قیمت روز بیت کوین 28 خرداد 1402/ بهبود وضعیت پادشاه رمزارزها و رهایی از کنج!

نوسان قیمتی بیت کوین همچنان ادامه دارد و همچنان این ارز دیجیتال بین کانال 25 هزار و 26 هزار دلار در رفت و آمد است. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 28 دلار بالا رفته و در محدوده 26 هزار و 498 دلاری قرار دارد. عملکرد یک هفته اخیر بیت کوین رشد 38 دلاری این رمزارز را نشان می‌دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، قیمت بیت کوین طی دو هفته اول ژوئن بر اثر فشار فروش شدید، کاهش زیادی را تجربه کرد. اما اکنون اندکی وضعیت این رمزارز بهبود پیدا کرده و تحت تاثیر حمایت ترکیبی مرز 25 هزار دلار و خط روند پایینی الگوی کنج توانسته اندکی از این ریزش قیمتی را جبران کند. در حال حاضر و براساس اطلاعات موجود، اکنون خریداران بیشتری در بازار این رمزارز حضور پیدا کرده‌اند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

طبق گفته قبلی تحلیلگران، در صورتی که قیمت بیت کوین بالای محدوده قیمتی 26 هزار و 600 دلاری قرار بگیرد و این وضعیت تداوم داشته باشد، خریداران بیشتری وارد بازار این رمزارز خواهند شد و احتمالا صعود قیمتی آن ادامه پیدا خواهد کرد. حتی براساس پیش بینی‌های صورت گرفته، در صورت حفظ این مرز قیمتی احتمالا نرخ آن تا مرز 31 هزار و 555 دلاری پیش خواهد رفت.

راز آسمان پایتخت

به نظر فعالان و معامله گران، صعود پیش بینی شده شروع یک چرخه بهبود جدید است و باعث ورود معامله گران جدید به بازار رمزارزها خواهد شد. در غیر این صورت احتمالا دوباره فشار فروش برای بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال به وجود بیاید و شرایط کلی کریپتو بهم بریزد.

حداقل مبلغ خرید و فروش در اوکی اکسچنج چقدر است؟

افرادی که در ایران حضور دارند و مایل به خرید و فروش بیت کوین یا هر رمزارز دیگری هستند باید از طریق وبسایت‌ها و مراجع معتبر داخلی نسبت به انجام این معاملات اقدام کنند. اوکی اکسچنج یک سایت شناخته شده در زمینه معاملات رمزارزی است. افراد با ثبت نام در این سایت و طی کردن فرآیند احراز هویت امکان خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال را خواهند داشت. لازم به ذکر است که حداقل مبلغ خرید و فروش از وبسایت اوکی اکسچنج با توجه به محدودیت‌های وبسایت‌های خارجی در زمان ارسال کوین یا تبدیل آن معادل 20 دلار به ریال است. در صورتی که فردی مایل به خرید و فروش کمتر از این مبلغ باشد، از طریق سایت اوکی اکسچنج پیام اخطار دریافت خواهد کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز