قیمت روز بیت کوین 12 تیر 1402/ هاوینگ روی نرخ رمزارز معروف موثر خواهد بود؟

بیتکوین-کاماپرس

بیت کوین روز گذشته کاملا رنج شد و هیچ معامله خاصی در بازار این رمزارز رخ نداد. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل ۷۳ دلار رشد داشته و به مرز ۳۰ هزار و ۶۳۹ دلاری رسیده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، برخی معتقدند که بیت کوین خود را برای هاوینگ آماده می‌کند تا همزمان با این رویداد رشد قیمتی زیادی را تجربه کند. به گفته کارشناسان و فعالان بازار رمزارزها، هاوینگ بیت کوین در آوریل 2024 رخ خواهد داد و احتمالا روی نرخ این رمزارز تاثیر به سزایی خواهد داشت. با این حال این موارد در حد پیش بینی است و به آن چندان تکیه کرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

هاوینگ رویدادی است که در آن پاداش استخراج بلاک‌های جدید نصف می‌شود. در واقع استخراج کنندگان 50 درصد بیت کوین کمتری برای تایید تراکنش‌ها دریافت می‌کنند. قبلا اعلام شده بود که پدیده هاوینگ بیت کوین با پر شدن هز 210 هزار بلاک اتفاق خواهد افتاد. براساس آمار و پیش بینی‌های صورت گرفته، هر 210 هزار بلاک بیت کوین تقریبا چهار سال یک بار پر می‌شود و با این اوصاف دوره جدید هاوینگ باید در سال 2024 اتفاق بیفتاد. این پدیده تا زمانی که حداکثر عرضه بیت کوین، یعنی 21 میلیون واحد آن، اتفاق بیفتاد، روی خواهد داد.

راز آسمان پایتخت

بررسی روند تاریخی بیت کوین نشان داده که هاوینگ معمولا باعث افزایش سریع قیمت این ارز دیجیتال می‌شود. با این حال شرایط این دوره با دوره‌های قبل متفاوت است و شاید چنین اتفاقی روی ندهد.

بدون توجه به مسئله هاوینگ و دیگر رویدادهای مرتبط با بیت کوین، افراد زیادی همچنان به خرید و فروش بیت کوین علاقه دارند. اشخاصی که از طریق سایت‌های معتبر به معامله بیت کوین می‌پردازند باید از قبل فرآیند ثبت نام را سپری کنند. اوکی اکسچنج یکی از درگاه‌های معتبر عرضه کننده بیت کوین است که معامله گران با ثبت نام در آن و سپری کردن فرآیند احراز هویت به راحتی امکان خرید و فروش بیت کوین یا هر ارز دیجیتال معتبر دیگری را خواهند داشت. اوکی اکسچنج بالغ بر پنج سال سابقه مفید در حوزه معامله و ارائه اطلاعات رمزارزهای مختلف دارد. تاکنون بیشتر از 1 میلیون معامله گر از سراسر کشور از خدمات این وبسایت استفاده کرده‌اند. گذشته از بیت کوین، اطلاعات 699 رمزارز معتبر دیگر نیز در این وبسایت ارائه شده و امکان معامله آن‌ها وجود دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز