انفجار 40 هزار دلاری بیت کوین رخ می دهد؟

بیت کوین-کاماپرس

بیت کوین در حال تلاش برای تقویت الگوی سر و شانه معکوس است که می‌تواند قیمت این محبوب‌ترین رمزارز بازار را با افزایشی 60 درصدی به 40 هزار دلار برساند.

به گزارش کاماپرس میکی بال یکی از معامله‌گران محبوب بازار کریپتو در بخشی از تحلیل خود علائمی تشویق‌کننده برای صعود را در نمودار بیت کوین و دلار نشانه‌گذاری کرده است. او احتمال صعود 60 درصدی را برای پرمعامله‌ترین ارز دیجیتال بازار پیش‌بینی کرده است. بر اساس تحلیل‌های میکی‌بال نمودار بیت کوین / دلار در حال تکمیل بوده و یک الگوی معکوس سر و شانه شکل گرفته است. به این ترتیب قیمت‌ پس از شکست می‌تواند یقه فروش را پر کند.

تحلیل قیمت بیت کوین

بیت کوین شاهد نبرد سختی بین خریداران و فروشندگان نزدیک به مرز 25 هزار دلار است. یک دلیل کوچک برای نگرانی خریداران این است که اخبار مربوط به درخواست بلک راک برای بیت کوین ثبت شده است. صندوق مبادله – تجارت نیز نتوانسته قیمت‌ها را افزایش دهد. این موضوع نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران به خاطر قوانین نامشخص محتاط شده‌اند.

این مسئله به این معنا نیست که سرمایه‌گذاران حرفه‌ای بازار کریپتو کارنسی را ترک کرده‌اند. نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که 90 درصد از پاسخ‌دهندگان در صورتی که دارایی‌ها توسط یک «موسسه مالی سنتی بزرگ» حمایت شوند، سرمایه‌های خود را به ارزهای دیجیتال اختصاص می‌دهند. نکته مثبت دیگر این است که 82 درصد از سرمایه گذاران مورد نظر در مورد چشم انداز مثبتی نسبت به ارزهای دیجیتال در 12 ماه آینده دارند.

بیت کوین در روز 24 خرداد ماه به زیر خط حمایتی و حیاتی 25 هزار و 250 دلار سقوط کرد که نشان دهنده فروش تهاجمی خرس‌ها بود. اگر چه گاوها موفق شدند قیمت را به بالای 25 هزار و 250 دلار در روز ۱۵ ژوئن بازگردانند؛ اما باید بر مانع با میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه به میزان 26 هزار و 320 دلار غلبه کنند تا جهش معناداری را آغاز کنند. سپس جفت BTC/USDT می‌تواند تا میانگین متحرک ساده 50 روزه 27 هزار و 210 دلار و متعاقبا به خط مقاومت کانال نزولی صعود کنند.

راز آسمان پایتخت

اگر قیمت از میانگین متحرک نمایی 20 روزه کاهش یابد، خرس‌ها دوباره تلاش خواهند کرد تا قیمت بیت کوین را به خط حمایت کانال فرو ببرند. انتظار می رود گاوها با تمام توان از این سطح دفاع کنند، چراکه شکستن قیمت به زیر این خط می‌تواند مسیر سقوط به قیمت بحرانی زیر 20 هزار دلار را باز کند.

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که طی چند وقت اخیر قیمت بیت‌کوین و سایر ارزها دیجیتال را تحت تأثیر قرار داده شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا از دو صرافی بزرگ بایننس و کوین بیس بوده است. کمیسیون بورس به بهانه عدم رعایت قوانین مالی از این صرافی‌ها شکایت کرده و طی مدتی سبب کاهشی شدن قیمت بیت کوین شد. آینده این شکایت و نتیجه آن می‌تواند بر سیاست‌های مالی و قیمت بیت‌کوین تأثیرگذار باشد.

قیمت بیت کوین

طی 24 ساعت گذشته قیمت بیت کوین روند صعودی به خود گرفته است. به این ترتیب قیمت مهم‌ترین رمز ارز بازار به 26 هزار و 500 دلار رسیده است. این در حالی است که روز گذشته ارزش بیت کوین تا 24 هزار و 800 دلار سقوط کرد. با این حال افزایش نسبتا خوب حدود 4 درصدی قیمت این رمز ارز را به بیش از 26 هزار و 500 دلار رسانده است.

انتهای پیام

مرتبط با : کیف پول من
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز