پرفروش ترین ست کتری و قوری در پاییز 1402+ قیمت

کتری قوری-کاماپرس
لست سکند

ست کتری و قوری به عنوان جایگزینی مناسب برای سماورهای قدیمی، امروزه به یکی از کاربردی‌ترین و ضروری‌ترین لوازم آشپزخانه تبدیل شده است. ست کتری و قوری در تنوع و مدل‌ها و البته قیمت‌های متنوع در بازار موجود بوده و کاربران می‌توانند بر اساس سلیقه، ست متناسب با نیاز خود را تهیه کنند.

کاماپرس در این گزارش پرفروش‌ترین ست‌ کتری و قوری در پاییز 1402 را با جست‌وجو در سایت دیجی کالا معرفی می‌کند.

ست مدل T105

این ست که در رنگ‌های متنوعی عرضه شده است با قیمت 250 هزار تومان در زمان تهیه این گزارش به فروش می‌رسد. جنس بدنه قوری و کتری هر دو آلومینیومی و جنس دسته محصول فلزی بوده و لذا نگرانی بابت آب شدن دسته کتری را مرتفع کرده است. این محصول که کتری آن 2 لیتر و قوری آن 0.6 لیتر گنجایش دارد برای استفاده در محیط‌های باز مانند باغ و روی آتش نیز گزینه مناسبی است.

کتری قوری-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

ست نفیس مدل دنیز

این ست کتری و قوری با قیمت 1 میلیون و 210 هزار تومان در بازار موجود است. مدل دنیز با قوری چینی 1 لیتری و کتری استیل 6 لیتری، امکان استفاده در میهمانی‌های خانوادگی و حتی اداره‌های کوچک را دارد. ابعاد کتری این ست 17 در 21 و ابعاد قوری آن 10 در 14 است، علاوه بر این، کتری 1600 گرم و قوری 600 گرم وزن دارد.

کتری قوری-کاماپرس

ست کتری و قوری MRMR

قیمت این محصول برند پاچی 1 میلیون و 150 هزار تومان است و در رنگ‌های متنوعی عرضه می‌شود. این ست که جنس بدنه قوری و کتری لعابی دارد، دارای دسته‌هایی عایق بوده و امکان استفاده آسان را فراهم می‌کند. این ست با ظرفیت 1 لیتر قوری و 2 لیتر کتری به طور کلی وزنی سبک داشته و جای زیادی را اشغال نمی‌کند. ابعاد کتری این محصول 28 در 14 و ابعاد قوری آن 26 در 11 است.

کتری قوری-کاماپرس

ست ام آر اس مدل BK-607NG

این محصول با قیمت 940 هزار تومان به فروش می‌رسد. جنس بدنه کتری در این ست استیل بوده و 2 لیتر گنجایش دارد. قوری این ست نیز از جنس شیشه است و با 0.9 لیتر گنجایش فیلتر مناسبی برای گرفتن تفاله چای نیز دارد. کتری و قوری این محصول  دارای دسته‌هایی پلاستیکی برای جلوگیری از سوختن دست است. در کل محصولی کم حجم بوده و وزن کل کتری و قوری به 1 کیلوگرم هم نمی‌رسد. ابعاد کتری این ست 30 در 16 در 12 بوده و ابعاد قوری آن 17 در 13 در 14 است.

کتری قوری-کاماپرس

ست مدل فلورانس از تکنو

این ست کتری و قوری با قیمت 1 میلیون و 654 هزار و 700 تومان به فروش می‌رسد و دارای قوری چینی و کتری استیل ضدزنگ است. قوری این محصول 0.5 لیتر گنجایش دارد و ابعاد آن 21 در 16 در 8 سانتی متر است. کتری با ابعاد 15 در 32 در 15 می‌تواند 2 لیتر آب در خود جای دهد و دسته استیل دارد که برای افرادی که از شعله زیاد برای جوشاندن آب کتری استفاده می‌کنند، مناسب است.

کتری قوری-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز