پرفروش ترین هود اخوان در دیجی کالا

لست سکند

هود می‌تواند کربن مونوکسید تولید شده توسط اجاق گاز را  جذب و به خارج از آشپزخانه منتقل کند؛ به این ترتیب به حفظ سلامتی اعضای خانواده کمک می‌کند. همچنین، این دستگاه بوهای ناخوشایند و دود تولید شده در اثر پخت و پز را به خود جذب می‌کرده و مانع از تراکم بوها و کثیفی در فضای آشپزخانه می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

کاماپرس در ادامه پرفروش‌ترین هود اخوان در دیجی کالا را معرفی می‌کند؛

1- هود مخفی اخوان مدل H-219

قیمت این محصول در لحظه تهیه گزارش 3 میلیون و 300 هزار تومان است. این هود 80 سانتی‌متری از بدنه استیل و شیشه‌ی پنل مشکی طراحی شده است. این محصول مجهز به موتور توربو چهار دور و فیلتر آلومینیومی بوده و حجم مکش آن 700 مترمکعب در ساعت است. از دیگر قابلیت‌های این محصول می‌توان به سیستم ریموت کنترل لمسی اشاره کرد. (LED) و (SMD) به‌کار رفته در این هود درخشندگی بیشتری به فضای آشپزخانه می‌دهد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

2- هود مخفی اخوان مدل H-206

قیمت این محصول 4 میلیون و 500 هزار تومان است. نمای ظاهری آن از استیل و شیشه مشکی مقاوم ساخته شده و از دسته هودهای مخفی به‌حساب می‌آید. موتور توربو سه دور این محصول قدرت مکشی معادل 560 مترمکعب دارد. روشنایی به‌کار رفته در این هود از نوع (SMD) بوده که روشنایی زیادی به فضای اجاق‌گاز می‌بخشد. صفحه نمایش تعبیه شده در این محصول از نوع دیجیتال بوده و دارای ریموت کنترل است.

3- هود مخفی اخوان مدل H-216

قیمت این محصول 4 میلیون و 170 هزار تومان است. این هود طراحی شده با بدنه مشکی استیل و نمای شیشه‌ای از جمله مدل‌های پرفروش و پرطرفدار برند اخوان است. این هود با عرض 70 از دسته هودهای مخفی به‌شمار می‌رود. این محصول مجهز به موتور توربو (Turbo) چهار دور بوده که از مکش پرقدرتی برخوردار است. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به سنسور تشخیص دود، فیلتر آلمینیومی و صفحه کلید لمسی اشاره کرد.

4- هود مورب اخوان مدل H90 سایز 90

قیمت این هود 4 میلیون و 500 هزار تومان است. این هود مورب با سایز 85 بدنه‌ای از جنس شیشه دارد و موتور 4 دور آن از پلاستیک ساخته شده و حجم مکشی معادل 700 مترمکعب دارد. هودهای مورب به صورت شیب‌دار در بالای اجاق گاز نصب می‌شوند و با توجه به نوع قرارگیری آن قدرت مکش بالاتری نسبت به سایر هودها دارند. این محصول مجهز به صفحه کلید لمسی و ریموت کنترل است. از دیگر ویژگی‌های این هود می‌توان به فیلتر چندلایه قابل شست و شو و سنسور دود اشاره کرد.

5- هود شومینه‌ای اخوان مدل H63-W

قیمت این محصول 5 میلیون و 660 هزار تومان است. بدنه این هود 90 سانتی متری از جنس استیل و شیشه مشکی ساخته شده است. شیشه به‎‎‌کار رفته در آن از نوع شیشه سکوریت نشکن بوده که مقاومت بالایی در برابر حرارت دارد. این هود دارای موتور چهار دور با مکش قوی 700 مترمکعب و مجهز به سنسور تشخیص دود و دما است. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به ریموت کنترل از راه دور، فیلتر آلومینیومی چندلایه قابل شست و شو و وجود لامپ LED اشاره کرد.

 

انتهای پیام

مرتبط با : اخواندیجی کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز