قیمت روز بیت کوین 17 تیر 1402/ رمزارز معروف کانال 30 هزار دلاری را فتح کرد

بیت کوین-کاماپرس
لست سکند

بیت کوین دو روز پیش رکورد 13 ماهه اخیر را شکست و بالاخره بعد از یکسال به طور رسمی کانال 30 هزار دلاری را تصاحب کرد. اما روز گذشته و امروز اندکی از کانال 31 هزار دلاری فاصله گرفت. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 21 دلار کاهش پیدا کرده و به مرز 30 هزار و 235 دلاری رسید. عملکرد یک هفته اخیر بیت کوین کاهش 1.23 درصدی نرخ این رمزارز را نشان می‌دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بیت کوین تلاش کرد تا بالای محدوده 31 هزار دلاری باقی بماند اما نتوانست این محدوده قیمتی را نگه دارد. گذشته از رشد قیمتی بیت کوین، دامیننس این رمزارز نیز رو به صعود رفته است. هم اکنون دامیننس بیت کوین مونتوم صعودی خود را در تایم فریم کوتاه مدت به دست آورده و می‌توان برای آن یک خط روند صعودی در نظر گرفت. اکنون دامیننس این رمزارز به مقاومت خود در محدوده 51.65 درصدی رسیده و در صورت واکنش به این مقاومت و شکست حمایت داینامیک، مرز 51 درصدی به عنوان مرز حمایتی آن در نظر گرفته خواهد شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

استقبال از بازار رمزارزها و بیت کوین سبب شده تا دامیننس این رمزارز صعودی شود. تاکنون چهار شرکت نامدار برای صندوق‌های بیت کوین قابل معامله در بورس ثبت نام کرده‌اند. اما کمیسیون بورس و اورق بهادار آمریکا درخواست‌های آن‌ها را ناقص دانست. این شرکت‌ها از درخواست خود دست نکشیده و با کامل کردن نواقص مجددا خواسته خود را به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ارائه دادند. این مسئله سبب شده تا شرکت‌ها و مجموعه‌های دیگر هم نسبت به بازار رمزارزها و بیت کوین واکنش نشان دهند.

تاکنون چه تعداد کاربر ایرانی از خدمات اوکی اکسچنج استفاده کرده‌اند؟

کاربران ایرانی رمزارزها به منظور خرید و فروش بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال باید از درگاه معتبر اقدام کنند. بالغ بر 1 میلیون معامله گر ایرانی رمزارزها از خدمات اوکی اکسچنج در حوزه ارزهای دیجیتال استفاده می‌کنند. بیشتر از پنج سال است که از حضور اوکی اکسچنج در بازار رمزارزها می‌گذرد. این مجموعه خدمات مناسبی را در خصوص ارزهای دیجیتال ارائه داده است و تیم پشتیبانی آن به صورت شبانه روزی در خدمت مشتریان هستند. این مجموعه در هر 12 ثانیه یک خدمت به کاربران خود ارائه می‌دهد. افراد به منظور استفاده از خدمات اوکی اکسچنج کافی است به وبسایت این مجموعه مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز