پرفروش ترین مدل های هود آشپزخانه ایلیا استیل

لست سکند

برند ایلیا استیل از سال 1385 فعالیت خود را در زمینه تولید انواع لوازم‌خانگی آغاز کرد و با استفاده از تکنولوژی نوین و فناوری پیشرفته به تولید انواع هود، سینک ظرفشویی، فر توکار، مایکروویو و اجاق‌گاز پرداخت. این برند هم‌اکنون به تولید انواع هودهای مخفی، شومینه‌ای، مورب و زیرکابینتی می‌پردازد و توانسته سهم فروش بسیاری از بازار داخلی را از آن خود کند. برند ایلیا استیل هودهای خود را با ضمانت 24 ماهه و خدمات پس از فروش عرضه می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

کاماپرس در ادامه پرفروش‌ترین مدل‌های هود آشپزخانه ایلیا استیل را معرفی می‌کند.

1- هود مخفی ایلیا استیل مدل دیبا

قیمت این محصول در لحظه تهیه گزارش 4 میلیون و 500 هزار تومان است. این هود در سایز 75 و با بدنه‌ای از جنس فلز ساخته شده است. نمای ظاهری این هود از شیشه مشکی مقاوم تشکیل شده است. این هود مخفی به یک موتور 4 دور توربو فلزی با پروانه نسوز مجهز بوده، که قادر است با مکش 720 مترمکعب بر ساعت چربی اضافی غذا و بخار حاصل از آن را به خود جذب کند.

یک فیلتر آلومینیومی سه لایه بر روی این محصول تعبیه شده است که چربی‌ها را با قدرت بالا به خود جذب می‌کند و قابل شست‌وشو جداگانه است. هود دیبا ایلیا استیل مجهز به صفحه نمایش لمسی بوده که می‌توان به وسیله آن میزان مکش و قدرت دستگاه را کنترل و تنظیم کرد. از آن‌جایی که این هود در داخل کابینت نصب می‌شود، می‌تواند برای آشپزخانه‌های کوچک بسیار مناسب باشد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

2- هود شومینه ای ایلیا استیل مدل یاقوت

قیمت این هود شومینه‌ای 4 میلیون و 650 هزار تومان است. نمای ظاهری این هود از شیشه سکوریت مشکی تشکیل داده است. این هود شومینه‌ای خمیده به یک موتور 4 دور مجهز شده است. موتور این هود قدرت مکشی معادل 850 مترمکعب بر ساعت دارد و قادر است انواع بو، دود و گرما حاصل شده از پخت‌وپز را به خوبی به خود جذب کند و فضای آشپزخانه را تهویه کند.

از دیگر مزایا این محصول می‌توان به وجود سنسور دود، بو، گاز و حرارت اشاره کرد. از دیگر ویژگی‌های هود شومینه‌ای یاقوت می‌توان به وجود فیلتر آلومینیومی چند لایه اشاره کرد که باعث تصفیه هر چه بهتر هوای آشپزخانه می‌گردد، این فیلتر قابل شست‌وشو بوده و می‌توان در صورت وجود چربی و کثیفی آن را به صورت جداگانه شست‌وشو داد.

3- هود آشپزخانه ایلیا استیل مدل آرنیکا

قیمت این هود 5 میلیون و 700 هزار تومان است. این هود مورب در سایز 90 در دو رنگ شیشه‌ای مشکی و سفید آینه‌ای طراحی شده است. این دستگاه مجهز به یک موتور توربو 4 سرعته بوده که قدرت مکشی معادل 600 مترمکعب دارد و می‌تواند به‌خوبی چربی و بوی حاصل از غذا را به خود جذب کند و ضمن تهویه هوای آشپزخانه، بوی نامطبوع پخش شده در فضا را از بین ببرد. ایلیا استیل مدل آرنیکا خود را به سنسور‌های دود، گاز، بو و حرارت مجهز کرده است.

این محصول در دور کند صدایی معادل 58 دسی‌بل و در دور تند صدایی معادل 62 دسی‌بل تولید می‌کند و به‌طور کلی عملکردی بی‌صدا و آرام خواهد داشت. مدل آرنیکا ایلیا استیل از دسته هودهای مورب به‌شمار می‌رود که در بالای اجاق‌گاز نصب می‌شود و با توجه به نوع قرارگیری آن از قدرت مکش بالاتری نسبت به سایر هودها برخوردار است.

4- هود مورب ایلیا استیل مدل Sarina H209

قیمت این محصول 6 میلیون تومان است. این هود در سایز 90 و با بدنه‌ای از جنس شیشه سکوریت مشکی طراحی شده است. کاربران باید توجه داشته باشند که مدل سارینا بر روی اجاق‌گاز و مستقیما بر روی دیوار متصل می‌شود و بر روی کابینت قابل نصب نیست. این محصول مجهز به یک فیلتر آلومینیومی قابل شست‌وشو است که افراد می‌توانند آن را به صورت دستی و یا با استفاده از ماشین لباسشویی شست‌وشو دهند.

هود مدل سارینا به یک موتور توربو با عملکرد چهارگانه مجهز شده است که قدرت مکشی معادل 720 مترمکعب دارد و می‌تواند در کمترین زمان ممکن چربی و حرارت حاصل از پخت‌وپز را از فضای آشپزخانه دور سازد و هوایی مطبوع به آن ببخشد. این محصول مجهز به سنسور حرارت، گاز، بو و دود است که در صورت بروز حرارت بالا و یا دود در فضای آشپزخانه به‌صورت اتوماتیک روشن خواهد شد و به وسیله هشدار به افراد اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : ایلیا استیل
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز