قیمت جدیدترین تلویزیون ایکس ویژن در پاییز 1402

لست سکند

در سال‌های اخیر نسل جدید تلویزیون ایکس ویژن با قابلیت‌های خاصی هم‌چون امکان اتصال به اینترنت و تلفن همراه وارد بازار شده است؛ این ویژگی باعث شده تا افراد قابلیت تماشای برنامه مورد علاقه‌شان ضمن دانلود آن را داشته باشند. هم‌چنین پنل به کار رفته در تلویزیون های ایکس ویژن 10 بیتی هستند و طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها و سایه‌ها را به وضوح نمایش می‌دهند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

کاماپرس در این گزارش با جستجو در سایت دیجی‌کالا به معرفی جدیدترین تلویزیون ایکس ویژن در بازار می‌پردازد:

1- تلویزیون ال ای دی هوشمند 55XTU865

قیمت این تلویزیون ایکس ویژن در لحظه تهیه گزارش 33 میلیون تومان است. کیفیت تصویر این تلویزیون 4K بوده و نسبت صفحه نمایش آن 16:9 است. این محصول از سری هشتم تلویزیون‌‌های ایکس ویژن محسوب می‌شود. با وجود 16 گیگابایت حافظه داخلی و امکان اتصال به گوشی هوشمند، شما می‌توانید مطالب و فایل‌های مورد نظرتان را در تلویزیون ذخیره کنید.

تلویزیون-ایکس ویژن-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

2-تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 55XYU765

این مدل از تلویزیون ایکس ویژن با قیمت 24 میلیون و 800 هزار تومان به فروش می‌رسد. در این تلویزیون 55 اینچی، 3 درگاه HDMI وجود دارد. این تلویزیون به صورت رومیزی و یا با نصب بر روی دیوار قابل استفاده است. صفحه نمایش تلویزیون، تخت و وزن تقریبی آن 10 کیلوگرم است.

تلویزیون-ایکس ویژن-کاماپرس

3- تلویزیون ایکس ویژن هوشمند مدل 55XCU745

قیمت این تلویزیون 55 اینچی 23 میلیون و 200 هزار تومان است. شما ‌می‌توانید از طریق بلوتوث، Wi-Fi و پورت LAN به این دستگاه متصل شوید. رزولوشن این تلویزیون 3840×2160 و کیفیت تصویر آن 4K است. شما می‌توانید با این تلویزیون به اینترنت متصل شوید و با اتصال موس به تلویزیون به راحتی با آن کار کنید.

تلویزیون-ایکس ویژن-کاماپرس

4- تلویزیون ایکس ویژن هوشمند مدل 43XT785

قیمت این تلویزیون هوشمند 13 میلیون و 800 هزار تومان است. بلندگوهای این تلویزیون تا 20 وات صدا تولید می‌کنند. یکی از ویژگی‌های این تلویزیون قابلیت time shift است؛ در این حالت می‌توانید با ذخیره برنامه‌های در حال پخش، آن را به عقب بازگردانده و مجدد تماشا کنید. این قابلیت برای تماشای دوباره لحظه‌های حساس مسابقات ورزشی به کارتان می‌آید.

تلویزیون-ایکس ویژن-کاماپرس

5-تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 43XS525

برای خرید این تلویزیون لازم است 10 میلیون و 800 هزار تومان هزینه کنید. در این تلویزیون از پنل IPS استفاده شده است که مانع از بازتاب نور محیط بر روی صفحه نمایشگر می‌شوند. سیستم عامل این دستگاه تلویزیون، اندروید 11 است. وجود گیرنده دیجیتال در این تلویزیون شما را بی‌نیاز از تهیه آن به صورت جداگانه می‌سازد.

تلویزیون-ایکس ویژن-کاماپرس

انتهای پیام

 

مرتبط با : ایکس ویژندیجی کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز