پرفروش ترین بخاری گازی مخصوص خانه های بزرگ

بخاری گازی که اولین بار طبق اصول کلی به دست آمده از ساختن چراغ بونزن در سال 1856 به وجود آمد قابلیت گرم کردن هوا به شکل موضعی را داشت. این محصول کاربردی که به مرور زمان به شکل‌های مختلفی استفاده شد و در نهایت به امروز رسید تنوع بالایی در کاربرد دارد و انواع بدون دودکش و دودکش‌دار آن به فروش می‌رسد. این محصول که سایزهای مختلفی دارد با سایز بزرگ‌تر می‌تواند از پس گرم کردن خانه‌ای بزرگ بربیاید.

کاماپرس در این گزارش پرفروش ترین بخاری گازی مخصوص خانه‌های بزرگ را با جستجو در سایت دیجی کالا معرفی می‌کند.

بخاری نیک کالا با مدل ایده آل MN9

این محصول که با قیمت 3 میلیون و 930 هزار تومان به فروش می‌رسد طرحی جالب و متفاوت دارد و با دودکش کار می‌کند. این بخاری باعث بیشتر شدن بازدهی حرارتی می‌شود و محصولی مناسب برای کاهش 20 درصدی مصرف گاز است. این مدل از بخاری‌های نیک کالا اکسیژن محیط را با سیستم OSD می‌سنجد و در صورت کاهش اکسیژن تا 18 درصد می‌تواند به طور خودکار بخاری را خاموش کند. این محصول در زمان خاموشی شعله بخاری نیز به طور خودکار جریان گاز را قطع می‌کند.

ایده آل-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

بخاری گازی نیک کالا مدل آفتاب AF18

این بخاری گازی مخصوص خانه‌های بزرگ با قیمت 5 میلیون و 110 هزار تومان در بازار فروخته می‌شود و تمام لعاب است. این محصول با جنس شیشه سکوریت رفلکس به کاهش مصرف گاز کمک می‌کند و رده مصرف انرژی آن D است. برای استفاده از این بخاری نیاز به دودکش دارید. این محصول در صورت احساس خطر یا نشت گاز به طور خودکار خاموش می‌شود و با رنگ مشکی خاصی که دارد با دکوراسیون تمام خانه‌ها سازگار است.

آفتاب-کاماپرس

بخاری طرح شومینه بهکاران با مدل پرنس T-28000

قیمت این بخاری که با دودکش کار می‌کند 3 میلیون تومان است و بدنه‌ای تمام لعاب و مقاوم دارد. این محصول که دارای شیشه‌هایی نشکن است برای افرادی که ترجیح می‌دهند دکوراسیون سنتی‌تری داشته باشند توصیه می‌شود. این مدل از بخاری گازی بهکاران با ظاهر شومینه‌ای با رنگ‌های سفیدطلایی، مشکی‌طلایی و تماما مشکی در بازار موجود است. اگر نگران نشت گاز هستید این بخاری سیستم خودکار قطع کردن گاز دارد و علاوه بر این با سنسور تشخیص میزان اکسیژن می‌تواند در صورت احساس خطر خاموش شود.

پرنس-کاماپرس

بخاری گازی نیک کالا مدل مریم MN9-A

این محصول با قیمت 4 میلیون و 266 هزار تومان به فروش می‌رسد و نیاز به دودکش دارد. این مدل نیز می‌تواند با سنسورهای خود کمبود اکسیژن را ارزیابی کند و در صورت احساس خطر خاموش شود. ظرفیت حرارتی این بخاری 6500 – 2900 کیلوکالری بر ساعت و گرید انرژی آن D است. می‌توانید این محصول را با رنگ‌های مشکی، کرمی و زیتونی تهیه کنید.

مریم-کاماپرس

بخاری گازی نیک کالا مدل کیوان KN16

قیمت این بخاری 4 میلیون و 849 هزار تومان است. و از ویژگی‌های مهم آن می‌توان به جنس بدنه تمام لعاب با شیشه سکوریت برنزی و سفید سیلک شده و دو چاپ اشاره کرد. این محصول نیز در صورت نشت گاز به طور خودکار خاموش می‌شود و می‌تواند با سنسورهای خود میزان کاهش اکسیژن در محیط را شناسایی کند. ظرفیت حرارتی این محصول 8100 – 3500 کیلوکالری بر ساعت است و محصولی استاندارد با بالا بودن سطح بازدهی گرمایی به حساب می‌آید.

کیوان-کاماپرس

انتهای پیام

 

 

مرتبط با : دیجی کالانیک کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز