تلویزیون اسنوا چند؟ + راهنمای خرید تلویزیون

با بالا رفتن قیمت دلار و افزایش قیمت‌ها در بازار، خرید لوازم خانگی باکیفیت با قیمت مناسب و اقتصادی به یکی از دغدغه‌های اصلی مردم تبدیل شده است. تلویزیون یکی از لوازم ضروری و جدایی‌ناپذیر هر خانه‎ای است که خرید آن تاحدی دشوار است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، خرید تلویزیون با آن مدل‌های جذاب و متنوع در فروشگاه‌های لوازم خانگی، ابتدا بسیار جذاب به‌نظر می‌رسد. با این حال مواجهه با قیمت‌های سرسام‌آور تلویزیون و انتخاب از میان صدها مدل متنوع می‌تواند تاحدی ترسناک باشد. از این رو بهتر است پیش از خرید، با نکات لازم برای خرید تلویزیون و همچنین برندهای باکیفیت با قیمت مناسب آشنا شوید. تلویزیون اسنوا یکی از گزینه‌های داخلی مرغوبی است که با قیمت نسبتا مناسبی در بازار عرضه می‌شود. کاماپرس در ادامه به ارائه راهنمای خرید تلویزیون و بررسی قیمت تلویزیون اسنوا می‌پردازد.

در خرید تلویزیون به چه نکاتی توجه کنیم؟

برخی از مهم‌ترین نکاتی که در هنگام خرید تلویزیون باید به آن‌ها توجه کنید در ادامه بررسی شده است؛

اندازه صفحه نمایش: اندازه صفحه نمایش تلویزیون باید با متراژ خانه و محل قرارگیری تلویزیون در دکوراسیون خانه هماهنگی داشته باشد. یک تلویزیون بزرگ در یک خانه کوچک می‌تواند وصله ناجوری باشد. انواع تلویزیون با صفحه نمایش 14 تا 100 اینچ در بازار موجود است.

راز آسمان پایتخت

پنل و نور پس‌زمینه: تلویزیون‌های صفحه تخت جدید با نور پس زمینه ال سی دی، ال ای دی، اولد و کیولد در بازار عرضه می‌شود. تکنولوژی پنل به‌کار رفته در هریک نیز متفاوت است. پنل IPS برای مصارف معمولی و عادی مناسب بوده و روشنایی، رنگ‌بندی و کنتراست خوبی ارائه می‌کند.

رزرولوشن تصویر: هرچقدر که رزولوشن تصویر در تلویزیون بالاتر باشد، شارپنس، کنتراست و کیفیت نمایش تصاویر در تلویزیون بالاتر است. تلویزیون‌ها با انواع رزولوشن اچ دی، فول اچ دی، اولترا اچ دی، 8K و 4k در بازار قابل خریداری هستند.

نرخ نوسازی تصویر: نرخ نوسازی تصویر به‌معنای سرعت تعویض تصویر در هر ثانیه است. بالا بودن این نرخ در حرکت روان، سریع و طبیعی‌تر تصاویر موثر است. نرخ نوسازی 60 هرتز برای استفاده‌های معمولا کیفیت تصویر خوبی را ارائه می‌کند.

برند و قیمت: یکی از نکات مهمی که در تعیین مدل تلویزیونی که می‌خواهید بخرید، تاثیر دارد، برند و قیمت مدنظر شما است. برند اسنوا یکی از برندهای باکیفیت ایرانی در زمینه تولید لوازم خانگی است که انواع تلویزیون‌های جدید را با قیمت و کیفیت مناسبی در بازار عرضه می‌کند.

تلویزیون اسنوا-کاماپرس

چرا تلویزیون اسنوا؟

برند اسنوا به‌عنوان یکی از شرکت‌های مطرح لوازم خانگی در ایران، تلویزیون‌های صفحه تخت جدید را با طراحی بسیار شیک و مینیمال طراحی و تولید می‌کند. این شرکت در ساخت تلویزیون‌های خود از صفحه نمایش‌هایی باکیفیت بالا، توزیع رنگ مناسب و کنتراست بالا استفاده می‌کند. نقطه قوت این تلویزیون‌ها صفحه نمایش قوی و مستحکم آن‌ها است که در برابر ضربه از مقاومت خوبی برخوردار بوده و پیکسل‌های آن به این راحتی از کار نمی‌افتند.

از دیگر ویژگی‌های تلویزیون‌های اسنوا می‌توان به سیستم‌عامل اندروید، وای فای، نداشتن محدودیت دید در صفحه‌نمایش، پردازنده چهار هسته‌ای، امکان نصب بر روی دیوار و تکنولوژی‌های بی سیم اشاره کرد. از مهم‌ترین مزیت‌های تلویزیون‌های اسنوا قیمت‌های بسیار مناسب و اقتصادی آن‌ها است. قیمت تلویزیون اسنوا و مزایای آن به‌نسبت معایب آن بسیار قانع‌کننده بوده و یک گزینه مناسب برای خرید یا تعویض تلویزیون محسوب می‌شود.

پرفروش‌ترین تلویزیون‌های اسنوا کدام است؟

برخی از پرفروش‌ترین مدل‌های تلویزیون اسنوا در ادامه معرفی شده است؛

تلویزیون 50 اینچ اسنوا مدل SSD-50SA620U

این مدل 50 اینچی اسنوا با صفحه نمایش ال ای دی، کیفیت تصویر اولترا اچ دی و رزولوشن 4k عرضه شده است. این مدل دارای سیستم‌صوتی تلویزیون SSD-50SA620U دوکاناله بوده و با برخورداری از دو بلندگوی 15 وات، تا 30 وات صدا تولید می‌کند. از قابلیت‌های آن می‌توان قابلیت ماشین زمان، تنوع فرمت‌های تصویری قابل‌پشتیبانی و غیره اشاره کرد. قیمت تلویزیون اسنوا مدل SSD-50SA620U 18 میلیون تومان است.

 تلویزیون 43 اینچ اسنوا مدل SLD-43NY13600M

اسنوا این محصول را با صفحه نمایش ال ای دی، کیفیت پخش تصاویر فول اچ دی و یک اسپیکر 20 واتی با خروجی صدای 20 واتی طراحی و تولید کرده است. قابلیت‌های این مدل شامل تکنولوژی EPG، قابلیت اتصال به گوشی همراه ، 3 ورودی HDMI و 2 ورودی USB است. قیمت تلویزیون اسنوا مدل SLD-43NY13600M حدود 10 میلیون تومان است.

تلویزیون 55 اینچی اسنوا مدل SLD-55NK13000U

این محصول با تکنولوژی صفحه نمایش ال ای دی و کیفیت تصویر 4K در بازار عرضه شده است. این محصول دارای یک سیستم صوتی دو کاناله با توان خروجی 30 وات است. از قابلیت‌های این تلویزیون می‌توان به برخورداری از 2 درگاه USB 3 و درگاه HDMI برای اتصال لپ‌تاپ، کنسول بازی و سایر لوازم اشاره کرد. قیمت تلویزیون اسنوا مدل SLD-55NK13000U حدود 19 میلیون تومان است که به‌نسبت امکانات آن بسیار به‌صرفه است.

خرید تلویزیون از آفلند

آفلند یک مجموعه اینترنتی معتبر است که در زمینه فروش کالاهای دیجیتال و لوازم خانگی مانند انواع تلویزیون فعالیت می‌کند. با انتخاب آفلند، علاوه بر محصولات آکبند و اورجینال، می‌توانید محصولات کارکرده را نیز با تضمین کیفیت خریداری کنید. با خرید تلویزیون اسنوا از آفلند، علاوه بر ضمانت کیفیت و قیمت، کالای خود را در کوتاه‌ترین زمان دریافت کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : آفلند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز