قیمت انواع چای ‌ساز بوش در بازار/ مهر 1402

تورهای مسافرتی لحظه آخر

یکی از دلایل اقبال و توجه به چای ساز بوش توان حرارتی بسیار بالای آن است. این چای ساز به سرعت آب را به دمای جوش می‌رساند. طراحی مینیمال و ساده چای ساز بوش از دیگر دلایل علاقه‌مندی افراد به آن است. می‌توان گفت این دستگاه با ساختاری ساده اما اصولی چای را خوش‌طعم و دم‌کشیده‌ به شما تحویل خواهد داد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام بانکی، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید

کاماپرس در این گزارش با جستجو در سایت دیجی کالا به معرفی 5 چای ساز بوش پرطرفدار در بازار می‌پردازد:

1-چای ‌ساز بوش مدل TTA5883

قیمت: 3 میلیون و 500 هزار تومان

این چای ساز بوش تمام استیل دارای ظاهری زیبا و منحصر‌به فرد است. این چای ساز به صورت 360 درجه روی سینی‌اش می‌چرخد و به راحتی می‌توانید از آن در هر جهتی که بخواهید، استفاده کنید. قدرت این دستگاه 1800 وات است و دمای موردنظر روی دسته آن تنظیم می‌شود.

راز آسمان پایتخت

چای-ساز-بوش-کاماپرس

2-چای ‌ساز بوش مدل TTA5603

قیمت: 3 میلیون و 200 هزار تومان

از ویژگی‌های این چای ساز می‌توان به حجم 1.7 لیتری آن اشاره کرد. قدرت جریان 2400 وات این دستگاه موجب افزایش سرعت جوش آمدن آب و نهایتا دم کشیدن بهتر چای می‌شود. جنس قوری این چای ساز شیشه‌ای ‌است و شما به راحتی می‌توانید محتویات درون قوری را ببینید تا چای‌ را با رنگ دلخواه و موردنظرتان نوش‌جان کنید.

چای-ساز-بوش-کاماپرس

3-چای‌ ساز بوش مدل TTA2201 teaxx

قیمت: 2 میلیون و 900 هزار تومان

جنس بدنه کتری در این چای ساز پلاستیکی است، از این رو امکان انتقال گرما به حداقل رسیده و استفاده از آن را راحت‌تر می‌کند. بدنه کتری حالتی مات دارد که به جذابیت و زیبایی آن افزوده است. جداره داخلی کف کتری پوشیده  از استیل ضد زنگ است و به واسطه المنت حرارتی پنهان در آن، موجب دم کشیدن چای به شکلی یکنواخت می‌شود.

چای-ساز-بوش-کاماپرس

4-چای ساز بوش مدل BS-1611

قیمت: 2 میلیون و 700 هزار تومان

در این چای ساز، قوری و کتری در کنار هم و روی یک سینی قرار می‌گیرند. صفحه نمایش روی سینی، دما و تنظیمات آن را نشان می‌دهد. ظرفیت کتری این چای ساز دو لیتر و  ظرفیت قوری آن تا یک لیتر است. جنس قوری این چای ساز شیشه‌ای و کتری آن استیل ضدزنگ است.

چای-ساز-بوش-کاماپرس

5-چای ‌ساز بوش مدل BH-1666

قیمت: 1 میلیون و 900 هزار تومان

چای ساز تمام شیشه‌ای بوش به همراه دسته‌های مشکی، ظاهری مدرن و منحصربه‌فرد دارد. این دستگاه قابلیتی برای گرم نگه‌داشتن نوشیدنی دارد. محدوده ظرفیت کتری از 2.5 تا 3 لیتر است. با توری استیل و ظریف قوری، چای‌تان همیشه بدون تفاله خواهد بود.

چای-ساز-بوش-کاماپرس

انتهای پیام

 

 

مرتبط با : بوشدیجی کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز