قیمت روز بیت کوین 31 خرداد 1402/ احتمال بریک اوت رمزارز مشهور

بیت کوین-کاماپرس

بیت کوین در حال حاضر در کانال 28 هزار دلاری قرار دارد و این رشد قیمتی فعالان بازار رمزارز مذکور را غافلگیر کرده است. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 717 دلار بالا رفته و به مرز 28 هزار و 869 دلار رسیده است. عملکرد یک هفته اخیر این رمزارز رشد 3 هزار و 344 دلاری آن را نشان می‌دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بیت کوین طی دو روز اخیر رشد قیمتی خوبی پیدا کرده و به نظر فعالان و معامله گران این رمزارز از خطر نزول بیشتر رهایی پیدا کرده است. پیش از این جردن لیندزی، تحلیلگر و معامله گر مشهور بازار رمزارزها، رشد قیمتی بیت کوین را پیش بینی کرده بود. لیندزی معتقد است که احتمال شروع یک حرکت صعودی قدرتمند و یک بریک اوت برای بیت کوین آن را تا محدوده 30 هزار دلاری سوق خواهد داد. به نظر لیندزی، در حال حاضر عبور بیت کوین از سطح 30 هزار دلاری شرط اساسی وقوع یک بریک اوت و صعود این رمزارز به سطوح بالاتر قیمتی است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

براساس آخرین اخبار و اطلاعات، با توجه به نزدیک شدن زمان هاوینگ، هودلرهای این رمزارز در حال انباشت بیشتر آن هستند. هولدرها افرادی هستند که قصد فروش در کوتاه مدت یا میان مدت بیت کوین یا دیگر رمزارزها را نداشته و همواره آن را در کیف پول نگه می‌دارند.

راز آسمان پایتخت

هم اکنون ارزش کل بازار کریپتو نسبت به روز 0.78 درصد بالا رفته و به مرز 1.07 تریلیون دلار رسیده است. حجم کل بازار رمزارزها طی یک شبانه روز اخیر 43.1 درصد زیاد شده و در محدوده 28.59 میلیارد دلاری قرار دارد.

کسب اطلاعات مناسب در اوکی اکسچنج

آینده برخی از رمزارزها چندان مناسب نیست و به همین دلیل سرمایه گذاری روی آن‌ها توصیه نمی‌شود. با توجه به این مسئله، اوکی اکسچنج مانند هر وبسایت دیگری در زمان‌های مختلف لیست رمزارزهای در دسترس را به روزرسانی کرده و فرآیند معاملات را برای کاربران خود راحت‌تر می‌کند. اخیرا اوکی اکسچنج لیستی ارائه داده که در آن 24 رمزارز از بخش معاملات این وبسایت حذف شده‌اند. کاهش تعداد رمزارزها و تمرکز روی ارزهای دیجیتال آینده دار باعث خواهد شد تا معامله گران شرایط مناسبی برای خرید و فروش داشته باشند.

افراد به منظور خرید و فروش بیت کوین یا هر ارز دیجیتال دیگری باید ابتدا در این سایت ثبت نام کرده و سپس به معامله بپردازند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز