عرضه نسل جدید شوینده کپسولی توسط شرکت پاکنام / اکسپو 1403

5 نکته مهم که قبل از شستشو و خشکشویی پرده باید بدانید کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

شوینده جدید «تان» مخصوص ماشین لباسشویی به زودی روانه بازار می‌شود. این محصول آب کمتری در شستشو مصرف می‌کند و در حفظ الیاف لباس موثر است.

یوسف شاه تیموری مدیر بازاریابی و فروش شرکت پاکنام در حاشیه نمایشگاه اکسپو 1403 در گفت‌وگو با کاماپرس با بیان اینکه پاکنام قدمتی 61 ساله دارد، گفت: این شرکت ابتدا با نام اسنو وارد بازار می‌شد و بعد از انقلاب با برند پاکنام معرفی و شناخته شده‌ است.

او با تاکید بر اینکه در صنعت شوینده یکی از آیتم‌های اصلی تولید پودر است، افزود: در حال حاضر کمتر شرکتی در ایران پودر تولید می‌کند. پاکنام ازجمله شرکت‌هایی است که در تولید انواع پور، مایع و … فعالیت دارد. اما در سال‌های اخیر به دنبال نوآوری افتاده و محصولات جدیدی را می‌خواهد به بازار عرضه کند.

بیشتر بخوانید:

مشاور مدیرعامل شرکت پاکنام با تاکید بر اینکه محصول جدید «تان» با رویکرد حرکت به سمت آینده تولید شده‌ است، گفت: سیر تکامل شوینده‌ها در زندگی بشر اینگونه بوده که ابتدا از خاکستر و صابون برای تمیزی لباس‌ها استفاده می‌کردند. بعدها برای حفظ الیاف لباس‌ها به سمت استفاده از صابون، پودر و مایعات رفتند. اما در شرایط کنونی برای افزایش ماندگاری لباس‌ها نسل جدیدی از شوینده‌ها به وجود آمده که کپسول مایعی جدیدترین آنهاست.

راز آسمان پایتخت

شاه تیموری با تاکید بر اینکه پاکنام چند سال روی تولید این کپسول شوینده کار کرده‌است، اظهار کرد: در مقطع کنونی تنها نمونه‌های خارجی کپسول‌های شوینده در بازار ایران وجود دارد. اما به زودی کپسول شوینده «تان» توسط پاکنام عرضه می‌شود. این کپسول می‌تواند 4 کیلو لباس را بشورد و با توجه به اینکه فقط لکه‌ها را شناسایی می‌کند به ماندگاری لباس کمک می‌کند.

او با تاکید بر اینکه استفاده از این کپسول‌ها به دلیل اینکه جرمی ایجاد نمی‌کند در سلامت ماشین لباسشویی موثر است، گفت: پیش‌بینی می‌شود در آینده محفظه جای مایع برای ماشین‌های لباسشویی حذف شود. این موضوع قطعا روی کاهش قیمت ماشین‌های لباسشویی نیز تاثیر دارد.

شاه تیموری با تاکید بر اینکه یکی دیگر از قابلیت‌های این کپسول‌ها کاهش مصرف آب است، اظهار کرد: کپسول تان 27 گرم بیشتر ندارد. اما در کاهش مصرف آب به شدت موثر است. در حالی که در شسشتو با مایع مصرف آب بسیار زیاد است.

تان برای همه اقشار جامعه

همچنین فارسیجانی مدیر مارکتینگ شرکت پاکنام با اشاره به اینکه شوینده جدید «تان» مخصوص ماشین لباس شویی به زودی روانه بازار می‌شود، گفت: این محصول برای نخستین بار است که در ایران تولید می‌شود. به همین دلیل پیش بینی می شود با استقبال زیادی روبرو شود.

او با بیان اینکه این شوینده کارایی بالایی دارد، افزود: وقتی یک قرص از این شوینده داخل درام ماشین لباسشویی قرار بگیرد، بدون نیاز به رنگین شور، نرم کننده، مشکین شور و … داشته باشد توانایی این را دارد که لکه‌ها را شناسایی کند. این محصول تاثیر بالایی در شویندگی با حفظ الیاف دارد.

فارسیجانی با تاکید بر اینکه قیمت گذاری این محصول هنوز انجام نشده است، اظهار کرد: قیمت این محصول به گونه‌ای تعیین می‌شود که همه اقشار جامعه بتوانند از آن استفاده کنند.

گفتنی است، نمایشگاه ایران اکسپو 1403 از روز شنبه 8 اردیبهشت آغاز شده و برگزاری آن تا چهارشنبه 12 اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران ادامه دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : پاکنام
دادپویان
ایده سبز
اوج آرام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز