قیمت روز بیت کوین 27 خرداد 1402/ نرخ رمزارز مشهور دوباره به کانال 26 هزار دلاری برگشت

بیت کوین روز گذشته برای زمان کوتاهی در کانال 25 هزار دلاری قرار گرفت اما دوباره به محدوده 26 هزار دلاری برگشت. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 221 دلار بالا رفته و به مرز 26 هزار و 584 دلاری رسیده است. عملکرد یک هفته اخیر بیت کوین رشد 3.27 دلاری آن را نشان می‌دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، طی یک هفته اخیر قیمت بیت کوین در محدوده 26 هزار دلاری نوسان داشت. طبق اطلاعات موجود، اقدامات کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا علیه صرافی‌های کوین بیس و بایننس و همچنین افزایش نااطمینانی‌ها درباره داده‌های اقتصادی کلان در مورد سیگنال‌های نرخ بهره از سوی فدرال سبب شده بود تا نرخ بیت کوین نوسانی شود. نگاهی به شرایط قیمتی بیت کوین در یک هفته اخیر نشان می‌دهد که ریزش نرخ این رمزارز تقریبا سه ساعت پس از اعلام فدرال رزرو درباره متوقف کردن افزایش نرخ بهره برای مقابله با تورم فزاینده اتفاق افتاد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

به اعتقاد جاش گیلبرت، تحلیلگر بازار رمزارزها، بخش زیادی از رشد قیمتی امسال بیت کوین ریشه در امیدواری معامله گران آن نسبت به کاهش نرخ تورم و افزایش نرخ بهره و سپس کاهش پله پله آن‌ها داشت. اما اکنون نظرات جروم پاول، رئیس بانک مرکزی آمریکا، نشان می‌دهد که نرخ بهره برای مدت طولانی احتمال دارد بالا بماند. این امر احتمالا باعث ریزش بیشتر قیمت بیت کوین و دیگر رمزارزهای پرمخاطب بازار شود. در غیر این صورت احتمال صعود دوباره بیت کوین و رونق بازار رمزارزها دور از انتظار نخواهد بود.

برخی از خدمات و کارمزد سایت اوکی اکسچنج

افرادی که مایل به خرید و فروش بیت کوین یا دیگر رمزارزها در شرایط کنونی هستند کافی است به وبسایت اوکی اکسچنج سر بزنند. این سایت برای افرادی که عجله دارند امکان استفاده از خدمت تبادل سریع این سایت را دارند. به طور کلی کارمزدهای سایت اوکی اکسچنج با توجه به خدمات و امنیتی که ارائه می‌دهد و ریسک معاملاتی که متقبل شده با دیگر سایت‌های فعال در حوزه رمزارزی متفاوت است. این کارمزد متفاوت درباره خدمت تبادل سریع نیز وجود دارد. در واقع کاربران این سایت با پرداخت مبلغ بیشتر سرمایه و اطلاعات هویتی خود را بیمه کرده تا در شرایط غیرقابل پیش بینی کاملا امن و محفوظ بمانند. در صورتی که فردی خواهان دریافت اطلاعات بیشتر درباره این قبیل مسائل باشد، امکان تماس با پشتیبانان این سایت را دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز