جدیدترین قیمت کیا کارنز 2017 + جزییات

کیاکارنز-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

مشتریان خودرو خارجی کارکرده یا قدیمی جادار به مدل کیا کارنز توجه دارند. این خودرو توسط شرکت کیا موتورز ساخته و در ایران عرضه شده است. این خودرو از اتومبیل‌های جادار بازار است که قیمت این مدل نسبت به دیگر مدل‌های مشابه بهتر به نظر می‌رسد. در ادامه قیمت خودرو خارجی مذکور به همراه امکانات و ویژگی‌های آن‌ها مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

به گزارش کاماپرس، خودرو کیا کارنز برای اولین بار در سال 1999 میلادی به بازارهای جهانی عرضه شد و هم اکنون چند نسل از این اتومبیل در کمپانی کیا تولید شده است. آخرین مدل این خودرو در بازار ایران موجود نیست اما مشتریان این خودرو امکان تهیه مدل 2017 آن را در کشور دارند. طبق اطلاعات مندرج در همراه مکانیک، قیمت خودرو خارجی مذکور مدل 2017 با کارکرد 147 هزار کیلومتر، تقریبا 2 میلیارد و 200 میلیون تومان اعلام شده است. در ادامه ویژگی‌ها و امکانات این خودرو بیان خواهد شد؛

بررسی طراحی، کابین و امکانات رفاهی خودرو کیا کارنز 2017

خودرو کیا کارنز یک اتومبیل خانوادگی است که برای هفت نفر ظرفیت دارد. این خودرو با مدل‌های سیتروئن سی 4 و فرود سی مکس رقابت می‌کند.

این خودرو از لحاظ طراحی نسبتا مناسب به نظر می‌رسد. در ساخت کابین این خودرو از ترکیب پلاستیک سیاه و روشن سخت با کیفیت متوسط استفاده شده است. بررسی‌های داخلی این خودرو نشان داده که صندلی‌های ردیف دوم آن متحرک هستند و به راحتی سه سرنشین بزرگسال با اندام متوسط در آن جا می‌شوند. در صورتی که صندلی‌های ردیف سوم این خودرو جمع شوند، فضایی معادل 492 لیتر برای بار و موارد دیگر به وجود خواهد آمد.

موتور کیا کارنز دو لیتری بوده و به اندازه 166 اسب بخار قدرت دارد. حداکثر گشتاور این اتومبیل به 213 نیوتن متر در دور موتور 4.700 آر پی ام می‌رسد. با توجه به موارد مذکور، می‌توان گفت عملکرد موتور کیا کارنز مناسب است. این خودرو غول پیکر به منظور رسیدن به سرعت 100 کیلومتر برساعت به 11 ثانیه زمان نیاز دارد. حداکثر سرعت این خودرو 185 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

راز آسمان پایتخت

این خودرو به منظور طی کردن مسافت 100 کیلومتر برساعت به مصرف سوخت ترکیبی 7.8 لیتری نیاز دارد. این اتومبیل در کلاس بدنه خود نسبتا مجهز بوده و امکانات مختلفی دارد. شش کیسه هوا مجزا، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، کنترل حرکت در سراشیبی، مدیریت پایداری خودرو، ترمز ضدقفل، سنسور باز شدن درهای خودرو در صورت وقوع تصادفات رانندگی و همچنین سیستم کنترل روشنایی خودرو و چراغ‌های جلویی اتوماتیک، چراغ‌های عقبی با استفاده از لامپ‌های ال ای دی، دوربین کمکی دنده عقب، سیستم کمکی پارک هوشمند و … از جمله امکانات این خودرو محسوب می‌شوند.

این خودرو با قیمت پایه 25 هزار و 500 دلاری به بازار عرضه شد. ضمنا این خودرو در بالاترین تیپ و سطح تجهیزات با برچسب قیمتی 35 هزار دلاری عرضه شده است.

کیا کارنز-کاماپرس

خرید خودرو از کدام درگاه بهتر است؟

افرادی که مایل به کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از میانگین قیمت خودرو خارجی مذکور هستند، بهتر است به درگاه همراه مکانیک مراجعه کنند.

همراه مکانیک یک درگاه خودرویی مناسب و پرکاربرد است که توانسته طی سال‌های فعالیت خود انواع خدمات اتومبیلی را به مشتریانش عرضه کند. این درگاه بستر مناسبی برای خرید و فروش انواع خودرو است که مشتریان به راحتی از طریق آن امکان معامله را دارند.

گذشته از خرید و فروش انواع خودرو، این درگاه خدمت کارشناسی خودرو را نیز فراهم کرده است. البته این خدمت تنها برای ساکنان تهران، کرج و اصفهان فراهم است و تنها ساکنان این مناطق امکان استفاده از خدمت مذکور را دارند.

گذشته از خدمات مذکور، خرید خودرو اقساطی این درگاه نیز بسیار مورد توجه است. خرید خودرو اقساطی در شرایط کنونی بسیار مورد توجه است و امکان خریدن را برای مشتریان واقعی فراهم می‌کند. افراد به منظور بهره مندی از این خدمت کافی است به سایت اصلی همراه مکانیک به نشانی https://www.hamrah-mechanic.com مراجعه کرده و روی گزینه خرید اقساطی خودرو این مجموعه کلیک کنند.

در صورتی که فردی نیاز به کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات این مجموعه یا انواع خودرو داشته باشد می‌تواند از کارشناسان خبره و با تجربه این مجموعه کمک بگیرد.

افراد به منظور برقراری ارتباط با مشتریان این مجموعه باید با 02167632000 تماس داشته باشند.

انتهای پیام

مرتبط با : همراه مکانیک
اوج آرام
دادپویان
ایده سبز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز