قیمت روز بیت کوین 24 خرداد 1402/ تمایل نهنگ‌ ها برای نگهداری رمزارز برتر بازار

بیت کوین طی چند روز اخیر طوفان را پشت سرگذاشت و توانست در برابر آن طاقت بیاورد. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 40 دلار بالا رفته و به مرز 25 هزار و 955 دلاری رسیده است. عملکرد یک هفته اخیر این ارز دیجیتال کاهش 1.46 درصدی آن را نشان می‌دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، قیمت بیت کوین بعد از انتشار خبرهای مربوط به شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا از دو صرافی بزرگ و شناخته شده بایننس و کوین بیس رو به نزول رفت و فشار فروش در بازار آن به صورت مقطعی افزایش پیدا کرد. با این حال این کاهش قیمت مقطعی بود و بعد از انتشار داده‌های شاخص قیمت مصرف کننده در آمریکا مجددا نرخ بیت کوین صعود پیدا کرد. با این وجود همچنان قیمت بیت کوین نوسان دارد و هنوز این رمزارز نتوانسته کاهش نرخ چند روز گذشته را جبران کند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

با وجود تداوم نوسان قیمت بیت کوین، نهنگ‌های این بازار همچنان در حال فعالیت هستند. طبق آخرین اطلاعات داده‌های پلتفرم سانتیمنت، سرمایه گذاران بزرگ بازار بیت کوین یا نهنگ‌‍‌هایی که بین 100 واحد تا 10 هزار واحد بیت کوین را نگهداری می‌کنند، همچنان در حال افزایش ذخایر خود از این ارز دیجیتال پرمخاطب بوده و برای افزایش دارایی خود تلاش می‌کنند. به نظر با توجه به افزایش ذخیره سازی بیت کوین توسط نهنگ‌های این بازار به زودی روند صعودی این ارز دیجیتال آغاز خواهد شد و رشد قیمتی خوبی را تجربه خواهد کرد. برخی دیگر از پلتفرم‌‌های تحلیلی دیگر هم این اطلاعات سانتیمنت را تایید می‌کنند.

برترین رمزارزهای این هفته کدام هستند؟

خرید و فروش بیت کوین یا هر رمزارزهای دیگری در شرایط کنونی بازار باید با دقت و درست انجام شود. در واقع تمامی مشتریان بازار رمزارزها اعم از معامله گران حرفه‌ای و تازه کار، ابتدا باید اطلاعات مناسب رمزارزها را به دست آورد و سپس به خرید و فروش بپردازند. از آنجایی که رمزارزهای زیادی وجود دارند و جمع آوری اطلاعات معتبر و مناسب درباره آن‌ها کار بسیار دشواری است بنابراین بهتر است به وبسایت تخصصی در این حوزه مراجعه کرد. اوکی اکسچنج یک سایت معتبر به منظور کسب اطلاعات به روز درباره رمزارزهای مختلف است. معمولا وبلاگ این مجموعه به منظور راحتی معامله گران، رمزارزهای برتر هر هفته را معرفی می‌کند تا زمینه فعالیت آسان برای کاربران فراهم شود.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز