قیمت روز بیت کوین 19 تیر 1402/ امکان رشد قیمت ارز دیجیتال مشهور تا کانال 50 هزار دلاری!

بیت کوین با وجود اینکه در روز جاری نیز در مدار چندان رشدی نداشت اما همچنان فعالان نسبت به آینده آن امیدوار هستند. امروز قیمت بیت کوین نسبت به دیروز 15 دلار بالا رفت و در محدوده 30 هزار و 186 دلاری قرار گرفت. عملکرد یک هفته اخیر بیت کوین کاهش هزار و 27 دلاری آن را نشان می‌دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نرخ بیت کوین هنوز نتوانسته از مرز 31 هزار دلاری عبور کند و این محدوده را حفظ کند، اما برخی از رشد قابل توجه این ارز دیجیتال طی چند ماه آینده سخن می‌گویند. اخیرا تحلیلگران بانک بین المللی استاندارد چارترد پیش بینی کرده‌اند که قیمت بیت کوین از مرز 50 هزار دلاری عبور خواهد کرد. همچنین این تحلیل گران پیش بینی جالب‌تری را درباره قیمت بیت کوین ارائه داده‌اند. به اعتقاد این گروه، نرخ رمزارز معروف تا پایان سال 2024 از مرز 120 هزار دلاری فراتر خواهد رفت!

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

الی مارتینز، تحلیلگر مشهور بازار رمزارزها، بیان کرده که تعداد کیف پول‌های جدید بیت کوین به سرعت در حال افزایش است و این موضوع در صورتی که پایدار باشد، باعث رشد قابل توجه قیمت بیت کوین خواهد شد. البته به باور مارتینز و دیگر معامله گرانی که معتقد به رشد قیمت بیت کوین هستند، این رمزارز قبل از شروع حرکت صعودی جدید، اصلاح قیمتی را تجربه خواهد کرد. در واقع بیت کوین برای جذب نقدینگی بیشتر و حرکت پرقدرت به سمت مرزهای بالاتر قیمتی، کاهش نرخ جدید و قابل توجهی را پشت سر خواهد گذاشت.

بهترین درگاه ایرانی برای خرید و فروش رمزارزهای مختلف کدام است؟

اگر شرایط کنونی را برای خرید و فروش بیت کوین مناسب می‌دانید و معتقدید که این رمزارز آینده روشنی دارد باید از طریق بستر مناسبی به معامله آن بپردازید. اوکی اکسچنج یک درگاه معتبر برای خرید و فروش رمزارزهای مختلف است که بالغ بر 5 سال انواع خدمات رمزارزی را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه داده است. بیشتر از 1 میلیون کاربر ایرانی نیز از خدمات این مجموعه استفاده می‌کنند. علاوه بر بیت کوین، 700 رمزارز دیگر نیز از طریق این سایت قابل خرید و فروش هستند و تمامی افراد واجد شرایط می‌توانند به معامله آن‌ها بپردازند. به منظور معامله رمزارزها باید ثبت نام و احراز هویت با دقت صورت بگیرد تا پس از آن امکان خرید و فروش فراهم شود.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز