پرفروش ترین آبگرمکن دیواری در دیجی کالا

لست سکند

امروزه استفاده از آبگرمکن‌های دیواری نسبت به آبگرمکن‌های مخزنی در منازل مسکونی، اداری و تجاری رایج‌تر است؛ چراکه آبگرمکن‌های دیواری نسبت به مخزنی علاوه بر اشغال فضای کمتر، هزینه نگهداری و تعمیرات کمتری دارند. مصرف انرژی کمتر آبگرمکن دیواری، کاهش هزینه‌ها را نیز به همراه داشته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

کاماپرس در ادامه پرفروش‌ترین آبگرمکن دیواری دیجی کالا را معرفی می‌کند؛

1- آبگرمکن دیواری بوتان مدل B3115

قیمت این محصول در لحظه تهیه گزارش 4 میلیون است. بدنه این آبگرمکن دیواری از جنس استیل و رده انرژی آن E است. برای راه‌اندازی این محصول می‌توان از گاز شهری یا گاز مایع استفاده کرد. این آبگرمکن دارای فندک پیزوالکتریک ضربه‌ای و شمعک دائمی است. با استفاده از شیرهای تعبیه شده بر روی دستگاه می‌توان دما، شعله و مقدار آب خروجی آن را تنظیم کرد. این محصول می‌تواند برای واحدهای مسکونی، اداری و تجاری مناسب باشد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

2- آبگرمکن دیواری بوتان مدل B4115 Turbo

قیمت این محصول 4 میلیون و 175 هزار تومان است. مدل توربو از سری جدید محصولات بوتان به‌شمار می‎‌رود که با ابعاد کوچکتر و طول عمر بالاتر به بازار عرضه شده است. این مدل با کمترین جریان آب، قابلیت تامین آب گرم را دارد. از جمله قابلیت‌های این محصول می‌توان به مقاوم بودن آن در برابر املاح و رسوب آب، امکان تنظیم شعله به صورت ولومی و پیوسته اشاره کرد. همچنین، کنترل هوشمند شعله و مجهز بودن به سیستم ماژولار از دیگر ویژگی‌های آن است. این محصول با رده انرژی E کمترین مصرف انرژی را دارد و همواره می‌توان آن را به گاز شهری و گاز مایع متصل کرد.

 

3- آبگرمکن دیواری ایران شرق مدل 3020 کیانا

قیمت این آبگرمکن 4 میلیون و 535 هزار تومان است. این محصول با ظرفیت 33 لیتر و بدنه‌ای از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده است. این مدل با مجهز بودن به رادیاتور افزایشی باعث افزایش سرعت عبور آب و انتقال حرارت به آن می‌شود. قابلیت‌هایی همچون فشارسنج، مانومتر، شیربخشی به کاربران این امکان را می‌دهد تا به آسانی فشار و دمای آب را تنظیم و کنترل کنند. این آبگرمکن کنترل هوشمند شعله داشته و دارای شمعک دائمی است.

4- آبگرمکن دیواری بوتان مدل B3215i

قیمت این محصول 5 میلیون و 199 هزار تومان است. کاربران می‌توانند دما و مقدار آب خروجی را با استفاده از شیرهای تعبیه شده بر روی آبگرمکن تنظیم و کنترل کنند. این محصول بدون شمعک، دارای سیستم جرقه زن خودکار است که امکان تنظیم شعله نیز دارد. این آبگرمکن به سیستم ایمنی کلید حرارتی روی مبدل و کلاهک تعدیل مجهز است. همچنین این محصول بدون شمعک و مجهز به سیستم جرقه زن خودکار است. این آبگرمکن با داشتن رده انرژی C مصرف انرژی کمی دارد، همچنین می‌توان آن را به گاز مایع و گاز شهری متصل کرد.

5- آبگرمکن دیواری بوتان مدل B4318if Turbo

قیمت این محصول 6 میلیون و 180 هزار تومان است. این محصول توربو از سری جدید محصولات شرکت بوتان با رده انرژی D  است و کمترین مصرف انرژی گاز را دارد. این آبگرمکن با کمترین فشار آب نیز می‌تواند آب گرم را تامین کند. این محصول در برابر املاح و رسوبات آبی بیشترین مقاومت را دارد. در مسیر خروج دود از دستگاه، فن تخلیه آلاینده قرار گرفته است که آلاینده‌ها را با شتاب از آبگرمکن خارج می‌کند. این آبگرمکن برای مناطقی با کمترین فشار آب و مناطق سردسیر می‌تواند مناسب باشد.

انتهای پیام

مرتبط با : بوتاندیجی کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز