پرفروش ترین هود کن در دیجی کالا + قیمت

لست سکند

کارخانه هود کن به عنوان محصول مشترک ایران و ایتالیا در سال 1362 فعالیت‌ خود را آغاز کرد و نخستین برندی بود که هود را به آشپزخانه‌های ایرانی وارد کرد. این برند نام‌آشنا در عرصه تجهیزات آشپزخانه همچون هود، فر، اجاق‌گاز و سینک بین همگان شناخته شده است و طرفدارن خاص خود را دارد. برند کن با تنوع محصولات با کیفیت خود توانسته سهم بزرگی از بازار ایران را به خود اختصاص بدهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

کاماپرس در ادامه پرفروش‌ترین هود کن در بازار را معرفی می‌کند؛

1- هود زیر کابینتی کن مدل 2000

قیمت این محصول در لحظه تهیه گزارش 3 میلیون و 250 هزار تومان است. این هود در سایز 90 و از جنس بدنه فلز طراحی شده است. فیلتر این هود از نوع الیاف بوده و دارای پنل تنظیمات با کلید مکانیکی است. این مدل 2000 مجهز به 2 موتور با توان قدرت مکشی معادل 450 متر مکعب بر ساعت است. لامپ‌های رشته‌ای تعبیه شده بر روی بدنه این هود به فضای گاز شما نور کافی می‌بخشد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

2- هود مخفی کن مدل آرتیما 5

قیمت این هود 3 میلیون و 550 هزار تومان است. این هود با طول 80 سانتی متر و بدنه‌ای از جنس شیشه ساخته شده است. این هود از نوع  مخفی توکار بوده که از قدرت مکشی معادل 700 متر مکعب بر ساعت برخوردار است. هود کن مدل آرتیما فیلتری از جنس آلومینیوم دارد و مجهز به صفحه نمایش لمسی است. این هود 4 موتوره دارای توان مصرفی 220 وات و میزان صدای 58 تا 68 دسیبل دارد.

3- هود مخفی کن مدل 7 مدل آرتیما

قیمت این هود 3 میلیون و 650 هزار تومان است. بدنه هود آرتیما از جنس فلز ساخته شده و عرض 80 سانتی متری دارد. موتور توربو این هود جنسی از پلاستیک دارد و کلیدهای تعبیه شده بر روی آن از نوع کلیدهای فشاری است. این هود حجم مکشی معادل 700 متر مکعب و میزان صدایی معادل 58 دسیبل دارد. از ویژگی‌های بارز مدل 7 می‌توان به فیلتر آلومینیومی چند لایه آن اشاره کرد که با قدرت جذب بالا چربی‌ها را به خود جذب می‌کند. این هود مخفی فضای کمی از آشپزخانه شما را اشغال می‌کند. بنابراین، می‌تواند برای آشپزخانه‌ها با فضای کم بسیار مناسب باشد.

4- هود آشپزخانه مورب کن مدل مارس

قیمت این محصول 4 میلیون و 400 هزار تومان است. این هود در سایز 90 و با بدنه‌ای از جنس شیشه طراحی شده است. هود کن مارس مجهز به موتور و پروانه پلاستیک باکالیت است که در برابر گرما و حرارت مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد. موتور آن قدرت مکشی معادل 700 متر مکعب بر ساعت دارد که می‌تواند به خوبی چربی اضافی غذا و بخار حاصل از آن را به خود جذب کند.

این هود مجهز به فیلتر آلومینیومی 5 لایه با قابلیت چربی گیر بوده که امکان جدا شدن و شست و شو جداگانه نیز دارد. از دیگر قابلیت‌های این محصول می‌توان به ریموت کنترل از راه دور و صفحه کلید لمسی آن اشاره کرد. هودهای مورب به صورت شیب‌دار در بالای اجاق گاز نصب می‌شوند و بنابر نوع قرارگیری از قدرت مکش بالاتری نسبت به سایر هودها برخوردار هستند.

5- هود کن مدل Atlas شومینه‌ای

قیمت این محصول 4 میلیون و 550 هزار تومان است. این هود در عرض 90 و با بدنه‌ای از جنس شیشه ساخته شده است. هود کن مدل اطلس مجهز به موتور ایتالیایی و قدرت مکش آن معادل 700 متر مکعب بر ساعت  است که به سرعت بو و بخار غذا را از فضای آشپزخانه دور می‌کند. از دیگر قابلیت‌های آن می‌توان به ریموت کنترل، صفحه نمایش لمسی و سیستم خاموشی خودکار اشاره کرد. چراغ‌های SMD تعبیه شده در این محصول به فضای اجاق‌گاز روشنایی مطلوبی می‌بخشد.

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز