قیمت روز بیت کوین 11 تیر 1402/ تداوم نوسان پادشاه رمزارزها در کانال 30 هزار دلاری

بیت کوین-کاماپرس

بیت کوین همچنان در کانال 30 هزار دلاری دست و پا می‌زند. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 74 دلار کم شده و به مرز 30 هزار و 535 دلاری رسیده است. عملکرد یک هفته اخیر بیت کوین رشد 27 دلاری آن را نشان می‌دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با وجود اینکه این روزها بیت کوین دائما در حال نوسان است اما امیدواری نسبت به این ارز دیجیتال زیاد است. برخی از فعالان و معامله گران معتقدند که در آینده نزدیک قیمت بیت کوین مرزهای قیمتی بسیار بالایی را تجربه خواهد کرد. اخیرا دریپر، یکی از تحلیلگران معروف بازار رمزارزها، پیش بینی کرده که قیمت بیت کوین بر اثر برخی عوامل و محرک‌ها تا سال 2025 حدودا 60 برابر بیشتر از نرخ کنونی آن خواهد شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

دریپر یکی از معروف‌ترین نظریه پردازان بازار رمزارزها است که تاکنون پیش بینی‌های جنجالی ارائه داده و برخی از آن‌ها به وقوع پیوسته است. وی سال 2014 با جسارت زیادی از رشد قیمت بیت کوین و رسیدن آن به محدوده 10 هزار دلاری طی سه سال خبر داد. پیش بینی او سه سال بعد، یعنی 2017، به حقیقت انجامید و نرخ این رمزارز از مرز 10 هزار دلاری عبور کرد. همین مسئله سبب شده تا معامله گران به پیش بینی‌های وی توجه داشته باشند. این قبیل پیش بینی‌ها باعث شده تا معامله گران زیادی در بازار بیت کوین حضور پیدا کرده و به معامله آن مشغول هستند.

راز آسمان پایتخت

حجم معاملات روز گذشته بیت کوین نسبت به دو روز قبل 27.19 درصد بالاتر رفت و از مرز 22 میلیارد و 759 میلیون دلاری عبور کرد.

بهترین مرجع برای چک قیمت رمزارزها

تغییر قیمت رمزارزهای مختلف اعم از بیت کوین، اتریوم، پپه و … طی چند روز اخیر کمتر شده است. با این حال معامله گران حرفه‌ای بازار همواره قیمت رمزارز مورد نظر خود را از وبسایت‌ها و منابع معتبر چک می‌کنند تا ناگهان دچار ضرر و زیان زیادی نشوند. به طور کلی قبل از خرید و فروش بیت کوین ، اتریوم و هر ارز دیجیتالی باید قیمت رمزارز مورد نظر چک شود و سپس معامله صورت بگیرد. صرف رشد یا ریزش ناگهانی نباید ارز دیجیتال را خرید و فروش کرد و در واقع نباید رفتارهای هیجانی از خود نشان داد. اوکی اکسچنج یک منبع معتبر برای چک کردن قیمت انواع ارزهای دیجیتال است که زمینه را برای معامله راحت فعالان رمزارزی نیز فراهم کرده است.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “قیمت روز بیت کوین 11 تیر 1402/ تداوم نوسان پادشاه رمزارزها در کانال 30 هزار دلاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز