مزایای اقتصادی و تاثیرات استفاده از هنر دیوار سبز خزه‌ ای در سرمایه‌ گذاری‌ های اقتصادی

دیوار سبز خزه‌ ای

ماس وال یا دیوار خزه‌ای در حال حاضر یکی از ترندهای جدید خلاقانه و در عین حال مقرون‌به‌صرفه در طراحی داخلی است. استفاده از ماس وال به دلیل ایجاد اثرات مثبت در فضاهای کاری، بنگاه‌های اقتصادی و ساختمان‌های اداری و تجاری به میزان زیادی مورد استقبال بسیاری از مشاغل قرار گرفته است.

به گزارش کاماپرس، قیمت دیوار سبز خزه ‌ای، شرایط نگهداری آسان و دوام و مقاومت از مهم‌ترین مزایای اقتصادی استفاده از ماس وال‌ به حساب می­آید. در کنار همه این مزیت‌ها، استفاده از دیوار سبز خزه‌ای باعث ایجاد جذابیت و القای احساس آرامش در محیط می‌شود و به همین دلیل به عنوان یک سرمایه‌گذاری امن برای بسیاری از کسب‌وکارها شناخته می‌شود.

این گزارش به بررسی مزایای استفاده از دیوار سبز خزه‌ای در محیط‌های کاری و اداری پرداخته است.

نگهداری آسان

یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های استفاده از دیوار سبز خزه‌ای، شرایط مراقبت و نگهداری بسیار آسان آن است. دیوار سبز خزه‌ای نیازی به آبیاری، کوددهی، هرس کردن و سرویس و نگهداری های ماهانه ندارد و با شرایط نگهداری آسان باعث صرفه‌جویی در زمان افراد می‌شود. کاربران باید در نظر داشته باشند که دیوار سبز خزه‌ای نباید در معرض تابش مستقیم آفتاب، قطره‌های آب یا باران باشد. همچنین باید تا حد امکان از دست زدن یا تماس و برخورد اشیا با آن اجتناب کرد. عدم جذب حشرات به ماس وال‌ها یکی از مزیت‌های اصلی آن‌ها است که باعث کاربری راحت و بدون دردسر آن‌ها در فضاهای بسته می‌شود.

دیوار سبز خزه‌ ای - کاماپرس

راز آسمان پایتخت

اشغال فضای کم و نصب راحت

یکی دیگر از مهم‌ترین مزیت‌های استفاده از دیوار سبز خزه‌ای در طراحی داخلی بسیاری از محیط‌های کاری و اداری، اشغال فضای بسیار کم آن است؛ به طوری که در بسیاری از فضاهای کوچک و محدود نیز قابل استفاده است. دیوار سبز خزه‌ای انعطاف‌پذیر است و می‌توان از آن روی سطوح مختلف چوبی یا سنگی استفاده کرد. فرآیند نصب دیوار سبز خزه‌ای کوتاه است و در مدت زمان کوتاهی می‌توان آن را نصب کرد.

ایجاد اتمسفر مثبت

یکی از بزرگ‌ترین مزایای استفاده از دیوار سبز خزه‌ای، عدم ایجاد آلرژی است و افراد می‌توانند بدون ترس از ایجاد حساسیت به راحتی از آن در طراحی داخلی محیط کاری و زندگی خود استفاده کنند. همچنین استفاده از ماس وال در طراحی داخلی می‌تواند به عنوان عایق صوتی عمل کند و تا 35 درصد سروصداهای محیط اطراف را کاهش دهد. همچنین استفاده از دیوار خزه‌ای در فضای کاری می‌تواند به عنوان یک منبع اصلی برای زیبایی محیط و کاهش استرس فضا عمل کند. همچنین دیوارهای سبز خزه‌ای می‌توانند تا حد زیادی ذرات آلودگی معلق در فضا را جذب کنند؛ بنابراین برای استفاده در محیط‌های شلوغ و پررفت‌وآمد مانند کارگاه‌ها ایده‌آل هستند.

تنوع طرح های قابل استفاده برای دیوارهای خزه ای

صاحبان کسب‌وکار می‌توانند از دیوار‌های سبز خزه‌ای به شکل لوگو خود استفاده کنند و از آن به عنوان یک المان تاثیرگذار برای جذب مشتریان خود بهره ببرند. کاربران می‌توانند بر اساس سلیقه خود مدل‌ها و سبک‌های مختلفی از دیوارهای خزه‌ای را اجرا کنند. همچنین مدل‌ها و رنگ‌های مختلفی از خزه‌ها وجود دارند که افراد می‌توانند آنها را بر اساس سلیقه و هارمونی با محیط انتخاب کنند.دیوار سبز خزه‌ ای - کاماپرس

قیمت دیوار سبز خزه‌ای

قیمت دیوار سبز خزه‌ای به عوامل مختلفی مانند متراژ و ابعاد پروژه، ترکیبات خزه‌ و سایر المان‌های انتخاب‌شده توسط مشتری و سبک اجرای پروژه بستگی دارد. همچنین میزان پیچیدگی طرح انتخاب‌شده و نرخ خزه تثبیت‌شده نیز از عوامل موثر بر تعیین قیمت دیوار سبز خزه‌ای است. قیمت دیوار خزه‌ای برای کسب‌وکارها و مشاغل، مقرون به صرفه و اقتصادی است، زیرا در طول سال‌ها به خوبی دوام می‌آورد و نیازی به تعویض ندارد. افراد با استفاده از ماس وال در طراحی داخلی محیط کاری خود می‌توانند از تاثیرات و مزیت‌های مثبت آن برخوردار شوند.

سفارش دیوار سبز خزه‌ای به «بست ماس»

بست ماس فعالیت خود در زمینه تولید و پرورش‌ گیاهان مخصوص محیط‌های مرطوب را از سال 1395 شروع کرده است. این مجموعه با بیش از هفت سال سابقه در حال حاضر به عنوان اولین تولیدکننده در ایران و دومین تولیدکننده محصولات تثبیت‌شده در خاورمیانه شناخته می‌شود. بست ماس با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌ها و مواد ایتالیایی بیش از 15 نوع گیاه و 4 نوع خزه متفاوت را پرورش می­دهد و تثبیت میکند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بست ماس و قیمت دیوار سبز خزه‌ای می‌توانند به وبسایت این مجموعه به آدرس https://bestmoss.com مراجعه کنند یا با شماره‌ تلفن­های 09027704930 و 91304023-021 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : بست ماس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز