قیمت روز بیت کوین 7 تیر 1402/ اشتیاق معامله گران برای خرید رمزارز تراز اول زیاد شد

بیت کوین-کاماپرس

بیت کوین طی روز جاری اندکی در کانال 30 هزار دلاری عقب نشینی کرد اما این محدوده قیمتی را از دست نداد. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 361 دلار کم شده و به مرز 30 هزار و 253 دلاری رسیده است. بررسی عملکرد بیت کوین طی یک هفته اخیر، رشد 178 دلاری آن را نشان می‌دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با اینکه بیت کوین اندکی در کانال 30 هزار دلاری عقب نشینی داشته اما همچنان معامله گران زیادی نسبت به معامله آن علاقه دارند. ذوق و علاقه معامله گران نسبت به خرید و فروش بیت کوین باعث شده تا حجم انبوهی از برنامه‌های کاربردی جدید و افزایش جریان سرمایه از سوی سرمایه گذاران نهادی برای این ارز دیجیتال به وجود بیاید. همین موارد سبب شده تا اشتیاق نسبت به صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت کوین نیز زیاد شود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

طبق آخرین آمار و اطلاعات از بازار ارز دیجیتال دریبیت، بهره بازار معاملات آتی بیت کوین طی یک هفته اخیر به طور قابل توجهی زیاد شده است. بررسی آمارها نشان می‌دهد که تا بیست و پنجم ژوئن سال جاری، میزان بهره مذکور نسبت به یک هفته قبل، 30 درصد بالا رفت و در محدوده 319 میلیون دلاری قرار گرفت.

راز آسمان پایتخت

این رشد قیمتی در شرایطی رخ داده که هنوز معلوم نیست کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، ای تی اف بیت کوین را تایید کند. به نظر فعالان، امیدواری نسبت به آینده بیت کوین و رشد قیمتی این رمزارز از زمانی که بلک راک پرونده خود را ارائه کرد، شروع شده است.

روش‌های مطمئن برای خرید و فروش رمزارزها کدام هستند؟

خرید و فروش بیت کوین ، اتریوم، دوج کوین یا هر رمزارز دیگری مانند پول‌های فیات نیست و  در واقع آن‌ها به صورت سکه یا کش معامله نمی‌شوند. افرادی که مایل به معامله رمزارزهای مختلف هستند یا باید به صرافی معتبر مراجعه کرده یا از طریق وبسایت‌های مطمئن برای این کار اقدام کنند. اوکی اکسچنج یک سایت معتبر ایرانی برای خرید و فروش رمزارزهای برتر بازار است که از پنج سال پیش فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه تاکنون خدمات رمزارزی مختلفی را در کمترین زمان ممکن به مشتریان خود ارائه داده است. تیم پشتیبانی اوکی اکسچنج از ابتدای ثبت نام برای فرآیند معاملات رمزارزی تا پایان کار همراه مشتریان هستند و به تمامی سوالات مرتبط آن‌ها در کمترین زمان پاسخ می‌دهند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز