قیمت روز بیت کوین 30 خرداد 1402/ تلاش رمزارز معروف برای گذشتن از مرز مهم مقاومتی

بیت کوین-کاماپرس

بیت کوین تاکنون نتوانسته محدوده مقاومتی 26 هزار و 800 دلاری را پشت سر بگذارد و پایین این مرز قیمتی نوسان دارد. هم اکنون قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 18 دلار کم شده و در محدوده 26 هزار و 771 دلاری قرار دارد. عملکرد یک هفته اخیر بیت کوین رشد 920 دلاری را نشان می‌دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نرخ بیت کوین طی چند هفته اخیر نوسان داشته و در برخی از روزها کاهش زیادی را تجربه کرده است. هم اکنون قیمت بیت کوین بالای محدوده 26 هزار دلاری قرار دارد و این رشد قیمتی باعث شده تا معامله گران نسبت به آینده رمزارز مذکور امیدوار شوند. هم اکنون بیت کوین برای دستیابی به کانال 27 هزار دلاری مرز مقاومتی سرسخت 26 هزار و 800 دلاری را پیش رو دارد و در صورتی که بتواند این محدوده را نیز پشت سر بگذارد، حرکت صعودی جدیدی را آغاز خواهد کرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

اگر بیت کوین قادر به حفظ محدوده قیمتی 26 هزار و 800 دلاری باشد، مقاومت بعدی آن در مرز 27 هزار و 200 دلاری خواهد بود. اما در صورتی که بیت کوین نتواند به زودی محدوده 26 هزار و 800 دلاری را پشت سر بگذارد، یک اصلاح نزولی خواهد داشت.

راز آسمان پایتخت

براساس آخرین اخبار و اطلاعات از بازار بیت کوین، ارزش کل بازاری این رمزارز طی 24 ساعت گذشته 0.6 درصد کم شده و به مرز 512 میلیارد و 766 میلیون و 29 هزار و 929 دلاری رسیده است. نرخ تسلط این رمزارز نیز در حول و حوش 48.13 درصد قرار دارد.

کسب اطلاعات مناسب درباره ارزهای دیجیتال مهم بازار

براساس اطلاعات درج شده در اوکی اکسچنج معاملات اوکی اکسچنج در هفته گذشته در کانال صعودی انجام شد. براساس تحلیل کارشناسان و فعالان بازار رمزارزها، این مورد روی رمزارزهای اوکی بی، لایت کوین، بایننس، کوانت اثرگذار است. در صورتی که فردی مایل به کسب اطلاعات بیشتر درباره بیت کوین یا هر یک از رمزارزهای مذکور باشد باید به وبلاگ اوکی اکسچنج مراجعه کند. در واقع این سایت اطلاعات جامع و کاملی درباره رمزارزهای برتر و مهم بازار در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد که لازم است افراد قبل از خرید و فروش بیت کوین یا هر ارز دیجیتال دیگری به مطالعه آن بپردازند. پس از مطالعه این اطلاعات امکان معامله راحت و مطمئن انواع رمزارز وجود دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز