قیمت روز بیت کوین 14 تیر 1402/ عقبگرد جزئی رمزارز معروف

بیت کوین-کاماپرس

بیت کوین نتوانست کانال 31 هزار دلاری را حفظ کند و دوباره به محدوده 30 هزار دلاری برگشت. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 1.30 درصد بالا رفته و به مرز 30 هزار و 607 دلاری رسیده است. عملکرد یک هفته اخیر بیت کوین رشد 1.02 درصدی آن را نشان می‌دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، براساس آخرین آمار و اطلاعات در دسترس، بیت کوین در مجموع روزهای سبزی را طی نیمه سال 2023 پشت سرگذاشت. تحقیقات تیم کوین گلس نشان داده که بیت کوین برای اولین بار از سال 2021 در دو فصل متوالی صعود داشته و به نظر وضعیت رکودی بازار آن در حال از بین رفتن است. این رمزارز طی شش ماهه ابتدایی سال 2023 تنها در یک ماه بازده منفی داشت و بقیه ماه‌های امسال را مثبت به پایان رساند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

طبق داده‌های موجود، برای سه ماهه اول، بیت کوین بازدهی 71.77 درصدی داشته و در پایان فصل دوم رشد 7.19 درصدی را به ثبت رسانده است. بیت کوین دو سال پیش، یعنی در سال 2021، چنین شرایطی را تجربه کرد و دو فصل متوالی صعود داشت. به طور کلی بیت کوین از ابتدای سال جاری تاکنون شرایط مساعدی را پشت سر گذاشته و همین موضوع سبب شده تا توجه سرمایه گذاران نهادی به بازار این رمزارز جلب شود. هم اکنون سرمایه گذاران زیادی به دنبال فرصت‌های سرمایه گذاری بلندمدت در بازار این رمزارز هستند و به دقت وضعیت بازاری آن را رصد می‌کنند.

مزیت استفاده از سایت اوکی اکسچنج چیست؟

اوکی اکسچنج یک درگاه معتبر برای خرید و فروش بیت کوین و هر رمزارز دیگری است که کاربران ایرانی با استفاده از آن امکان معاملات رمزارزی را دارند. این مجموعه به دلیل پشتیبانی شبانه روزی و در دسترس و آکادمی مناسبی که دارد مورد توجه کاربران داخلی قرار گرفته است. افراد به منظور امکان انجام معامله آسان و راحت از طریق سایت اوکی اکسچنج ابتدا باید فرآیند ثبت نام را تکمیل کرده و بعد از احراز هویت به خرید و فروش رمزارز مورد نظر خود بپردازند. فرآیند احراز هویت در سایت اوکی اکسچنج در ساعات کاری و به صورت آنی انجام می‌شود. افراد در صورتی که درباره نحوه ثبت نام در سایت اوکی اکسچنج یا خرید و فروش رمزارزها سوال داشته باشند کافی است با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرند تا راهنمایی‌های جامع و لازم به آن‌ها ارائه شود.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “قیمت روز بیت کوین 14 تیر 1402/ عقبگرد جزئی رمزارز معروف

  1. Emadmohamadi گفته:

    سرمایه گذاری روی ارز دیجیتال خصوصا بیت کوین خیلی بهتر و کم ریسک تر از دلار به نظرم دلار کلا ثانیه ای و اصلا منطقی نداره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز