 90 سانت دارد. محل قرار گرفتن شعله پلوپز در وسط این اجاق بوده و تعداد شعله‌های آن 5 عدد است. این محصول با رنگ بدنه الکترو استاتیک و جنس شبکه چدنی، امکان استفاده از ولوم‌های باکالیتی را فراهم کرده است.

اجاق گاز-کاماپرس

 

اجاق گاز مدل SGC5-1101N Romina Series اسنوا

این اجاق گاز دارای پایه قابل تنظیم بوده و با قیمت 10 میلیون و 980 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول استیل با لعاب نقره، دارای فر با گنجایش 100 – 50 لیتر بوده و 5 شعله دارد. ابعاد این گاز 95 در 65 در 85 بوده و جنس شبکه آن چدنی است. زمان سنج مکانیکی با تکنولوژی انحصاری چربی گریز نانوکلین و فندک فر از دیگر امکانات این گاز به حساب می‌آید.

اجاق گاز-کاماپرس

اجاق گاز denMDF2D دنپاسر

این محصول با قیمت 4 میلیون و 600 هزار تومان در بازار موجود است. این اجاق گاز 5 شعله دارد و جنس آن ام دی اف است. همچنین یک کمد زیر اجاق آن طراحی شده که کاربردهای فراوانی برای مصارف خانگی دارد. این محصول در ابعاد 90 در 60 در 90 ارائه شده و جنس ولوم‌های آن باکالیت است.

انتهای پیام

مرتبط با : اسنوادیجی کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز