پرفروش ترین بخاری برقی برای روزهای سرد + قیمت

بخاری برقی از جمله وسایل گرمایشی است که آلودگی محیط زیستی کمتری نسبت به محصولات مشابه گازی دارد و با توجه به اینکه برای استفاده از آن نیازی به نصب دودکش نیست، راه اندازی و استفاده از آن بسیار آسان و ایمن است. سایز نسبتا کوچک بخاری برقی نیز باعث شده تا به راحتی قابل حمل باشد. به طوریکه  می‌توان این وسیله گرمایشی را همراه خود به محل کار برد و در چندین مکان مختلف استفاده کرد.

کاماپرس در این گزارش قصد دارد با بررسی بخاری برقی‌های ایرانی، پرفروش‌ترین آنها را معرفی نماید.

بخاری برقی پارس خزر مدل FH2000P

این بخاری برقی به دلیل ابعاد کوچکش هم روی زمین و هم روی میز مورد استفاده قرار می‌گیرد و به همین دلیل یکی از محبوب‌ترین بخاری برقی‌های پارس خزر به شمار می‌رود. بخاری برقی پارس خزر مدلFH2000P  علاوه بر اینکه یک وسیله کم حجم و کوچک به ابعاد 260*260*120 سانتی متر است. این وسیله گرمایشی قابلیت تبدیل شدن به پنکه را نیز دارد و به عنوان یک هیتر برقی نیز عمل می‌کند. بنابراین این محصول در فصل گرما به عنوان پنکه و در فصل سرما به عنوان بخاری برقی کارایی دارد. این محصول به قیمت یک میلیون و 135 هزار تومان در بازار عرضه شده است.

بخاری کانوکتور پارس خزر مدل CH2000TM

بخاری کانوکتور پارس خزر مدل CH2000TM علاوه بر اینکه روی زمین قرار می‌گیرد، می تواند روی دیوار نیز نصب شود. به همین دلیل برای گرم کردن فضای سرپوشیده یکی از بهترین‌ها محسوب می‌شود. در این بخاری وجود ترموستات تنظیم دما باعث شده تا بتوان این دستگاه را برای سه حالت گرمایشی تنظیم کرد. از طرفی طراحی این بخاری برقی طوری است که اگر دمای بخاری افت داشته باشد به طور خودکار روشن شده و تا رسیدن به دمای تعریف شده، روشن می‌ماند. بخاری کانوکتور پارس خزر مدل CH2000TM در حال حاضر به قیمت  یک میلیون و 339 هزار تومان به فروش می‌رسد.

راز آسمان پایتخت

بخاری برقی اخوان فرید مدل AK 1200

این مدل از بخاری برقی با طراحی نوستالژیک یکی از ارزان‌ترین و خوش قیمت‌ترین بخاری‌های برقی موجود بازار است. بخاری برقی اخوان فرید مدل AK 1200 به قیمت 298 هزار تومان برای کسانی که نمی‌خواهند هزینه زیادی برای بخاری برقی داشته باشند، توصیه می‌شود. این بخاری قابلیت تنظیم دما دارد و با ابعاد
۳۸۰*۱۲۰*۲۳۰ سانتی‌متر  فضای زیادی از اتاق را نمی‌گیرد.

بخاری برقی برفاب مدل QH-2000

یکی از کوچکترین بخاری برقی‌های موجود بازار که به عنوان بخاری برقی رومیزی خریداری و مورد استفاده قرار می‌گیرد، همین بخاری برقی برفاب مدل QH-2000  است. این بخاری برقی به ابعاد
۲۴*۱۲.۵*۲۵ سانتی‌متر  با توان 1500 به دلیل ابعاد کوچکش انتخاب مناسبی برای فضاهای کوچک‌تر مثل اتاق کار است. بخاری برقی برفاب مدل QH-2000به قیمت 900 هزار تومان به فروش می‌رسد.

بخاری برقی گرما گستر مهر مدل فن‌دار

این مدل از بخاری برقی گرما گستر مهر در دسته بخاری برقی های ایستاده قرار می‌گیرد. این بخاری برقی به دلیل داشتن فن، گرما را به طور یکنواخت در فضای سرپوشیده اتاق پخش می‌کند. برای راحتی کار با این دستگاه، کلید تنظیم حرارت روی دستگاه تعبیه شده است. همچنین یک کلید برای خاموشی برق در زیر دستگاه جاسازی شده است که در صورت افتادن بخاری، دسترسی راحت به این کلید وجود داشته باشد. بخاری برقی گرما گستر مهر مدل فن‌دار به قیمت 929 هزار تومان یکی از پرفروشترین‌های بازار است.

 

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “پرفروش ترین بخاری برقی برای روزهای سرد + قیمت

  1. لی لی گفته:

    من هر دو مدل پارس خزر رو ده سال پیش خریدم واقعا عالیه و گرمای خیلی خوبی داره و قابلیت تنظیم دمای خودکارش واقعا معرکه ست ، وقتی هم که به دمای تنظیمی میرسه خودکار خاموش میشه ، وقتی هم که دما اومد پایین خودکار روشن میشه و چون فن داره لازم نیست بچسبی بهش تا گرمت بشه . هنوزم مثل روز اولش کار میکنه و مشکل پیدا نکرده قبلا المنتی میخریدم ولی سریع میسوخت ولی این دو مدل بینظیره . ممنون از پارس خزر فکر نمیکردم مدل ایرانی اینقدر با کیفیت باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز