قیمت روز بیت کوین 5 تیر 1402/ جابجایی رمزارز مشهور در کانال 30 هزار دلاری

بیت کوین-کاماپرس

بیت کوین روز گذشته در مقطع زمانی کوتاهی بالای محدوده 31 هزار دلاری قرار گرفت. اما امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 81 دلار کم شده و به مرز 30 هزار و 412 دلاری رسیده است. عملکرد بیت کوین طی یک هفته اخیر رشد 3 هزار و 773 دلاری آن را نشان می‌دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بیت کوین طی 24 ساعت گذشته به محدوده کف کانال صعودی خود برگشته است. اما در صورتی که حمایت فعلی بیت کوین در کانال 30 هزار دلاری شکسته شود، احتمالا این رمزارز وارد فاز اصلاحی خواهد شد. بنابراین می‌توان گفت که احتمال بازگشت دوباره قیمت بیت کوین به کانال‌های پایین‌تر دور از انتظار نیست. هم اکنون دامیننس بیت کوین نیز بالای محدوده 51 درصدی قرار گرفته است و پیشروی خوبی را به ثبت رسانده است. مجموع رشد دامیننس و قیمت بیت کوین باعث شده تا نهنگ‌های بازار این رمزارز بیش از پیش فعال شوند و میزان تراکنش‌های آن را به بالاترین حد در سه ماه گذشته برسانند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

گزارش ردیاب معاملات ارزهای دیجیتال نیز حاکی از آن است که در هفته جاری قیمت بیت کوین، بزرگ‌ترین رمزارز بازار، به بالاترین سطح خود رسیده است. براساس آخرین اخبار و اطلاعات، ارزش بیت کوین از ابتدای سال 2023 میلادی تاکنون تقریبا 87 درصد رشد پیدا کرده است. با وجود اینکه نرخ بیت کوین توانسته این میزان رشد را به دست آورد اما همچنان با اوج قیمتی خود در نوامبر 2021، یعنی کانال 69 هزار دلاری، 50 درصد فاصله دارد.

راز آسمان پایتخت

کسب آخرین اطلاعات درباره رمزارزها در سایت اوکی اکسچنج

در صورتی که مایل به کسب اطلاعات بیشتر درباره وضعیت بازار رمزارزها هستید، بهتر است به سایت اوکی اکسچنج سر بزنید. این سایت شرایطی را فراهم کرده تا کاربران آن قبل از هرگونه خرید و فروش بیت کوین یا رمزارزهای دیگر ابتدا اطلاعات لازم درباره ارز دیجیتال مورد نظر خود به دست آورده و سپس به معامله بپردازند.

افراد به منظور دریافت قیمت و نمودارهای قیمتی رمزارز مورد نظر خود کافی است به قسمت خرید و فروش ارز دیجیتال مراجعه کنند. در صورت کسب اطلاعات درباره وضعیت رمزارزها و به طور کلی بازار کریپتو باید به قسمت وبلاگ این مجموعه مراجعه کرد. اوکی اکسچنج بالغ بر پنج سال است که انواع خدمات و اطلاعات به روز رمزارزی را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز