قیمت روز بیت کوین 3 تیر 1402/ نرخ رمزارز معروف کانال 30 هزار دلاری را حفظ کرد

بیت کوین-کاماپرس

بیت کوین همواره در حال نوسان است اما هنوز کانال 30 هزار دلاری را در اختیار دارد. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 183 دلار کم شده و به مرز 30 هزار و 702 دلاری رسیده است. عملکرد یک هفته اخیر بیت کوین رشد 15.83 درصدی آن را نشان می‌دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بیت کوین در روزهای پایانی هفته گذشته بالای مرز 30 هزار دلاری قرار گرفت. همزمان با صعود قیمت این رمزارز، فعالیت نهنگ‌ها نیز افزایش پیدا کرد و حجم معاملات در این بخش بالا رفت. در حال حاضر میزان تراکنش‌های بیت کوین بالا رفته و نسبت به سه ماه گذشته رشد زیادی پیدا کرده است. به نظر کارشناسان و فعالان بازار رمزارزها، در صورتی که میزان تراکنش‌های نهنگ‌ها همچنان زیاد باشد، احتمالا بیت کوین روند صعودی جدیدی را آغاز خواهد کرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

سرمایه گذاران بیت کوین نسبت به فعالیت نهنگ‌ها حساس شده و به آن توجه دارند. با توجه به رشد حجم فعالیت نهنگ‌های بیت کوین سرمایه گذاران به شدت نسبت به رشد قیمتی این رمزارز امیدوار هستند.

راز آسمان پایتخت

برخی از سرمایه گذاران بر این باورند که با وقوع هاوینگ بیت کوین نرخ این رمزارز محدوده 100 هزار دلاری را پشت سر خواهد گذاشت و رقم‌های بسیار بالا و جدیدی را تجربه خواهد کرد. اما اخیرا کوین بیس گزارش جدیدی تهیه کرده که نشان می‌دهد هنوز تاثیر رویداد هاوینگ بر عملکرد بیت کوین مشخص نیست. زیرا چندین عامل بیرونی دیگر نقش بسیار مهمی روی قیمت این رمزارز داشته و ممکن است اثرات هاوینگ را محدود کنند.

نگاهی به سابقه صرافی اوکی اکسچنج

با توجه به شرایط کنونی کریپتو و مسائل به وجود آمده، خرید و فروش بیت کوین و دیگر رمزارزها رونق دارد و معامله گران زیادی به ارزهای دیجیتال توجه می‌کنند. معمولا اهل فن به متقاضیان پیشنهاد می‌کنند که از طریق درگاه‌های معتبر به خرید و فروش رمزارز مورد نظر خود بپردازند. اوکی اکسچنج یک درگاه معتبر است که طی پنج سال اخیر توانسته نظر بالغ بر 1 میلیون مشتری ایرانی را در سراسر کشور به خود جلب کند. کاربران اوکی اکسچنج با مراجعه به این سایت امکان خرید و فروش رمزارزهای معتبر بازار و کسب اطلاعات به روز درباره آن‌ها را دارند. در صورت بروز مشکل در فرآیند معاملات نیز بالغ بر 70 پشتیبان به صورت شبانه روزی پاسخگوی سوالات مشتریان خواهند بود.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز