مطمئن ترین روش برای خرید تور مشهد + شرایط اقساطی

لست سکند

مشهد با گنبد طلایی رنگ حرم امام رضا (ع) همچون نگینی درخشان در نقشه جغرافیایی ایران می‌درخشد و هر ساله میزبان گردشگران ایرانی و خارجی زیادی از سراسر دنیا است. این شهر زیارتی و سیاحتی با برخورداری از جاذبه‌های تفریحی، دیدنی، طبیعت بکر و آب و هوایی عالی در کنار اماکن متبرکه خود به یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری مسافران تبدیل شده است. از زیارت حرم و بازدید از آثار تاریخی این شهر گرفته تا جاذبه‌های طبیعی مشهد، همگی دست به دست هم داده‌اند تا سفر با تور لحظه آخری مشهد در میان محبوب‌ترین سفر‌ها قرار گیرد.

کاماپرس در این گزارش، جاذبه‌های گردشگری شهر مقدس مشهد را معرفی کرده است.

جاذبه­ های گردشگری نزدیک حرم

گردشگران همیشه در سفر خود به مشهد، پس از زیارت حرم امام رضا از زیباترین جاذبه‌های دیدنی این شهر دیدن می‌کنند و خاطراتی ماندگار برای خود رقم می‌زنند. در ادامه تعدادی از جاذبه‌های گردشگری نزدیک حرم معرفی شده است.

خانه تاریخی داروغه مشهد: در کوچه پس کوچه‌های اطراف حرم و پشت ساختمان‌های چند طبقه و هتل‌های لوکس آن، خانه‌های تاریخی زیبایی پنهان شده است که با وجود قدمت دیرینه‌شان، زیبایی و اصالت معماری آنها همچنان چشم‌نواز است. خانه‌های تاریخی همچون هر بنای تاریخی دیگری، بخشی از هویت و گذشته یک ملت، دوران و نمادی از فرهنگ آنها است.

خانه‌ تاریخی داروغه، یکی از زیباترین بناهای تاریخی شهر مشهد است که به دستور آخرین داروغه مشهد (یوسف خان هراتی) ساخته شده است؛ از این رو این بنا را خانه داروغه می‌نامند. از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد معماری روسی-ایرانی این بنا می‌توان به دو قسمت زمستان نشین و تابستان نشین آن اشاره کرد.

راز آسمان پایتخت

در بخش زمستان نشین این عمارت وسایل گرماساز در طبقه زیرین قرار گرفته و اتاق‌ها دارای بخاری دیواری هستند. در معماری قسمت تابستان نشین نیز اتاق‌های بادگیر و حوض آب جاری به چشم می‌خورد که آن را برای استفاده در فصل تابستان، خنک کرده است.

تور مشهد-کاماپرس

خانه توکلی: خانه تاریخی توکلی در نزدیکی خانه داروغه قرار گرفته و با وجود آجرکاری و کاشی‌کاری‌های نفیس به ­کار رفته در تزئینات و طراحی آن، به یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های گردشگری مسافران تبدیل شده است. در‌های چوبی متعدد، اتاق‌های چوبی، طاق‌های زیبای آجری، اتاق‌های تو در تو و ستون‌های آجری این خانه نمایانگر معماری خاص دوران قاجار است. گردشگران، بازدید از این مکان تاریخی را به دلیل آشنایی با تاریخ و فرهنگ کهن ایرانی و عکاسی در این بنای جذاب انتخاب می‌کنند.

پارک کوهسنگی: زمانی که بازدید از اماکن تاریخی و فرهنگی شهر به پایان رسید، می‌توانید برای گذراندن یک روز خوش و کسب انرژی دوباره، سری به پارک کوهسنگی مشهد بزنید. این پارک نزدیک‌ترین پارک به حرم بوده و دومین پارک بزرگ این شهر پس از پارک ملت به شمار می‌رود. کوه سنگی مشهد پس از حرم امام رضا و آرامگاه فردوسی به عنوان سومین منطقه پربازدید گردشگران شناخته شده است.

این پارک بزرگ به دلیل برخورداری از طبیعتی بکر و آب و هوایی فوق‌العاده و امکانات تفریحی و رفاهی متعدد، مقصد همیشگی مسافران و اهالی شهر مشهد بوده و کمتر کسی است که در سفر به شهر مشهد از این پارک دیدن نکرده باشد. از جمله امکانات تفریحی و رفاهی این پارک می‌توان به وجود رستوران، کافه، موزه، درشکه سواری، آمفی تئاتر، زمین بازی و شهربازی اشاره کرد.

بهترین رستوران ­های نزدیک حرم

رستوران معین درباری: گردشگران می‌توانند همراه با عزیزان خود غذاهای اصیل ایرانی را در فضای سنتی و معماری خاص این رستوران سرو کنند. یکی از مزایای رستوران معین درباری، امکان سفارش آنلاین غذا است. این رستوران یکی از خوشمزه‌ترین شیشلیک‌های شهر مشهد را ارائه می­دهد که زبانزد عام مردم است.

رستوران سنتی بابا قدرت: اگر به فضای رستوران‌های سنتی همراه با مبلمان سنتی، سقف‌های بلند گنبدی و تخت‌های سنتی علاقه‌مند هستید، رستوران بابا قدرت می‌تواند گزینه مناسبی برای سرو یک وعده غذایی لذیذ برای شما باشد. در منوی اصلی این رستوران انواع غذاهای ایرانی سنتی و غیرسنتی سرو می‌شود و افراد با هر سلیقه و ذائقه‌ای می‌توانند غذای مورد علاقه خود را نوش جان کنند.

تور مشهد-کاماپرس

اماکن تفریحی مشهد

بسیاری از مسافران ترجیح می‌دهند که ادامه سفر خود را به جای ماندن در هتل و استراحت کردن، در مکان‌های تفریحی و سرگرمی سپری کنند. اتاق فرار و پارک آبی بزرگ مشهد، یکی از مقاصد پرطرفدار ماجراجویان و دوستداران تجربه‌های خاص است که در ادامه به آنها پرداخته شده است.

مجموعه الموت اسکیپ: الموت اسکیپ، یکی از بزرگترین و مشهورترین مجموعه‌های اتاق فرارهای مشهد بوده که هم‌اکنون سه اتاق فرار با درجه ترس و سیر داستانی متفاوت در این مجموعه فعال است. این اتاق فرار در محدوده شهرک غرب مشهد قرار گرفته و بلیط آن به ازای هر نفر 150 هزار تومان قیمت دارد.

مجموعه هراس اسکیپ: مجموعه هراس اسکیپ با تک اتاق فرار آوای خونین، میزبان ماجراجویان و علاقه مندان تفریحات مهیج است. زمان بازی در این اتاق فرار 70 دقیقه بوده و درجه سختی آن 7 از 10 است. مجموعه هراس اسکیپ در محدوده قاسم آباد (بلوار حجاب) قرار گرفته و بلیط آن بسته به روز و سانس بازی از 140 تا 150 هزار تومان متغیر است.

تور مشهد-کاماپرس

سرزمین موج‌های آبی: سرزمین موج‌های آبی سرپوشیده مشهد از جمله بزرگترین پارک‌های آبی ایران است که از فضای آن می‌توان در تمامی فصول سال و در هر شرایط آب و هوایی استفاده کرد. وجود سرسره‌های متنوع و تفریحات هیجان‌انگیز متعدد، اوقات خوش و مهیجی را برای مسافران به ارمغان می‌آورد. بانوان و آقایان می‌توانند در سانس‌های متفاوت از امکانات این مجموعه بهره­مند شوند. سرزمین موج‌های آبی مشهد در بلوار اندیشه مشهد واقع شده و در تمامی روزها از ساعت 10 تا 22 فعال است.

لوکس ­ترین مراکز خرید مشهد

شهر مشهد دارای مراکز خرید زیادی است که مراکز خرید آرمیتاژ، آلتون، پروما، مجتمع تجاری خورشید و مرکز خرید وصال و کاسپین مد جزو بهترین­ها محسوب می‌شود. امکانات این مراکز خرید در ادامه شرح داده شده است.

مرکز خرید آرمیتاژ: مرکز خرید آرمیتاژ بخش‌های تجاری، تفریحی و رفاهی متعددی را در خود جای داده است. علاوه بر خرید پوشاک، لوازم خانگی، مبلمان و نظایر آن، علاقه‌مندان به ورزش هم می‌توانند از امکانات این مرکز تجاری همچون سالن بیلیارد، استخر، سونا، جکوزی و خدمات ماساژ بهره ببرند. همچنین برای رهایی از خستگی باقی مانده از خرید می‌توانید از رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها و فودکورت‌های این مجتمع تجاری استفاده کنید.

تور مشهد-کاماپرس

مرکز تجاری خورشید: این مرکز خرید، یکی از مدرن‌ترین مراکز تجاری شهر مشهد بوده که می‌توانید برای خرید پوشاک، کیف و کفش باکیفیت از آن دیدن کنید. علاقه‌مندان خرید برندهای خاص می‌توانند از شعبه‌های فروشگاه‌های منگو، کت، کوتون و دیاموند، پوشاک خود را تهیه کنند. کافی‌شاپ دنج و آرام این مرکز خرید در طبقه دوم آن قرار گرفته و مکانی ایده‌آل برای رفع خستگی یک روز پرمشغله است.

خرید تور مشهد به صورت اقساطی

بارها پیش آمده که بسیاری از ما تمایل داشته‌ایم به مشهد مقدس سفر کنیم و در جوار حرم امام هشتم به راز و نیاز بپردازیم و آرامشی دوباره‌ کسب کنیم، اما به دلیل هزینه‌های زیاد سفر، از آن سر باز زده‌ایم. امروزه بسیاری از آژانس‌های گردشگری با هدف ارائه خدمات بهتر و کسب رضایت مسافران، شرایطی را فراهم کرده‌اند که افراد بتوانند همراه با تورهای زیارتی و گردشگری راهی مشهد مقدس شده و هزینه‌های سفر را طی چندین ماه به صورت اقساطی بپردازند.

متقاضیان سفر به مشهد می‌توانند تور مورد نظر خود را در وبسایت «لحظه آخر» مشاهده و آن را مطابق با نیاز و بودجه خود انتخاب کنند. تورهای ارائه شده در سایت لحظه آخر از آژانس‌های گردشگری معتبر متعددی بوده که قیمت هر یک از آنها بر اساس زمان سفر، مدت اقامت و خدمات تور از 860 هزار تومان تا چهار میلیون و 800 هزار تومان متغیر است.

افرادی که به دنبال رزرو بهترین تور مشهد هستند، می‌توانند با مراجعه به وبسایت لحظه آخر به آدرس  www.Lahzeakhar.com خدمات و ویژگی‌های متنوع صدها آژانس معتبر مسافرتی و گردشگری را مشاهده و پس از مقایسه قیمت و کیفیت تورها، بهترین تور مشهد را متناسب با سلیقه و نیاز خود رزرو کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز