قیمت روز بیت کوین 1 تیر 1402/ عبور پرقدرت رمزارز معروف از مرز 30 هزار دلاری

روند رشد قیمت بیت کوین تمام فعالان کریپتو را غافلگیر کرد. این رمزارز بعد از مدت‌ها توانست دوباره کانال 30 هزار دلاری را باز پس بگیرد. هم اکنون قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 197 دلار بالا رفته و به مرز 30 هزار و 141 دلاری رسیده است. عملکرد یک هفته اخیر بیت کوین رشد 4 هزار و 759 دلاری آن را نشان می‌دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با وجود تمام اخبارهای منفی و شرایط اقتصادی کنونی، بیت کوین طی چند روز گذشته رشد قیمتی عجیب را تجربه کرد. همواره رشد یکباره قیمت بیت کوین به لیکویید شدن پوزیشن‌های معاملاتی منجر می‌شود. براساس اطلاعات موجود پوزیشن‌های معاملاتی شکل گرفته بیشتر در قالب فروش بوده‌اند. عوامل مختلفی روی صعود دوباره قیمت بیت کوین موثر هستند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

یکی از دلایل شروع صعود دوباره قیمت بیت کوین درخواست شرکت بلک راک، بزرگ‌ترین مجموعه مدیریت سرمایه در جهان، از سازمان بورس و اوراق بهادار آمریکا برای راه اندازی یک صندوق قابل معامله در بورس به منظور معاملات اسپات یا نقدی بیت کوین است. این موضوع در مشروعیت بخشیدن و گسترش هر چه بیشتر بیت کوین موثر است و به نظر در صورت موافقت با این مورد رمزارز مذکور رشد قیمتی زیادتری را تجربه خواهد کرد.

راز آسمان پایتخت

ارائه این پیشنهاد باعث شده تا دیگر شرکت‌های مدیریت سرمایه نیز نسبت به این مورد حساس شده و خواهان چنین صندوقی باشند. همه گیری این مورد به نفع بیت کوین تمام شده است.

اقدام مهم دیگر که روی نرخ بیت کوین اثر گذاشته، راه اندازی صرافی ارزهای دیجیتال به نام ای دی ایکس و آغاز معاملات در آن بود. این صرافی چون توسط شرکت‌های چارلز شواب، سیتادل و فیدلیتی پشتیبانی می‌شود توانسته نظر سرمایه گذاران زیادی را به خود جلب کند.

رصد لحظه‌ای قیمت‌ها در اوکی اکسچنج

شرایط کنونی بازار رمزارزها به خصوص بیت کوین ایجاب می‌کند که معامله گران این بازار همواره به اطلاعات روز این بخش دسترسی داشته باشند و دائما قیمت‌ رمزارز مورد نظر خود را رصد کنند. بنابراین صرف نظر از اخبار کلی نباید به خرید و فروش بیت کوین یا دیگر رمزارزها پرداخت بلکه باید انواع تحلیل‌های مهم بازار و روند حرکت قیمت بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال را بررسی کرد. در صورتی که ساکن ایران هستید و برای کسب اطلاعات به دنبال منبع معتبر می‌گردید، سایت اوکی اکسچنج به شما پیشنهاد می‌شود. این وبسایت همواره اطلاعات خوبی از کریپتو در اختیار مشتریان خود می‌گذارد.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز