قیمت روز بیت کوین 23 خرداد 1402/ بزرگ ترین کیف پول بیت کوین کدام است؟

قیمت بیت کوین همچنان در کانال 26 هزار دلاری دست و پا می‌زند و نتوانسته از میانه این کانال عبور کند. هم اکنون نرخ بیت کوین نسبت به روز قبل 290 دلار بالا رفته و به مرز 26 هزار و 123 دلاری رسیده است. با وجود رشد قیمتی 24 ساعته گذشته عملکرد یک هفته اخیر بیت کوین باز هم کاهشی است و طی هفت روز گذشته نرخ این رمزارز 868 دلار کاهش را به ثبت رساند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نوسان قیمت بیت کوین باعث نشده تا معامله گران از این رمزارز دست بکشند و در بازارهای دیگر حضور پیدا کنند. همچنان معامله گران بزرگ بازار رمزارزها به بیت کوین به عنوان پیشتاز توجه دارند و به خرید و فروش آن می‌پردازند. حتی گروه زیادی تعداد کثیری بیت کوین خریده و به امید شش رقمی شدن آن نگهداری می‌کنند. براساس آخرین اخبار و اطلاعات، صرافی بایننس از مارس 2021 موجودی بزرگ‌ترین گیف پول بیت کوین را کنترل کرده است. هم اکنون بزرگ‌ترین کیف پول بیت کوین که با نام کیف پول سرد بایننس شناخته می‌شود دارای 248 هزار و 597 بیت کوین بوده که تقریبا 1.28 درصد از کل عرضه این رمزارز را شکل می‌دهد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

این کیف پول اولین بار در اکتبر سال 2018 مشاهده شد و از آن پس بیشترین میزان بیت کوین را نگهداری کرد. براساس اطلاعات در دسترس، این کیف پول از تاریخ ذکر شده تاکنون 790 انتقال ورودی داشته و تنها 42 انتقال خروجی را به ثبت رسانده است. فعالیت این کیف پول همچنان ادامه دارد.

همه چیز درباره کد تایید دو مرحله‌ای گوگل در اوکی اکسچنج

در صورتی که فردی مایل به خرید و فروش بیت کوین یا رمزارزهای دیگر باشد باید احراز هویت شود و ثبت نام در سایت مورد نظر خود را انجام دهد. اگر شما مایل به معامله بیت کوین و رمزارزها در سایت اوکی اکسچنج هستید باید بدانید که احراز هویت این مجموعه در کمترین فرصت اتفاق می‌افتاد. ضمنا این سایت تایید دو مرحله‌ای گوگل را دارد که باعث عدم دسترسی کلاهبرداران و افراد غیرمجاز به اطلاعات شما و دیگر کاربران خواهد شد. البته برخی کاربران مایل هستند تا راحت‌تر به اطلاعات خود دسترسی داشته باشند که به این منظور باید از طریق بخش امنیت حساب خود در اوکی اکسچنج به غیرفعال سازی کد ورود دو مرحله‌ای بپردازند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز